abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 april 2010 @ 19:26:46 #276
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_80426474
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dankje. Maar jij zit toch ook een beetje in de pvv/vvd hoek?
Nou en? Ik zit in de antiPVVhoek, maar ik heb ook niets dan respect voor jou, hoe je je mening blijft verkondigen, hoeveel emmers stront je daarmee ook over je heenkrijgt.

Ik ben blij dat er in ieder geval nog iemand hier is die openlijk voor zijn PVVvoorkeur uitkomt.

PHP
Laffe huichelaar
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:22:25 #277
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80428167
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou en? Ik zit in de antiPVVhoek, maar ik heb ook niets dan respect voor jou, hoe je je mening blijft verkondigen, hoeveel emmers stront je daarmee ook over je heenkrijgt.

Ik ben blij dat er in ieder geval nog iemand hier is die openlijk voor zijn PVVvoorkeur uitkomt.

PHP
Dankjewel Dat doet me goed aangezien de reacties die ik krijg niet over viooltjes en rozen gaan. Maar dat 2e wat je zei is wel belangrijk, ''wederzijds'' respect. Daar draait het om, ongeacht je politieke voorkeur of wat dan ook. De discussies zouden zoveel prettiger zijn als iedereen zich aan die wijsbegeerte zou houden.

Lekkere zin ''die wijsbegeerte'', klinkt voor geen meter
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:54:23 #278
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_80429067
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef Thomas B. het volgende:

Weet je php, ik heb bij jou altijd het idee dat jij best doorhebt wat een opportunistische insteek de PVV heeft en hoe hun ideologie in feite berust op drijfzand. Maar op een of andere manier laat je je daardoor nooit van de wijs brengen. Daar heb ik best bewondering voor.
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 09:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik ook. Php
Dit is eng. Ongeacht wat voor incompetentie en extremisme er bij PVV te zien valt, bewonderen (!) jullie iemand die dat volmondig blijft steunen. Het bewonderen van dogmatsicche partijloyaliteit... Ben ik de Elsevier Zone binnengelopen?
Géén kloon van tvlxd!
  Moderator zaterdag 17 april 2010 @ 21:13:32 #279
249559 crew  Lavenderr
pi_80429556
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:54 schreef Montov het volgende:

[..]

[..]

Dit is eng. Ongeacht wat voor incompetentie en extremisme er bij PVV te zien valt, bewonderen (!) jullie iemand die dat volmondig blijft steunen. Het bewonderen van dogmatsicche partijloyaliteit... Ben ik de Elsevier Zone binnengelopen?
Elsevier Zone?

Hier is ruimte voor álle partijen, dus ook voor de PVV, en voor de mensen die van plan zijn om op de PVV te gaan stemmen.
En iemand als Php, die vol vuur 'zijn' partij verdedigt, elke dag weer, bewonder ik. Want dat valt niet mee in je eentje, want zo zal hij dat weleens voelen aangezien ik verder niet veel PVV-stemmers hier zie.
Een beetje het David en Goliath-verhaal.
pi_80429673
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dankjewel Dat doet me goed aangezien de reacties die ik krijg niet over viooltjes en rozen gaan. Maar dat 2e wat je zei is wel belangrijk, ''wederzijds'' respect. Daar draait het om, ongeacht je politieke voorkeur of wat dan ook. De discussies zouden zoveel prettiger zijn als iedereen zich aan die wijsbegeerte zou houden.
Op het internet een fatsoenlijke discussie voeren en nog erger, op FOK! een inhoudele politieke discussie volgen, zonder flames... De dag dat dat gebeurt moeten alle varkensboeren netten kopen om hun vee dat net weggevlogen is te vangen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  Moderator zaterdag 17 april 2010 @ 21:20:11 #281
249559 crew  Lavenderr
pi_80429728
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:18 schreef Morthill het volgende:

[..]

Op het internet een fatsoenlijke discussie voeren en nog erger, op FOK! een inhoudele politieke discussie volgen, zonder flames... De dag dat dat gebeurt moeten alle varkensboeren netten kopen om hun vee dat net weggevlogen is te vangen.
  zaterdag 17 april 2010 @ 21:34:13 #282
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_80430059
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:54 schreef Montov het volgende:

[..]

[..]

Ik heb respect voor een individu die zijn eigen mening aan blijft hangen, hoezeer de groep ook druk zet.
Laffe huichelaar
  zaterdag 17 april 2010 @ 21:34:48 #283
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_80430068
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Elsevier Zone?
Een combinatie tussen de Twilight Zone en Bizarro World. Een plaats waar normale natuurwetten niet gelden, en een plek waar waanzin regeert. Kortom, de Republikeinse partij, Wilders, Glenn Beck, noem ze maar op.
quote:
Hier is ruimte voor álle partijen, dus ook voor de PVV, en voor de mensen die van plan zijn om op de PVV te gaan stemmen.
En iemand als Php, die vol vuur 'zijn' partij verdedigt, elke dag weer, bewonder ik. Want dat valt niet mee in je eentje, want zo zal hij dat weleens voelen aangezien ik verder niet veel PVV-stemmers hier zie.
Een beetje het David en Goliath-verhaal.
Er wordt gesteld dat PVV opportunistisch is en op drijfzand gebaseerd, en dat php dat ook doorheeft. Jij bewondert iemand die zo'n partij blijft steunen. Ik vind het een schande voor de democratie dat we willen en wetens op politici/partijen stemmen waarvan we weten dat het bagger is.

En wat te denken van die Voorposter? Hij is ook alleen in zijn extremistische ideeen hier op Fok. Beetje David en Goliath verhaal. Hij gaat vol vuur voor zijn vereniging, elke dag weer. Laten we hem ook gaan bewonderen.

En dan ook nog zegen dat er weinig PVV-stemmers hier zijn. Dat is nu een typische uitspraak in de Elsevier Zone.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 17 april 2010 @ 21:37:42 #284
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80430147
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:34 schreef Montov het volgende:

[..]

Een combinatie tussen de Twilight Zone en Bizarro World. Een plaats waar normale natuurwetten niet gelden, en een plek waar waanzin regeert. Kortom, de Republikeinse partij, Wilders, Glenn Beck, noem ze maar op.
[..]

Er wordt gesteld dat PVV opportunistisch is en op drijfzand gebaseerd, en dat php dat ook doorheeft. Jij bewondert iemand die zo'n partij blijft steunen. Ik vind het een schande voor de democratie dat we willen en wetens op politici/partijen stemmen waarvan we weten dat het bagger is.

En wat te denken van die Voorposter? Hij is ook alleen in zijn extremistische ideeen hier op Fok. Beetje David en Goliath verhaal. Hij gaat vol vuur voor zijn vereniging, elke dag weer. Laten we hem ook gaan bewonderen.

En dan ook nog zegen dat er weinig PVV-stemmers hier zijn. Dat is nu een typische uitspraak in de Elsevier Zone.
Ik wens onder geen beding geassocieerd te worden met partijen als Voorpost!
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 17 april 2010 @ 21:38:24 #285
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_80430166
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik heb respect voor een individu die zijn eigen mening aan blijft hangen, hoezeer de groep ook druk zet.
Ja, "druk". Of gewoon argumentatie, voorbeelden en recente ontwikkelingen...
Wat een devaluatie van het woord respect.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 17 april 2010 @ 21:41:40 #286
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_80430274
=bash, weg

[ Bericht 96% gewijzigd door timmmmm op 17-04-2010 22:58:15 ]
Géén kloon van tvlxd!
pi_80430335
quote:

[..]

[..]

Hij wordt dus bewonderd voor de manier waarop hij voor zijn partij opkomt, ondanks dat de partij het zichzelf moeilijk maakt. Mij ontgaat de relevantie van het feit dat de partij toevallig de PVV is. Hij verdient gewoon respect voor de manier waarop hij zijn partij hier verdedigt. Of het de PVV is, of de SGP, SP, CDA, GroenLinks is, is niet interessant.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_80430413
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:41 schreef Montov het volgende:

[..]

Dat wordt je ook niet, echter heb je het leesvermogen van een analfabetisch washandje. Je partijkeuze is dan ook niet vreemd.
Nee, dit soort reacties, dáár moet je bewondering voor hebben.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zaterdag 17 april 2010 @ 21:56:08 #289
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80430695
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:41 schreef Montov het volgende:

[..]

Dat wordt je ook niet, echter heb je het leesvermogen van een analfabetisch washandje. Je partijkeuze is dan ook niet vreemd.
quote:

[..]

[..]

Die user van Voorpost zou best wel eens extremistische ideeën ''kunnen'' hebben. Jij stelt sarcastisch dat wij hem dan ook maar moeten bewonderen, wat impliceert dat ik dus ook extremistisch ben.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 17 april 2010 @ 22:12:01 #290
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_80431109
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:43 schreef Ferdo het volgende:

Hij verdient gewoon respect voor de manier waarop hij zijn partij hier verdedigt.
Het begrip respect wordt hier uitgehold. Het verdient helemaal niets.
Phpmystyle verdedigt zijn partij door de Nederlandse rechtsstaat af te kraken, door Wilders' visie op detentie zonder proces goed te praten onder het motto "Zachte heelmeesters maken stinkende wonden"

Of, de uitspraak waar het allemaal mee begon:
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 23:24 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Zeker wel. En idd, die gemeenteraadscoalitie hebben ze expres verknalt, boeie. Zolang ze het straks maar niet verknallen.
Dit verdient respect, voor de manier waarop hij zijn partij verdedigt? Elsevier Zone.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 17 april 2010 @ 22:18:24 #291
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80431261
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 22:12 schreef Montov het volgende:

[..]

Het begrip respect wordt hier uitgehold. Het verdient helemaal niets.
Phpmystyle verdedigt zijn partij door de Nederlandse rechtsstaat af te kraken, door Wilders' visie op detentie zonder proces goed te praten onder het motto "Zachte heelmeesters maken stinkende wonden"

Of, de uitspraak waar het allemaal mee begon:
[..]

Dit verdient respect, voor de manier waarop hij zijn partij verdedigt? Elsevier Zone.
Jij hebt liever dat ik het goedpraat door te zeggen dat het door de ''linkse kerk'' komt? Ik ben gewoon eerlijk. Moet jij ook doen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 17 april 2010 @ 22:18:30 #292
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_80431265
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

[..]

Die user van Voorpost zou best wel eens extremistische ideeën ''kunnen'' hebben.
Wat bedoel je hiermee?
quote:
Jij stelt sarcastisch dat wij hem dan ook maar moeten bewonderen, wat impliceert dat ik dus ook extremistisch ben.
Ik vergelijk jullie omdat jullie beide "in je eentje" tegen de rest ingaan. Uiteraard sta jij niet in je eentje want je steunt een partij die kans maakt om de grootste partij van Nederland te worden, maar ja, ik heb dat dan ook niet verzonnen.
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:46 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Nee, dit soort reacties, dáár moet je bewondering voor hebben.
Jouw bewondering is betekenisloos en daar mis ik niets aan. Maar ik sta hier alleen tegen de groepsdruk van 3 crewleden en een andere user, David en Goliath mensen, verdien ik niet respect?
Géén kloon van tvlxd!
pi_80432282
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 22:18 schreef Montov het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee?
[..]

Ik vergelijk jullie omdat jullie beide "in je eentje" tegen de rest ingaan. Uiteraard sta jij niet in je eentje want je steunt een partij die kans maakt om de grootste partij van Nederland te worden, maar ja, ik heb dat dan ook niet verzonnen.
[..]

Jouw bewondering is betekenisloos en daar mis ik niets aan. Maar ik sta hier alleen tegen de groepsdruk van 3 crewleden en een andere user, David en Goliath mensen, verdien ik niet respect?
Als je erin slaagt je punt te maken zonder je medemensen te denigreren, waarom niet?
  zaterdag 17 april 2010 @ 22:56:02 #294
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_80432347
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:38 schreef Montov het volgende:

[..]

Ja, "druk". Of gewoon argumentatie, voorbeelden en recente ontwikkelingen...
Wat een devaluatie van het woord respect.
Of gewoon regelmatig gebash, gezuig en getroll. Verder heeft het feit voor wie ik al dan niet respect heb, helemaal niets te maken met de waarde van het woord. Of met jou natuurlijk.
Laffe huichelaar
  zaterdag 17 april 2010 @ 22:59:26 #295
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_80432454
Maar goed, laten we maar weer terug ontopic gaan, voor we nog betere voorbeelden krijgen van hoe we níét met andere meningen om moeten gaan.
Laffe huichelaar
pi_80475251
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:06 schreef Dichtpiet. het volgende:
Dit is ongeveer het gemiddelde (heb de restzetels aan de 3 grootste partijen gegeven):

CDA 29
PvdA 32
SP 10
VVD 26
PVV 20
GL 10
CU 7
D66 12
SGP 2
PvdD 2
Paars+
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_80478866
Het gaat me getalsmatig wel een heel wankel kabinet worden. Er zit al maanden niet veel beweging in de peilingen. Al denk ik dat op het laatst het PVV/VVD/CDA blok wel meer dan 75 zetels haalt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_80479090
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:43 schreef du_ke het volgende:

[..]

Paars+
Ik denk dat in Paars+ VVD gek begint te doen wanneer rechts tijdens de kabinetsperidoe een meerderheid heeft in de peilingen.
pi_80479490
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:29 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ik denk dat in Paars+ VVD gek begint te doen wanneer rechts tijdens de kabinetsperidoe een meerderheid heeft in de peilingen.
Ik denk dat de VVD sowieso gek gaat doen in zo'n kabinet. De paarse VVD bestaat niet meer, ze is diepblauw, conservatiever dan ooit.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_80479694
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk dat de VVD sowieso gek gaat doen in zo'n kabinet. De paarse VVD bestaat niet meer, ze is diepblauw, conservatiever dan ooit.
ik zie nog eerder PvdA en CDA weer samen regeren.

daar zet ik mijn geld op in. PvdA-CDA-D66.

en als dat niet kan: PvdA-CDA-D66-GL
of: PvdA-CDA-GL-CU
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')