We zijn al een ronde verder Mizh...quote:Op maandag 19 april 2010 11:11 schreef Mizh het volgende:
1. Ursula (The Little Mermaid) - The Horned King (The Black Cauldron)
2. Scar (The Lion King) - Madam Mim (The Sword in the Stone)
3. Queen/Witch (Snowwhite and the Seven Dwarfs) - Sid (ToyStory)
4. Jafar (Aladdin) - Dr. Facilier (The Princess and the Frog)
5. Cruella De Vil (101 Dalmatians) - Shan-Yu (Mulan)
6. Shenzi, Banzai & Ed (The Lion King) - Pain & Panic (Hercules)
7. The Sheriff of Nottingham (Robin Hood) - Si & Am (Lady and the Tramp)
8. Captain Hook (Peter Pan) - Governor Ratcliffe (Pocahontas)
9. Shere Khan (The Jungle Book) - The Human/Hunter (Bambi)
10. Stromboli (Pinocchio) - Flotsam & Jetsam (The Little Mermaid)
11. Hades (Hercules) - Lady Tremaine (Cinderella)
12. Madam Medusa (The Rescuers) - Gaston (Beauty and the Beast)
13. Maleficent (Sleeping Beauty) - Monstro (Pinocchio)
14. Sir Hiss (Robin Hood) - King John (Robin Hood)
15. Yzma (The Emperors New Groove) - Frollo (The Hunchback of Notre Dame)
16. Kaa ( The Jungle Book) - Queen of Hearts (Alice in Wonderland)
Ik zal voor de gein eens turven.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Laatste handvol posts waren anders aardig in je voordeel.
Ik sta ook te kijken dat Stromboli, Sir Hiss, The Sheriff of Nottingham en de hyena's nog meedoen.quote:Op maandag 19 april 2010 19:41 schreef Maartel het volgende:
1. Scar (The Lion King) - Kaa (The Jungle Book)
2. The Queen/Witch (Snowwhite and the Seven Dwarfs) - Frollo (The Hunchback of Notre Dame)
3. Shere Khan (The Jungle Book) - Gaston (Beauty and the Beast)
4. Captain Hook(Peter Pan) - Jafar (Aladdin)
5. Cruella De Vil (101 Dalmatians) - Sir Hiss (Robin Hood)
6. The Sheriff of Nottingham (Robin Hood) - Hades (Hercules)
7. Shenzi, Banzai & Ed (The Lion King) - Stromboli (Pinocchio)
8. Maleficent (Sleeping Beauty) - Ursula (The Little Mermaid)
Stromboli nog steeds hier
Ze zijn naast grappig inderdaad ook behoorlijk evil. Zomaar een babyleeuwtje doodmaken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik stemde eigenlijk op hoe evil ik ze vind, niet hoe grappig.
Welk babyleeuwtje hebben ze doodgemaakt dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ze zijn naast grappig inderdaad ook behoorlijk evil. Zomaar een babyleeuwtje doodmaken.
Ik stem ook meer op evil, dan op op de humor.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik stemde eigenlijk op hoe evil ik ze vind, niet hoe grappig.
Ik bedoelde dat ze de intentie hadden om Simba te vermoorden op het olifantenkerkhof.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:24 schreef Patch het volgende:
[..]
Welk babyleeuwtje hebben ze doodgemaakt dan?
Ik stem eigenlijk op hoe "leuk" ik ze persoonlijk vind. Alleen is leuk moeilijk te definiëren. Maar over het algemeen vind ik "evil" karakters leuker wanneer ze komisch en zelfs aandoenlijk stom zijn. Jafar uit Aladin bijvoorbeeld, vind ik minder leuk dan sir Hiss. Terwijl Jafar toch duidelijk meer "evil" is dan sir Hiss.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik stem ook meer op evil, dan op op de humor.
Vandaar dat Maleficent bij mij de voorkeur draagt dan Ursula...
Sorryquote:
Lees anders even het topic doorquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:54 schreef Jaapvaak het volgende:
1 Yzma (The Emperor's New Groove)
2 Jafar (Aladdin)
3 Scar (Lion King)
Wat mij betreft mag Cruella winnen inderdaad, maar er zijn nog wel een paar waar ze het flink tegen op gaat moeten nemen,quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop trouwens dat als er een vrouw wint het Cruella De Vil is de andere vrouwelijke villians waren altijd maar heksen met toverkracht .Cruella is origineler. Waar ik trouwens aandacht Clayton is die helemaal niet genomineerd ? [ afbeelding ]
Van de laatste jaren toch een van de weinige villians die me echt bij gebleven is.
Nee hoor.quote:Op maandag 26 april 2010 09:35 schreef Retarded het volgende:
eh... waarom is Maleficent eigenlijk weg?? Want volgens mij heeft die gewonnen van Ursula in de vorige ronde
Hoezo niet? Die moesten toch tegen elkaar?quote:
Hier heeft hij een punt..klopt iets niet.quote:Op maandag 26 april 2010 12:49 schreef RedFighter het volgende:
[..]
En hoe kunnen Stromboli en de hyena''s beide door zijn?
En Maleficent en Ursula er allebei uit?
Never mind.. aangezien sommige mensen niet op alle groepjes stemmen is de totaalscores vergelijken sowieso niet eerlijk.quote:Op maandag 26 april 2010 14:11 schreef Maartel het volgende:
Het feit dat ze tegen elkaar moesten wil opzich niets zeggen als naar de totale scores per villain wordt gekeken..
dat zal wel... maar of nu Ursula of Maleficent won, een van de 2 moet toch zeker wel in de volgende ronde komen. Deze 2 zijn mijn favo's (met jafar), maar ondanks dat klopt het toch niet?quote:Op maandag 26 april 2010 14:11 schreef Maartel het volgende:
Het feit dat ze tegen elkaar moesten wil opzich niets zeggen als naar de totale scores per villain wordt gekeken..
Dat is stiekem wel de ultimate villain.. in Kingdom Hearts is ze dat tenslotte ook.quote:Op maandag 26 april 2010 17:39 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga geeneens stemmen meer!
Zie hierboven dus.quote:Op maandag 26 april 2010 13:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hier heeft hij een punt..klopt iets niet.
De villain met de meeste stemmen gaat door naar de volgende ronde. Easy as that.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat een waardeloos toernooi. Dan kun je toch beter een lijst maken met de beste bovenaan en de slechtste onderaan. Je laat toch niet voor niks twee tegen elkaar spelen?
Dat zal ik zeker doen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
Misschien beter als je dat de volgende keer bij voorbaat vermeld..beetje raar toernooi nu. Succes verder dan.
Je doet t ook wel goed hoor voor de eerste keer. Je leert er alleen maar van. T was alleen beetje raar omdat je het in deze opzet doet ( Bijv Scar VS Stromboli ) en dat je dan van alle setjes bekijkt wie de meeste stemmen hebben en dan bijvoorbeeld SCAR en STromboli allebei een ronde verder te plaatsen. Maar je volgende toernooi zal weer stukken beter gaanquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker doen.
Maar het is mijn eerste toernooi dus moet ook nog wat bijschaven, maar vond 'm redelijk succesvol tot nu toe.
Het volgende Disney-Toernooi staat ook al in de startblokken
Dat is dan ook weer niet eerlijk though..quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:28 schreef Maartel het volgende:
Ik doe op een ander forum wel eens tournamenten met groepjes van 3 die dan gerangschikt moeten worden, en laat dan ook altijd de nummers/films/etc met de minste punten afvallen.. en op die manier vallen er soms 2 uit één groepje af terwijl één groep volledig doorgaat.. Dit voorkomt wel dat een grote favoriet er gelijk uitvliegt door een sterke tegenstander..
Maar in dit geval vrees ik dat dit niet helemaal opgaat omdat er ook mensen zijn die soms maar op de helft van de groepen stemmen, waardoor sommige duo's sowieso al minder punten hebben.
Sorry beetje overdreven gereageerd, maar vind de stemming gewoon raar.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:38 schreef Patch het volgende:
[..]
De villain met de meeste stemmen gaat door naar de volgende ronde. Easy as that.
Organiseer jij het volgende toernooi ok? Super !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |