Hij is té wisselvallig. Wel jammer want soms staat hij ook schitterend te keepen, hopelijk is dat morgenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:51 schreef SoeperKoe het volgende:
[..]
Tenenkrommend idd... Hij moet echt even snel in de flow komen
Kan niet wachten tot ik mijn eigen appartement heb :pquote:
Begint niet zo goedquote:Op donderdag 15 april 2010 20:45 schreef Fiama het volgende:
[..]
Hij is té wisselvallig. Wel jammer want soms staat hij ook schitterend te keepen, hopelijk is dat morgen
Ja, het gaat er vol hard aan toe. Wel een mooie wedstrijd om te kijkenquote:Op zaterdag 17 april 2010 01:52 schreef Saviola het volgende:
Poeh die hit van Sutton op Leopold, dat zag er even scary uit. Gelukkig is alles in orde met 'm
Maar wel lekker fysieke wedstrijd tot nu toe, gewoon keihard beuken op elkaar. This is the playoffs folks!
Jaa echt geweldige acties gewoonquote:Op zaterdag 17 april 2010 03:26 schreef Fiama het volgende:
Crosby die achter het net al het werk doet, prachtig!
haha ja ik zit de score een beetje te volgen, ging hard ineensquote:
Je mag een tweede team heben hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2010 05:39 schreef nyny83 het volgende:
GODVERDOMME! Hadden ze de 1-1 waar ze zo hard voor gewerkt hadden, scoren de Avs binnen de minuut in de 2e
sharks - avs is ook een goede wedstrijd, jammer dat hij voor mij niet zo loopt als ik zou willenquote:Op zaterdag 17 april 2010 06:11 schreef maartena het volgende:
Wings - Coyotes is mooi hockey, werd in de 2e veel gescoord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |