Hehe ja, hij had in de bank wel te horen gekregen dat Stamkos die 51ste had gemaaktquote:Op maandag 12 april 2010 01:48 schreef Saviola het volgende:
Isles scoren een late gelijkmaker zodat Crosby geen kans op een empty netter krijgt
Maar echt hoor, in de laatste minuut probeert ie op zn eentje nog die 52ste te scoren, echt he wat een actie maar Roloson hield hem nog eruit anders was dit gewoon de goal van het jaardie gast kan toch briljante dingen hoor..
maarja nu krijgt ie 5 minuten extra voor nummer 52.. tis billenknijpen
niet geschorst worden is ook een kwaliteitquote:Op maandag 12 april 2010 10:28 schreef Katth het volgende:
Ze moeten die trophy's ombouwen naar meeste punten per gespeelde wedstrijd en goals per wedstrijd
Tuurlijk, meestal vliegen de Sharks er pas uit in de 2de rondequote:Op maandag 12 april 2010 14:08 schreef nyny83 het volgende:je laat de Sharks zomaar een rondje doorgaan!
Zo werkt het niet hoor. Het is gewoon hoogst geplaatste tegen laagst geplaatste. Dus als de nrs 1,3,4 en 7 doorgaan dan moet 1 tegen 7 en 3 tegen 4.quote:Op maandag 12 april 2010 14:14 schreef Katth het volgende:
Je hebt de volgende rondes verkeerd volgens mij. Winnaar 1-8 moet tegen winner 3-6 en winnaar 2-7 tegen 4-5.
Klopt en klopt.quote:Op maandag 12 april 2010 14:28 schreef Saviola het volgende:
[..]
Tuurlijk, meestal vliegen de Sharks er pas uit in de 2de rondeenkel vorig jaar was het eens wat vroeger.
[..]
Zo werkt het niet hoor. Het is gewoon hoogst geplaatste tegen laagst geplaatste. Dus als de nrs 1,3,4 en 7 doorgaan dan moet 1 tegen 7 en 3 tegen 4.
Ah ok, heb ik dat ook weer helderquote:Op maandag 12 april 2010 14:28 schreef Saviola het volgende:
Zo werkt het niet hoor. Het is gewoon hoogst geplaatste tegen laagst geplaatste. Dus als de nrs 1,3,4 en 7 doorgaan dan moet 1 tegen 7 en 3 tegen 4.
Met pas een nieuwe eigenaar zal die wel zijn eigen staff willen samenstellen. Ik ben er niet rouwig om iig; Lawton is een matig GM, Tocchet is een erg goeie assistent coach maar geen head coach, behalve Stamkos en Downie heeft ie niemand beter gemaakt en er is totaal geen systeem te ontdekken in het spel van Tampa, vooral verdedigend is het zo ontzettend zwak terwijl er genoeg goede spelers rondlopen.quote:# Sources are telling NHL Home Ice, that Brian Lawton GM of the Lightning and head Coach Rick Tocchet will let go of their duties later today
10 minutes ago via web
Blues toch nog boven de Flames geeindigdquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:19 schreef nyny83 het volgende:
[NHL] Overzicht einde seizoen
[NHL] Voorbeschouwing playoffs 2010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
hehe ja, beetje zinloos als je toch de playoffs al misloopt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:15 schreef Saviola het volgende:
Normaal hadden we al minstens de 3rd overall maar ze moesten zonodig hun laatste 3 matchen winnen
Naja, Stamkos heeft er nog een trophy aan over gehouden. Maar met oog op de toekomst hadden ze het beter kunnen laten ja.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:20 schreef nyny83 het volgende:
[..]
hehe ja, beetje zinloos als je toch de playoffs al misloopt.
En van Phil Kessel af en een goede pickquote:Op woensdag 14 april 2010 09:11 schreef nyny83 het volgende:
Bruins hebben een goeie deal gemaakt met de Leafs dan. 2nd pick is een goede speler
Precies! Hoe lekker wil je het hebben. Toch komen de Leafs er ook wel weer bovenop. Ze hebben met Giguere nu een aardige goalie en met spelers als Phaneuf, Kaberle, Schenn, Grabovski en Stalberg moet je toch ook wel een redelijk resultaat kunnen neerzetten. En Kessel in vorm is zo slecht nog niet (wel overbetaald)quote:Op woensdag 14 april 2010 09:23 schreef Katth het volgende:
[..]
En van Phil Kessel af en een goede pick
Ach je weet maar nooit. Zelfs zonder een goeie draft pick kan je nog flink verbeteren komend seizoen. Coyotes en Kings hebben dat ook bewezen. Hopen dat je wat goede free agents kan oppikken.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:39 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Precies! Hoe lekker wil je het hebben. Toch komen de Leafs er ook wel weer bovenop. Ze hebben met Giguere nu een aardige goalie en met spelers als Phaneuf, Kaberle, Schenn, Grabovski en Stalberg moet je toch ook wel een redelijk resultaat kunnen neerzetten. En Kessel in vorm is zo slecht nog niet (wel overbetaald)
[NHL] Oilers winnen draft loterij
Dat is mooi kut, volgens mij is dat dan de 1e wedstrijd die hij dit seizoen mist. Ben wel benieuwd hoe de 1e line loopt zonder hem. Dan verwacht ik dat ze Brendan Morisson op de 1e lijn zetten en Brooks Laich gewoon op de 2e laten staan.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:51 schreef nyny83 het volgende:
Ohja, Capitals gaan voor Theodore als goalie zoals verwacht. Backstrom haalt mogelijk Game 1 niet (ziek)
Oh dan moet ik ff goed nadenken.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:00 schreef nyny83 het volgende:
Hoe kom je aan dat team joh? Hoe heb je Kane gehaald zonder Crosby, Malkin en/of Gonchar weg te doen? Semin waarschijnlijk gehaald voor Staal? En hoe kom je aan St. Louis erbij? Ben benieuwd naar de trade moves.
Waarom verbaasd me dat nu nietquote:
Mooi spel he?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:21 schreef nyny83 het volgende:
WTF! Die trades zijn echt zwaar lopsided in jouw voordeel. Vooral je trade voor Kane slaat helemaal nergens op. 2 matige spelers voor een absolute topper. En dit doe je met NHL 2010 van EA Sports>?
valt wel mee. Denk dat de Avalanche wel te doen zijn, ook als we 1-0 achter komen.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:33 schreef Saviola het volgende:
ESPN America geeft ook Pens, ideaal dus.
benieuwd hoe zenuwachtig nyny zal worden als de Sharks vannacht zouden verliezen![]()
![]()
Geen. Veel te druk met allerlei zaken vandaag en morgen. Ik pak wellicht van het weekend nog wel een wedstrijdje of twee meequote:Op woensdag 14 april 2010 22:13 schreef Fiama het volgende:
Wie gaat welke wedstrijd kijken?
Inderdaad een zeer verrassende opening night!quote:Op donderdag 15 april 2010 07:02 schreef Fiama het volgende:
Alle teams waarvan ik niet gedacht heb dat ze winnen, hebben dus gewonnen.
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:33 schreef Saviola het volgende:
benieuwd hoe zenuwachtig nyny zal worden als de Sharks vannacht zouden verliezen![]()
![]()
Maar wat je zegt van dat trage kutspelletje, dat klopt wel ja. Maarja wat verwacht je van een team met Thornton als leider. Gast is prima in het reguliere seizoen, maar een hogere intensiteit kan die gewoon niet aan. Kijk maar naar de Olympics, daar was ie vanaf de knockout-fase echt compléét onzichtbaar.quote:Op donderdag 15 april 2010 07:06 schreef nyny83 het volgende:
FUCK wat ga ik straks chagrijnig naar mn werk toe. Mn collega's zullen wel vrolijk van me worden vandaag
quote:Op donderdag 15 april 2010 07:01 schreef nyny83 het volgende:
ongelofelijk... begint weer lekker dus met een 2-1 verlies tegen Colorado
Nouja, Heatley is er nu als grote man bijgekomen en die maakt het vooralsnog ook niet waar. Maar laten we geen voorbarige conclusies trekken, de serie is nog lang niet voorbij. Als het eenmaal gaat draaien zijn de Sharks moeilijk af te stoppen.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:42 schreef Saviola het volgende:
Blake is de captain maar Thornton is toch echt de grote man bij San Jose, hij moet het goede voorbeeld geven. Alleen kan hij dat niet op grote momenten.
Tenenkrommend idd... Hij moet echt even snel in de flow komenquote:Op donderdag 15 april 2010 08:21 schreef Katth het volgende:
Fleury speelde een echt slechte wedstrijd... Zeggen ze dat Theodore slechte rebounds weggeeft, maar de Senators scoren bij Fleury 3 keer uit een rebound.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |