Ik wil best helpenquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:20 schreef mstr het volgende:
Ik krijg potverdikkeme m'n 3e remlicht niet los
* djayzz noteert: niet de deur uit gaan morgen! kan gevaarlijk zijnquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:50 schreef automatic_ het volgende:
Mannen! Ik ga morgen, als het goed is, mijn auto wassen met de hand
En het probleem is?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het alleen met grof geweld
Dat die dingen zo vast als een huis zitten, ook al heb je die 2 bouten losgedraaid.quote:Op zondag 11 april 2010 08:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
En het probleem is?
nee, je hebt geen reparatieboekje kunnen vinden op internet?
Ik heb er gewoon geen flikker zin inquote:
Het is met een uurtje gedaanquote:Op zondag 11 april 2010 17:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon geen flikker zin in![]()
Ik neig nu al weer naar "gewoon afspuiten" in zo'n wasbox hoorquote:Op zondag 11 april 2010 17:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is met een uurtje gedaan
En daarna ben je trots op je eigen werk
Dat kan je ook doen en dan een emmer en zeep meenemenquote:Op zondag 11 april 2010 17:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik neig nu al weer naar "gewoon afspuiten" in zo'n wasbox hoor
Misschien doe ik het morgen, voor ik ga werken
Ik denk dat dat nog teveel moeite is voor d'rquote:Op zondag 11 april 2010 17:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat kan je ook doen en dan een emmer en zeep meenemen
Dat zou kunnenquote:Op zondag 11 april 2010 18:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog teveel moeite is voor d'r
ik vind het resultaat altijd tofquote:Op zondag 11 april 2010 18:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat zou kunnen
Maar ik vind het heerlijk, omdat het voor mij een soort van therapeutische - tot rust brengend - effect geeft.
Ja, ik ook.quote:
Dat is wel fijn dat dat voor jou zo werktquote:Op zondag 11 april 2010 18:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Maar ik vind het ook gewoon heerlijk om een paar uur bezig te zijn, zonder na te denken over andere dingen.
Je bent alleen maar met je auto bezig en dat is heerlijk. En dan zeker als je het eindresultaat ziet van al dat bloed, zweet en tranen.
Ja, het is heel fijnquote:Op zondag 11 april 2010 18:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is wel fijn dat dat voor jou zo werkt![]()
Heb je je remlicht al los?
quote:Op zondag 11 april 2010 18:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog teveel moeite is voor d'r
Stofzuigen vind ik ook het minst plezierig, maar het moet soms toch gebeurenquote:Op zondag 11 april 2010 18:39 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind mijn auto stofzuigen nóg erger dan wassen
dus mijn moeder mag hem altijd stofzuigen
Oeh, zou dat werken denk je?quote:Op zondag 11 april 2010 18:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Stofzuigen vind ik ook het minst plezierig, maar het moet soms toch gebeuren
Anders moet je een auto-was-meet bij jou houden, leuke kleding aantrekken en hopen dat FOK!kers hem willen wassen voor je.
Genoeg die het zouden doen hoorquote:Op zondag 11 april 2010 18:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, zou dat werken denk je?
Er is wel genoeg plaats hier
Je hebt mij nog nooit gezien zeker?quote:
Je kent de gemiddelde FOK!ker niet?quote:Op zondag 11 april 2010 18:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit gezien zeker?
quote:
Dat zou een beetje zonde zijnquote:Op zondag 11 april 2010 18:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik moet maar eens spul kopen om de banden zwart te houden.
Heb ik de hele auto netjes schoon, zitten er van die 'verkleurde' banden om je velgen.
Mja, dat is wel een goede instellingquote:
En daarom was jij hem niet? Want dan moet je het meteen helemaal goed doen?quote:Op zondag 11 april 2010 19:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat is wel een goede instelling
Juistquote:Op zondag 11 april 2010 19:16 schreef mstr het volgende:
[..]
En daarom was jij hem niet? Want dan moet je het meteen helemaal goed doen?
Stofzuigen is bij mij een eitjequote:Op zondag 11 april 2010 18:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Stofzuigen vind ik ook het minst plezierig, maar het moet soms toch gebeuren
Anders moet je een auto-was-meet bij jou houden, leuke kleding aantrekken en hopen dat FOK!kers hem willen wassen voor je.
Ja, dat is handig.quote:Op zondag 11 april 2010 19:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Stofzuigen is bij mij een eitje![]()
Kap open, ramen naar beneden, en je kan overal heel makkelijk bij
Haha, dat is kut ja. Mijn auto is van buiten ook erg makkelijk te wassen.quote:Op zondag 11 april 2010 19:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat is handig.
Ik moet altijd de stoelen naar voren klappen en half staand/zittend achterin stofzuigen.
Alleen heeft je kap ook onderhoud nodigquote:Op zondag 11 april 2010 19:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha, dat is kut ja. Mijn auto is van buiten ook erg makkelijk te wassen.
Ik doe eerst de achterkant (kofferbak deksel, bumper en zijschermen.
Dan doe ik zijkant, deuren en stuk van de zijschermen, dan andere zijkant,
En dan de motorkap en voorschermen en bumper. Klaar
nauwelijks hoor, heb hem toen ik kocht heel goed schoongemaakt, en sindsdien misschien een keer afgenomen aan de binnenkant. meer nietquote:
Dan wordt het een bloem.quote:Op zondag 11 april 2010 20:00 schreef djayzz het volgende:
Straks Morgen![]()
![]()
trouwens een rode hardtop, en een groene auto
mjaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Wauw.quote:Op maandag 12 april 2010 13:04 schreef automatic_ het volgende:
Jongens! Ik heb nieuws!
Ik moet om 14.30 gaan werken, dus ik rij dan normaal om 14.00 weg MAAR (!) ik ga nu eerder weg en dan ga ik mijn auto nog even wassen in zo'n wasbox
Het is echt een automatic postquote:Op maandag 12 april 2010 13:04 schreef automatic_ het volgende:
Jongens! Ik heb nieuws!
Ik moet om 14.30 gaan werken, dus ik rij dan normaal om 14.00 weg MAAR (!) ik ga nu eerder weg en dan ga ik mijn auto nog even wassen in zo'n wasbox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |