Kan je er weer een paar maanden tegen.quote:Op maandag 12 april 2010 13:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo? En hij is schoon! Planning heb ik nog even aangepast
Dat je uitlegt dat het normaal anders gaat, MAAR dat bij hoge uitzondering, je vandaag wat anders doetquote:Op maandag 12 april 2010 13:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo? En hij is schoon! Planning heb ik nog even aangepast
Ik heb gisteren ook de stofzuiger er doorheen getrokken, terwijl ik juist van plan was het niet te doen.quote:
Haha, hoe dat zo ?quote:Op maandag 12 april 2010 14:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook de stofzuiger er doorheen getrokken, terwijl ik juist van plan was het niet te doen.
Nou, omdat er hondenharen op de achterbank zaten en mij pa zijn auto aan het schoonmaken was.quote:Op maandag 12 april 2010 14:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha, hoe dat zo ?
Ik krijg vanavond gewoon een volledig schoongemaakte auto![]()
voordeel van een nieuwe auto
"even snel"quote:Op maandag 12 april 2010 14:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, omdat er hondenharen op de achterbank zaten en mij pa zijn auto aan het schoonmaken was.
Dus dan is het al snel van: Ik doe die mijne ook even snel.
Dan heb je waarschijnlijk pech gehad.quote:Op maandag 12 april 2010 15:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
peugeot gaat me toch iets te vaak kapot eigenlijk
Dan heeft iedereen die ik ken met een peugeot pech gehadquote:
Noem eens problemen op dan die je gehad hebt (of de mensen op je heen)...quote:Op maandag 12 april 2010 15:47 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen die ik ken met een peugeot pech gehad
De radio geeft "Protect" aan, dat betekent wss dat er ergens een speakerkabel niet goed zit, of ergens tegenaan ofzo. donderdag gaat de garage dat helemaal na lopen..quote:
Niet gewoon de accu die eraf geweest is en dat je daardoor een code in moet voeren?quote:Op maandag 12 april 2010 22:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
De radio geeft "Protect" aan, dat betekent wss dat er ergens een speakerkabel niet goed zit, of ergens tegenaan ofzo. donderdag gaat de garage dat helemaal na lopen..
Nee, deze foutcode staat beschreven in het boekje. En het is mijn eigen radio die ik erin heb gezet, dus die is nog niet eerder in die auto aangesloten geweest .quote:Op maandag 12 april 2010 22:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Niet gewoon de accu die eraf geweest is en dat je daardoor een code in moet voeren?
Ah, ik dacht misschien een 'ingebouwde' radio.quote:Op maandag 12 april 2010 22:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, deze foutcode staat beschreven in het boekje. En het is mijn eigen radio die ik erin heb gezet, dus die is nog niet eerder in die auto aangesloten geweest .
Ik denk dat je dat beter op het forum kan proberen van de Peugeot 206 Clubquote:Op maandag 12 april 2010 22:52 schreef Impry het volgende:
Iemand hier ervaring met openluchtfilter of vervangend (K&N bijv.) inlegfilter voor een 206?
nee, deze is hetquote:Op maandag 12 april 2010 22:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ah, ik dacht misschien een 'ingebouwde' radio.
Daar heb ik ook al flink rondgezocht, wellicht nog een eigen topicje aanmaken.quote:Op maandag 12 april 2010 22:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat beter op het forum kan proberen van de Peugeot 206 Club
http://peugeot206club.nl/
Handig (voor die 3x tijdens de rit dat je wat veranderd aan je radio)quote:Op maandag 12 april 2010 22:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
nee, deze is heterg tof ding! met stuurkolom bediening
(stoer hè
)
[ afbeelding ]
Dat zou ik gewoon doenquote:Op maandag 12 april 2010 22:56 schreef Impry het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al flink rondgezocht, wellicht nog een eigen topicje aanmaken.
Ik maak nogal veel lange afstands ritten, en aangezien het af en toe wat herrie is met die kap open, pas ik vaak het volume aanquote:Op maandag 12 april 2010 22:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Handig (voor die 3x tijdens de rit dat je wat veranderd aan je radio)
Ja, klopt.quote:Op maandag 12 april 2010 23:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik maak nogal veel lange afstands ritten, en aangezien het af en toe wat herrie is met die kap open, pas ik vaak het volume aanen dan is het heel erg handig
Daar heb ik het ook voor gekochtquote:Op maandag 12 april 2010 23:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar het is en blijft toch meer een gadget.
Gelukkig.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:49 schreef djayzz het volgende:
Yes, hij zit er inInclusief stuurbediening
Vanavond maar even flink proefrijdenquote:
Niet meteen om een boom vouwen hèquote:Op woensdag 14 april 2010 18:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vanavond maar even flink proefrijden
Ik zal proberen om me in te houden, met mijn 132 PK moet dat geen probleem zijnquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zal proberen om me in te houden, met mijn 132 PK moet dat geen probleem zijn
Cool!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:49 schreef djayzz het volgende:
Yes, hij zit er inInclusief stuurbediening
Franse auto's staan nu eenmaal niet bekend om hun betrouwbaarheid cq degelijkheid.quote:Op maandag 12 april 2010 15:47 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen die ik ken met een peugeot pech gehad
Owquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |