Whehehehhequote:Op donderdag 8 april 2010 12:19 schreef Nune het volgende:
[..]
Nou zeg, het is ook allemaal niet leuk. Ze moest ervan huilen en het begin van haar vakantie is verpest, snap dat dan!!
Niet alleen die, Ook de China Glaze. Ik heb een verschil van ruim anderhalve dollar tussen mijn eerste gecancelde bestelling en mijn huidige bestelling. En ik heb precies hetzelfde besteld met een verschil van twee dagenquote:Op donderdag 8 april 2010 10:40 schreef Linnie20v het volgende:
De Essies zijn ook megaduur geworden op TD.
Een lakje kost nu 8 dollar....de matte about you 10 dollar...
dat was eerst heul niet zo!!!!
Jaloersquote:Op donderdag 8 april 2010 11:53 schreef Nune het volgende:
Ik had trouwens wel drie leuke lakjes in de brievenbus liggen gisteren:
Illamasqua Nudge, Nars Purple Rain en MAC Blue India.
Bij mij bij m'n vorige pakket ook nietquote:Op donderdag 8 april 2010 12:43 schreef Chanty87 het volgende:
Trouwens, TD had bij mij niet de echte prijs van mijn bestelling op 't pakje gezet, $31 stond erop terwijl het eigenlijk $49.90 was (incl. verzendkosten)
Wauzzzz $180quote:Op donderdag 8 april 2010 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij mij bij m'n vorige pakket ook niet$30 terwijl er voor $180 in zat.
Maar goed, we gaan zien wat ze op de volgende zetten gaan. En of ik ook daadwerkelijk m'n korting van de gebroken flesjes krijgen ga. Voor de zekerheid maar met PP betaald ipv cc.
En whoei, die nagels van snkr
En dat was nog zonder verzendkosten, kan je nagaanquote:Op donderdag 8 april 2010 12:59 schreef MissJ het volgende:
[..]
Wauzzzz $180![]()
wat had je allemaal besteld dan?
Wow wat een lijst hee!quote:Op donderdag 8 april 2010 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat was nog zonder verzendkosten, kan je nagaan
Opgepast, lange lijst!
![]()
Overigens niet alleen voor mij.(Dit was die bestelling met die gestorven Wild At Heart, Jade Is The New Black en Meet Me On The Star Ferry
) Maar die drie gaan in de herkansing
Ja en nee..... Als ik nieuwe lakjes heb wil ik ze allemaal proberen! Hoe moet dat met zo'n pakket wel niet hahaha, sommige lakjes moeten meer dan 3 weken wachten voor je ze goed kunt gaan lakken!quote:Op donderdag 8 april 2010 13:12 schreef miss--moana het volgende:
Lijkt mijn ook wel eens cool om zo een groot pakket te mogen ontvangen
Dat is waar, hmm...maar gewoon het idee dat je dat pakket open doet en al die lakjes zietquote:Op donderdag 8 april 2010 13:13 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja en nee..... Als ik nieuwe lakjes heb wil ik ze allemaal proberen! Hoe moet dat met zo'n pakket wel niet hahaha, sommige lakjes moeten meer dan 3 weken wachten voor je ze goed kunt gaan lakken!
Super tof dat je dat voor me geprobeerd hebtquote:Op donderdag 8 april 2010 12:29 schreef Nune het volgende:
Oja, Mirannie, Orly Sky Blue-Pink over wit is een soort van babyblauw met een rood/roze glans.
Jep, ik heb hier zo'n 3 weken op moeten wachten en de kosten werden met ongeveer ¤45 verhoogd. (En drie waren gecrasht, dus dat was ook een beetje een domper)quote:Op donderdag 8 april 2010 13:12 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wow wat een lijst hee!
Maar is dit pakket nog tegengehouden bij de douane?
Lijkt mijn ook wel eens cool om zo een groot pakket te mogen ontvangen
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Donder, kijk ik naar mijn nagels zie ik ineens dit!
[ afbeelding ]
Is het met zo´n bestelling niet voordeliger om een aantal losse pakketjes van 9 flesjes te bestellen??quote:Op donderdag 8 april 2010 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, ik heb hier zo'n 3 weken op moeten wachten en de kosten werden met ongeveer ¤45 verhoogd. (En drie waren gecrasht, dus dat was ook een beetje een domper)
En wat zoeper zegt, het is heel leuk om te krijgen, maar m'n stapel untrieds is wel meteen gigantisch. En nog steeds bijkopen natuurlijk, dus dat groeit alleen maar. Faal.
Mwah, qua verzendkosten an sich niet. En niet alles was voor mij, dus de douanekosten waren ook niet geheel voor mij.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is het met zo´n bestelling niet voordeliger om een aantal losse pakketjes van 9 flesjes te bestellen??
Kan me de lichte irritatie/frustratie goed voorstellenquote:Op donderdag 8 april 2010 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu was ik tenminste in één keer van m'n medebesteller af. Ze is heel lief, maar voordat ze besloten heeft wat ze wil en wanneer ze het geld missen kan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |