We zijn al een ronde verder Mizh...quote:Op maandag 19 april 2010 11:11 schreef Mizh het volgende:
1. Ursula (The Little Mermaid) - The Horned King (The Black Cauldron)
2. Scar (The Lion King) - Madam Mim (The Sword in the Stone)
3. Queen/Witch (Snowwhite and the Seven Dwarfs) - Sid (ToyStory)
4. Jafar (Aladdin) - Dr. Facilier (The Princess and the Frog)
5. Cruella De Vil (101 Dalmatians) - Shan-Yu (Mulan)
6. Shenzi, Banzai & Ed (The Lion King) - Pain & Panic (Hercules)
7. The Sheriff of Nottingham (Robin Hood) - Si & Am (Lady and the Tramp)
8. Captain Hook (Peter Pan) - Governor Ratcliffe (Pocahontas)
9. Shere Khan (The Jungle Book) - The Human/Hunter (Bambi)
10. Stromboli (Pinocchio) - Flotsam & Jetsam (The Little Mermaid)
11. Hades (Hercules) - Lady Tremaine (Cinderella)
12. Madam Medusa (The Rescuers) - Gaston (Beauty and the Beast)
13. Maleficent (Sleeping Beauty) - Monstro (Pinocchio)
14. Sir Hiss (Robin Hood) - King John (Robin Hood)
15. Yzma (The Emperors New Groove) - Frollo (The Hunchback of Notre Dame)
16. Kaa ( The Jungle Book) - Queen of Hearts (Alice in Wonderland)
Ik zal voor de gein eens turven.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Laatste handvol posts waren anders aardig in je voordeel.
Ik sta ook te kijken dat Stromboli, Sir Hiss, The Sheriff of Nottingham en de hyena's nog meedoen.quote:Op maandag 19 april 2010 19:41 schreef Maartel het volgende:
1. Scar (The Lion King) - Kaa (The Jungle Book)
2. The Queen/Witch (Snowwhite and the Seven Dwarfs) - Frollo (The Hunchback of Notre Dame)
3. Shere Khan (The Jungle Book) - Gaston (Beauty and the Beast)
4. Captain Hook(Peter Pan) - Jafar (Aladdin)
5. Cruella De Vil (101 Dalmatians) - Sir Hiss (Robin Hood)
6. The Sheriff of Nottingham (Robin Hood) - Hades (Hercules)
7. Shenzi, Banzai & Ed (The Lion King) - Stromboli (Pinocchio)
8. Maleficent (Sleeping Beauty) - Ursula (The Little Mermaid)
Stromboli nog steeds hier
Ze zijn naast grappig inderdaad ook behoorlijk evil. Zomaar een babyleeuwtje doodmaken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik stemde eigenlijk op hoe evil ik ze vind, niet hoe grappig.
Welk babyleeuwtje hebben ze doodgemaakt dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ze zijn naast grappig inderdaad ook behoorlijk evil. Zomaar een babyleeuwtje doodmaken.
Ik stem ook meer op evil, dan op op de humor.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik stemde eigenlijk op hoe evil ik ze vind, niet hoe grappig.
Ik bedoelde dat ze de intentie hadden om Simba te vermoorden op het olifantenkerkhof.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:24 schreef Patch het volgende:
[..]
Welk babyleeuwtje hebben ze doodgemaakt dan?
Ik stem eigenlijk op hoe "leuk" ik ze persoonlijk vind. Alleen is leuk moeilijk te definiëren. Maar over het algemeen vind ik "evil" karakters leuker wanneer ze komisch en zelfs aandoenlijk stom zijn. Jafar uit Aladin bijvoorbeeld, vind ik minder leuk dan sir Hiss. Terwijl Jafar toch duidelijk meer "evil" is dan sir Hiss.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik stem ook meer op evil, dan op op de humor.
Vandaar dat Maleficent bij mij de voorkeur draagt dan Ursula...
Sorryquote:
Lees anders even het topic doorquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:54 schreef Jaapvaak het volgende:
1 Yzma (The Emperor's New Groove)
2 Jafar (Aladdin)
3 Scar (Lion King)
Wat mij betreft mag Cruella winnen inderdaad, maar er zijn nog wel een paar waar ze het flink tegen op gaat moeten nemen,quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop trouwens dat als er een vrouw wint het Cruella De Vil is de andere vrouwelijke villians waren altijd maar heksen met toverkracht .Cruella is origineler. Waar ik trouwens aandacht Clayton is die helemaal niet genomineerd ? [ afbeelding ]
Van de laatste jaren toch een van de weinige villians die me echt bij gebleven is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |