abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 april 2010 @ 17:47:50 #1
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80050858
Het vorige deel: Slank #1002: met zonder warm water! :(

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinde
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 7 april 2010 @ 17:47:57 #2
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80050863
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:44 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Oh LB ik heb dit werk vorig jaar zomer gedaan. Ten eerste erg zwaar, vooral in die bloedhitte. Ten tweede veel vervelende mensjes. Al moet ik zeggen dat ik ook ontzettende lieve mensen heb ontmoet die heel veel indruk op me hebben gemaakt

Maar ook de mensen die je tegenkwam...het had zo in Jambers kunnen zitten. Een vrouw van 70 met haar 50-jarige zoon, die echt zo ongelofelijk grauw was omdat ie echt nooit maar dan ook nooit buiten kwam. Een 70-jarige man met zijn 40-jarige dochter (niet helemaal 100%) met een enorme boezem, lang vettig blond haar in staartjes en een felroze joggingbroek met overal vlekken. Zij sliep echt iedere week wel met iemand anders, meestal mensen die ze van de straat oppikte. En dan een alleenstaande vrouw wiens huis zo vies was, dat ik na 10 minuten echt weg ben gegaan. Ik heb af en toe ook echt staan overgeven

Wel heel bijzonder werk door al die rare mensen die je ontmoet. Maargoed wat ik dus wilde zeggen: I feel your pain!
Ik heb ook twee zomers gethuiszorgd, en ik vond het eigenlijk altijd wel heel erg leuk! Bij de meeste mensen dan. Het meest indrukwekkende was een hele oude man, die eignelijk zo graag koffie wou drinken, altijd z'n eigen koekjes bakte en een nummer op z'n onderarm had...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80050912
Thanks voor de bezorgdheid Het gaat nu wel weer hoor, maar de klap was even hard net. Misschien een blauwe plek hier en daar
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 7 april 2010 @ 17:49:43 #4
236335 neen
schone schijn
pi_80050943
Mijn oma kookt meer dan ze schoonmaakt gok ik onder andere voor thuiszorger die wel eens langskomt

Verder was ik zonet in de winkel om wat boodschappen te halen en er was een meisje mooooooooooooi! Damn! maarja, daar is het ook het weer voor natuurlijk
En ik heb m'n huisgenoot teleurgesteld door niet patat te gaan halen met hem, nu moet hij alleen.
het lijkt niet wat het is
pi_80051023
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:47 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik heb ook twee zomers gethuiszorgd, en ik vond het eigenlijk altijd wel heel erg leuk! Bij de meeste mensen dan. Het meest indrukwekkende was een hele oude man, die eignelijk zo graag koffie wou drinken, altijd z'n eigen koekjes bakte en een nummer op z'n onderarm had...
Jeetje, das wel heftig...van dat nummer dan, die koekjes zijn natuurlijk wel leuk

Ik had af en toe ook mensen die alleen koffie wilden drinken, was altijd wel gezellig. Ook een man die heel mooi kon vertellen over de oorlog, een vrouw die een 'foute' man had in de oorlog....

En het meest leuke was als ze zeiden: 'Kom maar snel terug hoor meissie'.
pi_80051077
Wat een klucht, Goodbye! Zoiets had mij nou ook kunnen overkomen. Ik hoop dat de schade meevalt!
Ik ging vorige week nog plat op m'n gezicht bij het leggen van de laminaatvloer.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 7 april 2010 @ 17:56:17 #7
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80051243
mooi weer he

(slechtste tvp ever )
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  woensdag 7 april 2010 @ 17:59:28 #8
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_80051381
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:56 schreef _Calimero_ het volgende:
mooi weer he

(slechtste tvp ever )
Prachtig! (nog slechtere tvp )

Moblo! Gefeliciteerd! Heb je een leuke dag? Veel plezier vanavond met Wolve!
Your body. Your soul. Your rituals.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:07:57 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80051690
hi.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 april 2010 @ 18:10:09 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80051792
Ik heb vier zomers in een bejaardentehuis gewerkt. Wat me oa is bijgebleven: blinde vrouw die het altijd zo mooi vond om een stukje met me te wandelen (en dan voortdurend "Jezus zal u belonen, zuster!" zeggen tegen mij ) en een vrouw die mij een plantje gaf dat ik op het balkon zette en vervolgens vergat en toen wekenlang tegen haar moest liegen dat het goed ging met het plantje .
Niet meer actief op Fok!
pi_80051918
Tvp.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:13:02 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80051926
Terug uit de winkel, ik kwam een vriendin tegen en die merkte op dat ik zulke gezonde dingen in mn mandje had

Heb me ondertussen heimelijk vermaakt om al die mensen die op teenslippers en korte broeken in de supermarkt liepen Ja het was vanmiddag warm in de zon, maar zij moeten het nu koud hebben gehad buiten!
pi_80051952
bedankt voor de felicitaties!

het tentamen ging ruk. Heb er de volle 3 uur gezeten, en heb het 100% zeker niet gehaald.

7 vragen met elk 3 deelvragen. Ze had het doen voorkomen als

[stukje tekst]
a. kleine feitvraag over periode/tekst
b. iets grotere vraag over periode/tekst
c. grote vraag (verklaarvraag) over tekst

Nou, het waren 7 onderdelen met elk 3 volwaardige vragen. Teveel informatie, en niemand zag door de bomen het bos nog. Veel mensen haakten snel af, en veel zaten er met mij na 3 uur nog steeds..

en nu is Mr. Mo ook nog 's laat. Wrsch rond kwart voor 7 pas (hij smste kwart voor 6 dat hij weg ging, want klanten...) terwijl we om half 8 in 't restaurant mogen zijn

leuk, zo'n verjaardag. ik ga een fles wijn voor mezelf eisen
Ja doei.
pi_80051975
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb vier zomers in een bejaardentehuis gewerkt. Wat me oa is bijgebleven: blinde vrouw die het altijd zo mooi vond om een stukje met me te wandelen (en dan voortdurend "Jezus zal u belonen, zuster!" zeggen tegen mij ) en een vrouw die mij een plantje gaf dat ik op het balkon zette en vervolgens vergat en toen wekenlang tegen haar moest liegen dat het goed ging met het plantje .

verzorgingshuis.

Geen bejaarden. Geen tehuis.

Mama in de zorg, dan krijg je dat
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:15:47 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80052034
Mensen die eigenlijk het liefst koffie met je drinken zijn lief ja, alleen ik ben dan aan het eind van zo'n dag wel helemaal sufgeluld De mevrouw waar ik vanmiddag was heeft me de eerste keer dat ik er werkte 4 uur (!!!) lang de oren van het hoofd gekletst!

Een vriendin van mij zei dat een cliënte van haar elke week wat onder het bed legde om te kijken of zij daar wel stofzuigde ! Zulke dingen heb ik godzijdank niet meegemaakt.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:17:05 #16
236335 neen
schone schijn
pi_80052082
Toen ik nog een lieve kleine jongen was en kranten bezorgde moest ik ook altijd langs alle deuren in dat bejaardentehuis om de krant bij de deur te leggen... en bij sommige dan nog naar binnen. Soms duurde het wel 3 uur voordat ik thuis was omdat ik weer wat moest drinken ofzo

En ik kreeg niet per uur betaald
pi_80052459
Waar ga je uit eten MoBlo?
pi_80054286
TVP
Lijstje:
O: dubbele boterham pindakaas
L: dubbele boterham vlees, dubbele kaas, appel
T: bonbon
D: rode bietjessalade met 5 minihamburgertjes
T: bekertje limoenvla
  woensdag 7 april 2010 @ 19:18:29 #19
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80054329
kijk, het is lente in mn tuin!

Kwak
pi_80054331
quote:
Op woensdag 7 april 2010 14:03 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik kreeg ook in week 3 last (maar ik rende wel maar 1x in de week, heb meegedaan met Start To Run, dus anderhalfuur op een atletiekbaan onder begeleiding, met opwarmoefeningen en oefeningen tussendoor).
Ben wel benieuwd wat de fysio zegt, hopelijk is het gemakkelijk op te lossen.
Dus je hebt het niet afgemaakt? Of zakte de pijn bij jou snel weer af? Bij mij heeft het wel twee weken geduurd voor ik niks meer voelde. Start To Run lijkt me op zich wel handig omdat ik dan een stok achter de deur heb en dus wel regelmatig moet hardlopen om in het groepje mee te kunnen. En 35 euro dat is ook nog wel te doen.
pi_80054410
Zo een nummer op je arm, is dat als je in het kamp hebt gezeten?
pi_80054788
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80055433
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:20 schreef P.F het volgende:
Zo een nummer op je arm, is dat als je in het kamp hebt gezeten?
Jep. Maar ik weet niet zeker of bij iedereen die ooit in een kamp heeft gezeten een nummer op zijn of haar arm werd getatoeëerd.
  woensdag 7 april 2010 @ 19:48:46 #24
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_80055646
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:44 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Jep. Maar ik weet niet zeker of bij iedereen die ooit in een kamp heeft gezeten een nummer op zijn of haar arm werd getatoeëerd.
Soms werd je gebrandmerkt ipv een tattoo geloof ik.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 7 april 2010 @ 19:51:03 #25
236335 neen
schone schijn
pi_80055764
Is het niet alleen Auswitch waar dit gebeurde?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')