En als de Flyers de laatste in OT/SO verliezen en MTL verliest in regulation dan gaan zowel Flyers en Rangers doorquote:Op zaterdag 10 april 2010 02:15 schreef nyny83 het volgende:
Zit nu Flyers @ Rangers te kijken, die spelen 2x achter elkaar tegen elkaar. Als de Rangers beide wedstrijden winnen halen ze de playoffs en lopen de Flyers de playoffs mis. Rangers staan nu voor. Spannend
Uiteindelijk toch gewoon weer een goed seizoen, ongelofelijkquote:Op zaterdag 10 april 2010 04:30 schreef popolon het volgende:
"Red Wings: 100 points for the 10th year in a row. "
Kon slechter.
De Bruins hebben nog 2 wedstrijden te gaan.. maar als ze 0 punten pakken volgens jouw scenario krijg je dit:quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:29 schreef Katth het volgende:
En wat als Bruins verliezen van de Caps, Montreal pakt minimaal 1 punt en Flyers verliezen in OT/SO van de Rangers? Liggen dan de Bruins buiten de play offs?
Uiteindelijk ja. Het zag er toch een tijdje niet zo best uit maar die eindsprint is geweldig.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:26 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Uiteindelijk toch gewoon weer een goed seizoen, ongelofelijkZonder meer de beste franchise van de afgelopen 20 jaar in alle Amerikaanse sporten (NHL, NBA, MLB, NFL)
Ik heb het net opgezocht want ik geloofde je nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:03 schreef Katth het volgende:
Bruins 3 short handed goals in dezelfde powerplay.
haha ja, staat zelfs op de nhl.com frontpage. Zit nu naar Leafs @ Canadiens te kijken. Canadiens spelen nog ergens voor, en leuke rivaliteit natuurlijkquote:Op zondag 11 april 2010 00:56 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ik heb het net opgezocht want ik geloofde je nietmaar wat een fail van Carolina zeg, LOL
Mietjes zijn het ..... maar goed als je Cindy als leader hebt .....quote:Op zondag 11 april 2010 02:09 schreef Katth het volgende:
Bij de Penguins gaat Matt Cooke met een stretcher van het ijs na een vechtpartije met Evander Kane
Onwaarschijnlijk eigenlijk. Hij is zelfs jonger dan Ovechkin toen die er 50 scoordequote:STAMKOS BECOMES THIRD-YOUNGEST TO SCORE 50 GOALS IN WIN
TAMPA, Fla. -- Steven Stamkos joined an elite group of NHL goal scorers and his biggest fans was in the stands to see it.
The No. 1 overall pick in the 2008 draft became the third-youngest player to score 50 goals in a season, and he scored the only goal in the shootout to lead Tampa Bay to a 4-3 victory over the Florida Panthers in the Lightning's home finale Saturday night.
At 20 years, two months and three days, only Wayne Gretzky (19 years, two months) and Jimmy Carson had 50-goal seasons earlier than Stamkos.
GEwoon winnen. Boston heeft nog steeds goede spelers, maar spelen als team matig dit jaar.quote:Op zondag 11 april 2010 13:08 schreef Fiama het volgende:
Vanek heeft 4 goals van 5 tegen Ottowa, best wel netjes. Ben benieuwd naar wat Buffalo gaat doen in de Playoffs tegen Boston
Klopt, ik verwacht wel dat ze zullen winnen.quote:Op zondag 11 april 2010 13:12 schreef nyny83 het volgende:
[..]
GEwoon winnen. Boston heeft nog steeds goede spelers, maar spelen als team matig dit jaar.
Daarna was er nog een vechtpartij die bijna 2 minuten duurde tussen Godard and Boulton. Denk dat beide minsten 20 tikken naar de kop hebben verwerkt zonder naar het ijs te vallen.quote:Op zondag 11 april 2010 13:15 schreef nyny83 het volgende:
Knappe punch van Kane trouwens op CookeJe verwacht het niet van zo'n jonge sniper, maar dat deed ie erg netjes.
quote:Op zondag 11 april 2010 15:56 schreef Katth het volgende:
[..]
Daarna was er nog een vechtpartij die bijna 2 minuten duurde tussen Godard and Boulton. Denk dat beide minsten 20 tikken naar de kop hebben verwerkt zonder naar het ijs te vallen.
Philly verslaan ze denk ik makkelijker dan de Rangers. Rangers zijn een raar team... als Lundqvist goed in vorm is kunnen ze het elk team lastig maken.quote:Op zondag 11 april 2010 21:56 schreef Katth het volgende:
Maakt me niet uit tegen wie de Caps moet, beide leuke teams om de series mee te beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |