quote:
Logisch. Zon.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:57 schreef JDude het volgende:
Drukke dag geweest hier.
Met geld kan je wel een R8 kopen, maar geen rijvaardigheden.quote:Op zondag 25 april 2010 19:44 schreef tha_rizzo het volgende:
Het lijkt eerder bij de stoplichten, dan moet je echt veel te hard rijden en in een slip raken wil je tegen die paal aan rijden.
En dat met een Quattro, best moeilijk dan hoor.
Niets van gemerkt hier in het oosten des stads.quote:Op maandag 26 april 2010 14:06 schreef Ritchie het volgende:
Flinke klap te horen buiten.
Zal wel weer een vliegtuigje zijn geweest.
Lijkt me onwaarschijnlijk. De gewonde werd niet voor niets behandeld.quote:
Wat Rizzeau zegt.quote:Op maandag 26 april 2010 17:53 schreef fransbreda het volgende:
Wat zijn de plannen voor keuninginnenacht?
Jij bent irritant oranje, weet je dat?quote:
En dan heb je nog geluk dat je niet onder mijn naam bent ingelogd en dus de achtergrondkleur van m'n posts niet ziet.quote:Op maandag 26 april 2010 18:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Jij bent irritant oranje, weet je dat?
jaquote:Op maandag 26 april 2010 18:28 schreef JDude het volgende:
[..]
En dan heb je nog geluk dat je niet onder mijn naam bent ingelogd en dus de achtergrondkleur van m'n posts niet ziet.
Inderdaad !!! Veel te weinig NACCERS !!!quote:
Topic is al zes weken open...quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:27 schreef Rossdale het volgende:
Potverdeurie!
Post numero 287, een verdomd mooie plek voor een tvp
En, hoe bevalt dat? het wachten, de friet is daar immers sinds de overname niet meer wat het wasquote:Op woensdag 28 april 2010 20:18 schreef tha_rizzo het volgende:
Sta nu op frites te wachten @ Achter de lange stallen.
Ik wist niet dat er een koppeling was tussen Twitter en Fok!?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:18 schreef tha_rizzo het volgende:
Sta nu op frites te wachten @ Achter de lange stallen.
Nouja slecht, ik vond het voorheen duidelijk beter.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:08 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Issie zo slecht nu dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |