SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Nune op 08-04-2010 14:21:03 ]
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:07 schreef Nune het volgende:
Wie zit er nou weer te commenten op haar blog naast Delta?Als er een rel losbarst zit ik op stage meh jong!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ah vervelendjeuken ze ook of niet?
Ja ze jeuken als de ziekte, gelukkig heb ik lange nagels en hoef ik geen andere attributen ervoor te gebruiken. En ik weet dat ik niet moet krabben maar stiekem doe ik dat toch soms.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
ah vervelendjeuken ze ook of niet?
Dat bladderen van me nagels heb ik ookquote:Op donderdag 8 april 2010 14:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn naakte nagels eens goed op de foto gezet (zet ze straks pleas niet in de OP). Ik word zo GEK van dat bladderen van mijn ring- en wijsvingernagels..... Ik weet gewoon niet wat ik moet doen om het op te laten houden, iedere keer scheurt het weer verder in waardoor uitgroeien gewoon onbegonnen werk lijkt. Wie heeft er tips, want ik weet het echt niet meer.... Iedere dag blijft mijn nagellak maar chippen op deze bladdernagels.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(de gele verkleuring is van four leaf clover btw)
Even off-topic: Loop je bij de huisarts? Ik heb een keer vlekken op mijn lichaam gehad, te lang bij de huisarts mee blijven rommelen, had veel eerder naar de dermatoloog in het ziekenhuis moeten gaan! Als het bij jou ook erger wordt vraag dan die doorverwijzing hoor, daar weten ze echt veel meer!quote:Op donderdag 8 april 2010 14:22 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja ze jeuken als de ziekte, gelukkig heb ik lange nagels en hoef ik geen andere attributen ervoor te gebruiken. En ik weet dat ik niet moet krabben maar stiekem doe ik dat toch soms.
Ik denk dat ik een bestelling ga doen! Ik hou je nog wel even op de hoogte als ik ga bestellen okequote:Op donderdag 8 april 2010 14:07 schreef RenRen- het volgende:
Als een dame tussen nu en 2 weken gaat bestellen bij TD en een plekje over heeft, zou ze mij heel happy maken om een plekje aan mij te gunnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
Is het misschien een idee om je nagels eens een tijdje met rust te laten? Dus gewoon even niet lakken en regelmatig even oneffenheden weg vijlen.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn naakte nagels eens goed op de foto gezet (zet ze straks pleas niet in de OP). Ik word zo GEK van dat bladderen van mijn ring- en wijsvingernagels..... Ik weet gewoon niet wat ik moet doen om het op te laten houden, iedere keer scheurt het weer verder in waardoor uitgroeien gewoon onbegonnen werk lijkt. Wie heeft er tips, want ik weet het echt niet meer.... Iedere dag blijft mijn nagellak maar chippen op deze bladdernagels.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had hetzelfde, de bovenste laag van mijn nagels peelde er af, maar na een keer of 4 smeren met Maximum Growth daily nail treatment van Sally Hansen is het voor mijn gevoel toch over gegaanquote:Op donderdag 8 april 2010 14:32 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wist dat ik dat ergens gelezen had... Nu moet ik dus Maximum Growth van SH gaan zoekenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, de bovenste laag van mijn nagels peelde er af, maar na een keer of 4 smeren met Maximum Growth daily nail treatment van Sally Hansen is het voor mijn gevoel toch over gegaan
Dat gele is ook een heel werk om er weer af te krijgen
Hmm, even onthouden. Eerst even kijken of ik nu merkbaar verschil heb.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, de bovenste laag van mijn nagels peelde er af, maar na een keer of 4 smeren met Maximum Growth daily nail treatment van Sally Hansen is het voor mijn gevoel toch over gegaan
Oeh thanks for the tipquote:Op donderdag 8 april 2010 15:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Disconnected, weet je wat ik altij ddoe als ik mijn tenen heb gelakt? Zorgen dat je de volgende keer als je doucht, voor je er onderuit gaat, even met je nagels langs je teenranden wrijft. Hopsakee, alle gemorste lak weg, dat glijdt er dan zo vanaf.... en Tadaa! Scheelt weer gefrunnik met wattenstaafjes enzo..... Zodra de huid van je tenen week is geworden, gaat het vanzelf!
Ik doe het ook zo. Alles wat er naast zit niet aankomen, dan wordt het harder en onder de douche vliegt het er zo af als je met een washandje langs gaatquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:24 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Ik doe het ook zo. Alles wat er naast zit niet aankomen, dan wordt het harder en onder de douche vliegt het er zo af als je met een washandje langs gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:24 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Ik doe het ook zo. Alles wat er naast zit niet aankomen, dan wordt het harder en onder de douche vliegt het er zo af als je met een washandje langs gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:32 schreef PeRi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2010 09:20:26 ]
ik probeer die nu ook inderdaad tegen het splijten , en het heeft een hele fijne bijwerking:quote:Op donderdag 8 april 2010 15:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |