abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80082339
Als een dame tussen nu en 2 weken gaat bestellen bij TD en een plekje over heeft, zou ze mij heel happy maken om een plekje aan mij te gunnen!
pi_80082340
Wie zit er nou weer te commenten op haar blog naast Delta?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 30% gewijzigd door Nune op 08-04-2010 14:21:03 ]
pi_80082898
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:07 schreef Nune het volgende:
Wie zit er nou weer te commenten op haar blog naast Delta? Als er een rel losbarst zit ik op stage meh jong!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ah vervelend jeuken ze ook of niet?
pi_80082949
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:21 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

ah vervelend jeuken ze ook of niet?
Ja ze jeuken als de ziekte, gelukkig heb ik lange nagels en hoef ik geen andere attributen ervoor te gebruiken. En ik weet dat ik niet moet krabben maar stiekem doe ik dat toch soms.
pi_80083145

Purple Rain, het is echt heel jammer dat de zon hier niet schijnt want beter worden de foto's niet nu. Maar ze is wel mooi.
pi_80083367
Mijn naakte nagels eens goed op de foto gezet (zet ze straks pleas niet in de OP ). Ik word zo GEK van dat bladderen van mijn ring- en wijsvingernagels..... Ik weet gewoon niet wat ik moet doen om het op te laten houden, iedere keer scheurt het weer verder in waardoor uitgroeien gewoon onbegonnen werk lijkt. Wie heeft er tips, want ik weet het echt niet meer.... Iedere dag blijft mijn nagellak maar chippen op deze bladdernagels.

(de gele verkleuring is van four leaf clover btw)
I had a signature once. It was awful.
pi_80083559
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn naakte nagels eens goed op de foto gezet (zet ze straks pleas niet in de OP ). Ik word zo GEK van dat bladderen van mijn ring- en wijsvingernagels..... Ik weet gewoon niet wat ik moet doen om het op te laten houden, iedere keer scheurt het weer verder in waardoor uitgroeien gewoon onbegonnen werk lijkt. Wie heeft er tips, want ik weet het echt niet meer.... Iedere dag blijft mijn nagellak maar chippen op deze bladdernagels.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dat bladderen van me nagels heb ik ook weet jij hoe dat komt? Ik snap er niks van
All good things are wild and free.
pi_80083721
nee, ik weet het echt echt niet. Ik bijt nooit op mijn nagels en het is ook echt maar op 4 van de 10 nagels, mijn pink, ringvinger en duim zijn bijna altijd keurig 1 geheel en sterk.....
  donderdag 8 april 2010 @ 14:44:36 #284
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_80083813
Ik heb ook last van bladderende nagels. Geen idee waar het precies door komt, ben nu aan het kijken of er een verharder "out there" is die het bij mij helpt verbeteren.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_80083888
Om bovenstaande ellende te compenseren, hier met een kleurtje: CG Flyin' High, een van mijn nieuwe favo's! Kleur op foto is wel een stuk lichter dan in het echt!

pi_80083923
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:22 schreef Nune het volgende:

[..]

Ja ze jeuken als de ziekte, gelukkig heb ik lange nagels en hoef ik geen andere attributen ervoor te gebruiken. En ik weet dat ik niet moet krabben maar stiekem doe ik dat toch soms.
Even off-topic: Loop je bij de huisarts? Ik heb een keer vlekken op mijn lichaam gehad, te lang bij de huisarts mee blijven rommelen, had veel eerder naar de dermatoloog in het ziekenhuis moeten gaan! Als het bij jou ook erger wordt vraag dan die doorverwijzing hoor, daar weten ze echt veel meer!
pi_80083950
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:07 schreef RenRen- het volgende:
Als een dame tussen nu en 2 weken gaat bestellen bij TD en een plekje over heeft, zou ze mij heel happy maken om een plekje aan mij te gunnen!
Ik denk dat ik een bestelling ga doen! Ik hou je nog wel even op de hoogte als ik ga bestellen oke
  donderdag 8 april 2010 @ 15:03:31 #288
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80084561

China Glaze Sacred Heart. In het echt nog ietsje feller, hij is heel moeilijk vast te leggen.

En in een spoiler voor de mensen met een tenenfobie ofzo :
SPOILER
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_80084677
Disconnected, weet je wat ik altij ddoe als ik mijn tenen heb gelakt? Zorgen dat je de volgende keer als je doucht, voor je er onderuit gaat, even met je nagels langs je teenranden wrijft. Hopsakee, alle gemorste lak weg, dat glijdt er dan zo vanaf.... en Tadaa! Scheelt weer gefrunnik met wattenstaafjes enzo..... Zodra de huid van je tenen week is geworden, gaat het vanzelf!
pi_80084738
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Is het misschien een idee om je nagels eens een tijdje met rust te laten? Dus gewoon even niet lakken en regelmatig even oneffenheden weg vijlen.
pi_80084840
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik had hetzelfde, de bovenste laag van mijn nagels peelde er af, maar na een keer of 4 smeren met Maximum Growth daily nail treatment van Sally Hansen is het voor mijn gevoel toch over gegaan

Dat gele is ook een heel werk om er weer af te krijgen
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 april 2010 @ 15:16:33 #292
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_80085094
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:10 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde, de bovenste laag van mijn nagels peelde er af, maar na een keer of 4 smeren met Maximum Growth daily nail treatment van Sally Hansen is het voor mijn gevoel toch over gegaan

Ik wist dat ik dat ergens gelezen had... Nu moet ik dus Maximum Growth van SH gaan zoeken
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 8 april 2010 @ 15:19:24 #293
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_80085193
quote:

[..]

Hmm, even onthouden. Eerst even kijken of ik nu merkbaar verschil heb.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 8 april 2010 @ 15:22:03 #294
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80085297
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Disconnected, weet je wat ik altij ddoe als ik mijn tenen heb gelakt? Zorgen dat je de volgende keer als je doucht, voor je er onderuit gaat, even met je nagels langs je teenranden wrijft. Hopsakee, alle gemorste lak weg, dat glijdt er dan zo vanaf.... en Tadaa! Scheelt weer gefrunnik met wattenstaafjes enzo..... Zodra de huid van je tenen week is geworden, gaat het vanzelf!
Oeh thanks for the tip
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_80085394
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:22 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Oeh thanks for the tip
Ik doe het ook zo. Alles wat er naast zit niet aankomen, dan wordt het harder en onder de douche vliegt het er zo af als je met een washandje langs gaat

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2010 09:20:10 ]
  donderdag 8 april 2010 @ 15:32:13 #296
101884 PeRi
Allons-y!
pi_80085745
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:24 schreef Mehehelzs het volgende:

[..]

Ik doe het ook zo. Alles wat er naast zit niet aankomen, dan wordt het harder en onder de douche vliegt het er zo af als je met een washandje langs gaat
SPOILER
SPOILER
Whatever I want.
pi_80085959
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:24 schreef Mehehelzs het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_80086102
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:32 schreef PeRi het volgende:

[..]
SPOILER

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2010 09:20:26 ]
pi_80086423
quote:

[..]

ik probeer die nu ook inderdaad tegen het splijten , en het heeft een hele fijne bijwerking:
je kan hem gebruiken als basecoat voor holo's
  donderdag 8 april 2010 @ 16:11:30 #300
101884 PeRi
Allons-y!
pi_80087412
Wish me luck, ik ga bij de Trekpleister gluren voor Catrice . Poging #5001
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')