Geen last van een weerkaatsende zon?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Mijn balkon is echt een fijne werkplek.
De voordelen van de zon wegen op tegen de nadelenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:24 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Geen last van een weerkaatsende zon?
Das waar. Als ik buiten zit kan ik mijn scherm niet eens lezen, das vrij onhandig.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
De voordelen van de zon wegen op tegen de nadelen
Hier niet zo'n last van eigenlijk. En ik heb niet eens een apple laptopquote:Op donderdag 15 april 2010 10:38 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Das waar. Als ik buiten zit kan ik mijn scherm niet eens lezen, das vrij onhandig.
Ik gelukkig ook niet, heb 2 delletjes.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:38 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Hier niet zo'n last van eigenlijk. En ik heb niet eens een apple laptop
Wat een vieze bedoening bij jou thuis zeg, met twee delletjesquote:Op donderdag 15 april 2010 10:52 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook niet, heb 2 delletjes.
Moet wel zeggen dat mijn HTC Desire in de zon ook vrij onleesbaar is..
Bellenquote:Op donderdag 15 april 2010 12:06 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Een super apparaat! En je schijnt er ook mee te kunnen bellen.
Dan moet je dat ding tegen je oor houden, en dan schijn je met mensen vocaal te kunnen communiceren.quote:
Is dat weer iets nieuws.. dat bellen?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:52 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Dan moet je dat ding tegen je oor houden, en dan schijn je met mensen vocaal te kunnen communiceren.
Kan het ook niet helemaal geloven.. waauwquote:Op donderdag 15 april 2010 15:39 schreef Swiffer het volgende:
dus, mensen praten echt tegen zo'n lichtgevend plankje wat ze aan hun HOOFD houden??
Ik ken een Desirée die wel wat is.quote:
vulkanische as met de groeten uit IJsland .quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:08 schreef Swiffer het volgende:
Plakregen op de auto.. bah..
neen, een connaisseurquote:Op woensdag 14 april 2010 17:30 schreef Ritchie het volgende:
[..]
We hebben te maken met een medewerker ?
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik ken een Desirée die wel wat is.
Frustraties, Rizzo?quote:
Heb er ook geen hekel aan, zeg maar gerust panisch.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:39 schreef JDude het volgende:
Hé, maar wel een mooie blauwe lucht boven de stad. Dankzij het gebrek aan vliegtuigen.
En een NAC'er kan natuurlijk geen hekel aan geelzwarte beesten hebben hè.
quote:Bredase (23) neergestoken, mogelijk bij straatroof
zaterdag 17 april 2010 | 15:33 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 17 april 2010 | 15:44
BREDA - De politie onderzoekt een steekpartij die zich zaterdagmorgen in Breda voordeed.
Het slachtoffer is met twee steekwonden in het ziekenhuis opgenomen en kon nog niet worden verhoord over de precieze toedracht.
De steekpartij vond plaats rond 11.20 uur in de Cornelis Florisstraat. Het slachtoffer liep een wond op in haar been en in haar buik. De 23-jarige Bredase wist bij een nabij gelegen woning alarm te slaan. Het slachtoffer is per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd. Ze kon, vanwege medische behandeling, nog niet verhoord worden. Over de toedracht bestaat daarom nog veel onduidelijkheid. Vooralsnog lijkt het er op dat het om een (poging) tot straatroof gaat, waarbij de dader mogelijk op haar tas uit was. De politie houdt echter meerdere scenario's open. Het buurtonderzoek, sporenonderzoek en nader verhoor van het slachtoffer zullen daar de komende dagen meer duidelijkheid over moeten geven.
Heb net gezeten @ Scheveningen in de zon met een heerlijk biertje.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het weer is zallig!
net terug uit Breda city
Hoe hip is dat!quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:00 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Heb net gezeten @ Scheveningen in de zon met een heerlijk biertje.
?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:13 schreef Ritchie het volgende:
Vandaag weer lekker op de motorfiets gezeten, was echt lekker!
Best wel hip, sommige meisjes lagen al in (string)bikini!quote:
Die zullen wel verkouden zijn dan.quote:Op zondag 18 april 2010 08:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Best wel hip, sommige meisjes lagen al in (string)bikini!
Uit de wind was 't niet zo koud, maar in de wind...quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 08:37 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Best wel hip, sommige meisjes lagen al in (string)bikini!
Puick plan.quote:Op zondag 18 april 2010 11:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik ga maar eens m'n spullen pakken om naar het strand te gaan
Wees niet bevreesd, kiwi's dragen geen strings.quote:Op zondag 18 april 2010 11:33 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Puick plan.
Ik hoop niet in stringbikini
Naar aanleiding van je vraag ging ik googelen:quote:Op zondag 18 april 2010 11:38 schreef tha_rizzo het volgende:
Hahaha,
Ik heb nu een verkeerde mental image.
Racefiets. Net ook weer.. ff naar vliegbasis Gilze - Rijen en weer terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |