Juist.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:25 schreef frank010 het volgende:
1 april belde man.....
quote:Op woensdag 7 april 2010 12:02 schreef Laydina het volgende:
Iets dat naar ananas smaakt kan nooit lekker zijn
Iets dat naar ananas smaakt kan nooit niet lekker zijnquote:Op woensdag 7 april 2010 12:02 schreef Laydina het volgende:
quote:Op woensdag 7 april 2010 12:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Iets dat naar ananas smaakt kan nooit niet lekker zijn
Haten is verlateuhquote:Op woensdag 7 april 2010 12:02 schreef Laydina het volgende:
Schijnt dat www.beekersberries.nl ze ook produceert (onder framboosaarbei).quote:Op woensdag 7 april 2010 15:39 schreef El_Matador het volgende:
Lijkt me een 1 aprilgrap. En hij lijkt op een lychee.
Als het echt is, geinig. Best wel es proberen.
Warme chocolade is ook een optiequote:Op woensdag 7 april 2010 11:29 schreef KlappernootatWork het volgende:
als je er slagroom op gooit is die bijna niet meer zichtbaar, zo is er geen lol meer aan..
Aan de andere kant... zolang je publiciteit krijgt en mensen zien het ineens wél in de winkels liggen.....quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:32 schreef ptb het volgende:
maar goed dat het geen aardbei is dan
ik zou hem best eens willen proberen trouwens.
wel een verrot moment om je marketing te beginnen,
slechter tijdstip bestaat er niet echt.
quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 11:28 schreef ER_Online het volgende:
Het bestaat blijkbaar wel; hij heet in Chili ook wel de: Frutilla Chilena. http://www.inia.cl/link.cgi/Documentos/Catalogo/Boletines/395
of hier: http://www.freshplaza.com/news_detail.asp?id=61407
yogurt met aardbeien zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op woensdag 7 april 2010 11:24 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
De Waardbei, ofterwijl Whrawberry (zo moet-ie gaan heten imo. hij heet nu de pineberry) smaakt naar ananas en ziet er gewoon uit als aardbei, maar dan wit, al zijn de zaden wel rood. Ze worden wel verbouwd in Nederlandse kassen, maar nog niet hier verkocht.. En nee, het is geen mutatiebei.
Lijkt me opzich wel lekker, vooral in combi, aardbei+pinebei.
Banaan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:01 schreef Leandra het volgende:
Het klinkt alsof het lekker smaakt maar het ziet eruit alsof het een aarbei is die nog niet rijp is....
Volgens mij hebben we sowieso weinig tot geen fruitsoorten die in rijpe staat wit zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |