Hij hakt zeker strak, maar zo moeilijk is dat nu ook weer niet..quote:Op zondag 9 mei 2010 23:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Weet alleen dat die gast teringgoed kan hakken
Klinkt erg lekker ja.quote:
Doe vocals zijn toch uit South Park gehaald ofnietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:42 schreef julian6 het volgende:
kneiterrrharde kickecht een geweldig nummer
Team America: World Policequote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Doe vocals zijn toch uit South Park gehaald ofniet?
haha, thnx...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
MickeyMo, dit blijft echt een ziekelijk nummer:
Vanaf 0:45 knalt ie zo hard
Tommyknocker - Twistquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:51 schreef StateOfMind het volgende:
http://www.youtube.com/user/MikeyMoNL#p/a/u/1/vO_JjKcoG7c
Hoe heet deze track ook alweer?
Heb je trouwens nog meer eigen werk MM?
Nee, Tommyknocker vs Sunbeam - Twisted World (The Viper Mashup mix).quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:27 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee, Tommyknocker vs Sunbeam - Twisted World (The Viper Mashup mix).
100 puntn, lekker nummer inderdaad !quote:
ik heb zo'n beetje alles op plaatquote:
kan die misschien in de PM? lijkt me ook een erg lekker cd'tjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:01 schreef Koepert het volgende:
Aah zucht... De tijden van de vroege TD cd's (XVI en eerder).... de "hardcore cds" Zoals deze Omar Santana, Flamman & Abraxas
Nostalgie...
deze dus:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:52 schreef Parkinson_XTC het volgende:
tsja klinkt goed, maar vind het altijd zo jammer van dat gerecycle...
K weet niet of iemand m hier digitaal heeft? ik alleen de fysieke cd, kan m wel uppen, maar kan ff duren, weinig momenteel..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:05 schreef julian6 het volgende:
[..]
kan die misschien in de PM? lijkt me ook een erg lekker cd'tje
Ach dat heb je zelfs nog op feesten als Ground Zero. Wat maakt her overigens uit. Iemand die stilstaat, staat mij minder in de weg dan iemand die losgaatquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:31 schreef julian6 het volgende:
Ik heb ook liever puur hardcore. Daar vind ik de sfeer altijd het best, bij hardstyle tenten hangt altijd wel een beetje zo'n 'mooiboy' sfeer. Liever pure duistere hardcore met alleen maar gabbers en hardcoreliefhebbers
maar als het early HS is stoor ik me er niet aan. Maarja 't heet wel "The Hardcore Festival" hé..
Nouja, niet iedereen moet stilstaan ofcquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:05 schreef julian6 het volgende:
Mij wel, sfeerverhogend publiek FTW. Liever iedereen los en weinig ruimte dan andersom
Die mag van mij voor 10 jaar in de kast verdwijnen. Doe mij maar het origineel.quote:
Als ie daarna maar weer uit de kast gehaald mag worden, want het is zeker geen slecht plaat en best leuk om zo nu en dan te horenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Die mag van mij voor 10 jaar in de kast verdwijnen. Doe mij maar het origineel.
Is een preview. Het hele nummer heb ik net geupload. Zie sig.quote:
Woa vet !quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Is een preview. Het hele nummer heb ik net geupload. Zie sig.
Ik moet nog even zoeken maar er komt waarsch nog meer op van weapon x. Die gozer upload alleen previews op zijn account.quote:
Hmmm, voor de zekerheid maar even een EyeMJR vragen. Want sommige labels willen dat je niets upload. Als je het toch doet, dienen ze een CR klacht in en is je account gone.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:17 schreef haakon het volgende:
Partyraiser:
Labels:
Arena
Bassmachine Records
Cuup
Fix Party
Hellbound Records
Industrial Strength Records
K.N.O.R. Records
Megarave Records
Wishcraft Records
Hmmm okay. Achja, vraag het wel even aan EyeMJR voor de zekerheid.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:21 schreef haakon het volgende:
in 2008 heeft hij wel een album uitgebracht onder Rotterdam Records..
x100quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Die mag van mij voor 10 jaar in de kast verdwijnen. Doe mij maar het origineel.
Hij heeft niet echt een vast label.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:23 schreef haakon het volgende:
Weet niet of hij nog onder steeds Rotterdam Records valt ?
Als producer ben ik er ook niet echt kapot van. Als dj is het wisselend. De ene keer een wereldset en de andere keer dramatisch. Mixen kan ie wel alleen z'n platenkeus kan me niet altijd bekoren. En hij moet niet teveel rare fratsen uithalenquote:
Fuck Your Pride is zeker NIET het dominator anthem..quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:46 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |