SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb FOK!verkering met AdvancedPower. Kusje! O+
is toch een klacht,,, kneus.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:04 schreef Neleos het volgende:
Had je dit niet in DIG kunnen openen kankerlijer?
Niet MIDIcontrollerfabrieksdriversoftwarebashtopic?!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:04 schreef WillFerrell het volgende:
Ik bombardeer dit topic officieus tot Windowsbashtopic.
Da's niet zo moeilijk, dat snap je nu toch wel?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:06 schreef Aestivate het volgende:
Download de goede drivers.
Respect trouwens om een stukje hardware dat Vista gecertificeerd is niet werkend te krijgen op zowel XP, Vista en W7.
En dan potverdrie in de TT zettenquote:Op woensdag 7 april 2010 19:02 schreef Skonk het volgende:
Heb dit nu al met twee versies van XP gehad kankerlijers
Ja maar hij is plug en play, er zijn geen drivers voorquote:Op woensdag 7 april 2010 19:06 schreef Aestivate het volgende:
Download de goede drivers.
Respect trouwens om een stukje hardware dat Vista gecertificeerd is niet werkend te krijgen op zowel XP, Vista en W7.
Ga doorquote:Op woensdag 7 april 2010 19:08 schreef Skonk het volgende:
[..]
Dat hebben de Hoge Heren veranderd
Er stond eerst Godverkanker
Hihi. Nee, integendeel. Dit soort problemen zijn zó 2003.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk, dat snap je nu toch wel?
Ik heb toch al gezegd dat er geen drivers voor zijnquote:Op woensdag 7 april 2010 19:18 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Hihi. Nee, integendeel. Dit soort problemen zijn zó 2003.TS kan er niet mee omgaan of heeft echt falende hardware in zijn bezit.
- update je usb drivers (mobo of kaart?)quote:Op woensdag 7 april 2010 19:19 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat er geen drivers voor zijn
Het erge is dat ie wel stroom krijgt als ik 'm inplug.
Ik geloof dat het de bedoeling is dat 'ie automatisch herkend wordt.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:19 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat er geen drivers voor zijn
Het erge is dat ie wel stroom krijgt als ik 'm inplug.
Wat een geweldig systeem is dat Windows toch. Als ik het niet had zou ik naar de VS vliegen om het te kopen voor $ 700.quote:
Ja dusquote:Op donderdag 8 april 2010 09:35 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Er was gisterenavond nog gepost man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |