En wat als blijkt dat ze dat zijn? ":)quote:Op woensdag 7 april 2010 18:21 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
ze zijn zelf harstikke tolerant. Daarom: leuk afwachten.
Telegraaf, dé kwaliteitskrant.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:56 schreef IHVK het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Het staat er gewoon echt ook.
LOL! Dat maakt het nog grappiger.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:56 schreef IHVK het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Het staat er gewoon echt ook.
Eigenlijk wel ernstig ja.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:58 schreef IHVK het volgende:
En dit is nou de grootste krant van Nederland.
quote:Dit is pure discriminatie!!! BDSM is ook een way of live voor sommige mensen,je zou het ook als een geloofsovertuiging kunnen betitelen. Dus wat de islamitische buurtbewoners doen is pure discriminatie!!!!De BDSM mede mens moet nu ook in opstand komen!de islamitische mede mens komt op voor het behoud van de hoofddoek en de BDSM mens voor hun recht om met een rubberen outfit te kunnen paraderen door een islamitische wijk!!!!!!
Volgens mij is het niveau van De Telegraaf nog nooit veel hoger geweest dan dit?quote:
Het zou mij niet verbazen als het op de FP gaat komen.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een >1 miljoen mensen geloven dit waarschijnlijk ook
Het fenomeen respecteren en er nadrukkelijk voor zijn, zijn twee verschillende zaken.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Apart dat iedereen opeens openlijk vóór BDSM en latex-pakjes is zodra er een moslim (volgens de Telegraaf dan) tegen is.
Alsof ja, maar meer deels dan (en een halve semilollige opmerking).quote:Op woensdag 7 april 2010 18:41 schreef n8n het volgende:
[..]
Alsof dat dan maar meteen de doelgroep van een advertentie is
Het staat er al zie ik nuquote:Op woensdag 7 april 2010 19:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als het op de FP gaat komen.
De telegraafreacties doen anders lijken alsof de gemiddelde reageerder daar het liefste in een latexpakje over de straten zou willen lopen.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:06 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Het fenomeen respecteren en er nadrukkelijk voor zijn, zijn twee verschillende zaken.
Altijd weer een dilemma: wel of niet kijken?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
God behoede ons voor de intelligente reacties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |