quote:
Wanneer is men een broekie en wanneer is men oud? Ik weet namelijk niet waaronder ik val...quote:
quote:
You take me to the candy shop?quote:
Oh dat weet ik ook nooit. Voel me niet echt oudquote:Op woensdag 7 april 2010 10:18 schreef MvdZ het volgende:
Verdorie, had ik zomaar de LAPO. Gelukkig ging het deze keer wel goed met de OP.
Geen taart deze keer, helaas...
Mijn laatste post:
[..]
[..]
Wanneer is men een broekie en wanneer is men oud? Ik weet namelijk niet waaronder ik val...
quote:
Eerder andersom. Ik ben de beroerdste niet, als jullie nou gezamenlijk 50.000 euro op m'n rekeningnummer storten doe ik de rest van het jaar rustig.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:37 schreef MvdZ het volgende:
[..]
of 10... Zal ik m'n rekeningnr alvast geven?
Ja hij was al lang niet in het nieuws geweest he.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:36 schreef Bravebart het volgende:
Woorden van Wilders, hoe kon het ook anders
Truequote:Op woensdag 7 april 2010 10:40 schreef Bootje84 het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd wat de nieuwe Nederlanders ons opleveren.. Je kan lullen wat je wilt, maar moet je iedereen maar binnentrekken onder de "mantel der liefde"?
Kijk, zodra je ons land binnenkomt, de taal leert en gaat werken, zal niemand klagen over je aanwezigheid. Dit kan je zien door de overlast die de Chinezen ons bezorgen (welke? precies!) Nu gaat het taal leren-gedeelte voor Chinezen niet altijd op, maar overlast heb je er iig niet van.
Een hard werkende Turk/Marokkaan/Anti/Suri zal niemand discrimineren als hij gewoon doet wat er van hem verwacht (mag) wordt. Zodra ze overlast veroorzaken breekt gewoon de pleuris uit. En dat is logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |