Inderdaad een zeer verrassende opening night!quote:Op donderdag 15 april 2010 07:02 schreef Fiama het volgende:
Alle teams waarvan ik niet gedacht heb dat ze winnen, hebben dus gewonnen.
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:33 schreef Saviola het volgende:
benieuwd hoe zenuwachtig nyny zal worden als de Sharks vannacht zouden verliezen![]()
![]()
Maar wat je zegt van dat trage kutspelletje, dat klopt wel ja. Maarja wat verwacht je van een team met Thornton als leider. Gast is prima in het reguliere seizoen, maar een hogere intensiteit kan die gewoon niet aan. Kijk maar naar de Olympics, daar was ie vanaf de knockout-fase echt compléét onzichtbaar.quote:Op donderdag 15 april 2010 07:06 schreef nyny83 het volgende:
FUCK wat ga ik straks chagrijnig naar mn werk toe. Mn collega's zullen wel vrolijk van me worden vandaag
quote:Op donderdag 15 april 2010 07:01 schreef nyny83 het volgende:
ongelofelijk... begint weer lekker dus met een 2-1 verlies tegen Colorado
Nouja, Heatley is er nu als grote man bijgekomen en die maakt het vooralsnog ook niet waar. Maar laten we geen voorbarige conclusies trekken, de serie is nog lang niet voorbij. Als het eenmaal gaat draaien zijn de Sharks moeilijk af te stoppen.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:42 schreef Saviola het volgende:
Blake is de captain maar Thornton is toch echt de grote man bij San Jose, hij moet het goede voorbeeld geven. Alleen kan hij dat niet op grote momenten.
Tenenkrommend idd... Hij moet echt even snel in de flow komenquote:Op donderdag 15 april 2010 08:21 schreef Katth het volgende:
Fleury speelde een echt slechte wedstrijd... Zeggen ze dat Theodore slechte rebounds weggeeft, maar de Senators scoren bij Fleury 3 keer uit een rebound.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |