Nope, een laptop van mijn werkgever en een oudje prive. Komt binnenkort een nieuwe voor in de plaats.quote:Op zondag 19 december 2010 15:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt een medion met dual core voor 400 euro.
Simpele dingen kun je daar misschien ook wel beter op doen. Is ook wel comfortabel, lekker op de bank.quote:Op zondag 19 december 2010 15:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een high end pc die alles perfect doet en die kostte 2100 euro maar ik werk liever op mijn macbook.
Ja praat zelfs al bijna net zo als ome Steve. Het is net een godsdienstquote:Op zondag 19 december 2010 17:19 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik ben een ervaren computeraar. Mensen waarmee ik werk zijn ervaren computeraars. Sterker nog, wij gebruiken ze professioneel; software engineering, webdevelopment en grafisch design. Stuk voor stuk prefereren wij een Mac boven een PC. Waarom?
Dat een Dell een paar poorten meer heeft boeit ons niet. Dat een Dell een paar hertzjes meer heeft boeit ons niet. Dat een Dell goedkoper is boeit ons al helemaal niet, want wij willen het beste, niet het goedkoopste.
Wat boeit ons dan wel? PRODUCTIVITEIT. Op een Mac zijn wij zóveel productiever dan op een PC. Waar dat door komt: gebruiksvriendelijkheid (jaja daar is-ie weer!), stabiliteit, snelheid (ik hoor je denken: "huh?"), portabiliteit. Snelheid, omdat Mac OS X efficienter draait dan Windows, en dat merk je. Portabiliteit, omdat je op een MacBook bijna 10 uur kan werken zonder met een extra accu te slepen. Maar voornamelijk de gebruiksvriendelijkheid. OS X werkt mét je ipv tegen je. Daardoor hoef je minder tijd aan het systeem te besteden en kan je gewoon werken aan de dingen die je wil doen. Daardoor HOEF je geen ervaren computeraar te zijn. En dit alles zal je NOOIT snappen als je geen Mac probeert.
Flikker toch een end op, man. Je begint echt belachelijk triest te worden.quote:Op zondag 19 december 2010 20:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja praat zelfs al bijna net zo als ome Steve. Het is net een godsdienst
Dat vond ik al een tijdje.quote:Op zondag 19 december 2010 20:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Flikker toch een end op, man. Je begint echt belachelijk triest te worden.
Ik werk er ook op.quote:Op zondag 19 december 2010 20:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Simpele dingen kun je daar misschien ook wel beter op doen. Is ook wel comfortabel, lekker op de bank.
Lang leve onderbouwing.quote:Op zondag 19 december 2010 21:10 schreef retorbrapi het volgende:
Sommige mensen zijn écht te dom om te denken.
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 17:19 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
OS X werkt mét je ipv tegen je. Daardoor hoef je minder tijd aan het systeem te besteden en kan je gewoon werken aan de dingen die je wil doen. Daardoor HOEF je geen ervaren computeraar te zijn. En dit alles zal je NOOIT snappen als je geen Mac probeert.
Net als iedereen die een MacBook heeftquote:Op maandag 20 december 2010 14:56 schreef Graseter het volgende:
Mijn moeder heeft altijd met Windows gewerkt en heeft sinds een maand een Macbook Pro. Ze vind hem helemaal geweldig.
Die van mijn moeder kostte 1100 en die van mij 1600.quote:Op maandag 20 december 2010 15:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Net als iedereen die een MacBook heeftIk heb die van mij ook net een maand ofzo, en begreep ook nooit waarom MacBooks zo duur moeten zijn. Ik heb 700 voor mijn MacBook betaald, maar nu ik weet wat ik ervoor krijg, zou ik zonder te twijfelen de 1000 euro betalen die hij bij de mediamarkt kost.
Maar dat doen ze niet, want het zijn overpriced ondingen, en een pauperlaptop is veel stoerder.quote:Op maandag 20 december 2010 15:04 schreef Graseter het volgende:
Pas als die anti-mac huilies een week lang op een mac hebben gewerkt mogen ze kiezen wat beter is.
Ik heb hem ook via TU Delft maar ik las laatst ergens op foks dat een gozer zei, dat hij na 6 maanden werd gebeld en ze alsnog om verificatie vroegen. Toen hij dat niet kon geven moest hij de korting terugbetalen + 200 euro administratiekosten. Zal wel een troll zijn geweest.quote:Op maandag 20 december 2010 15:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die van mijn moeder kostte 1100 en die van mij 1600.
Lang leve TU Delft
Dat is volgens mij op de vorige pagina.quote:Op maandag 20 december 2010 15:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb hem ook via TU Delft maar ik las laatst ergens op foks dat een gozer zei, dat hij na 6 maanden werd gebeld en ze alsnog om verificatie vroegen. Toen hij dat niet kon geven moest hij de korting terugbetalen + 200 euro administratiekosten. Zal wel een troll zijn geweest.
Inderdaad, stiekem heb ik veel liever een Medion laptop met Windows Vista Home Premium dan mijn Macbook Pro.quote:Op maandag 20 december 2010 15:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Maar dat doen ze niet, want het zijn overpriced ondingen, en een pauperlaptop is veel stoerder.
Als je er zelf maar lang genoeg in blijft geloven ga je dingen inderdaad als waarheid beschouwen.quote:Op zondag 19 december 2010 20:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Flikker toch een end op, man. Je begint echt belachelijk triest te worden.
quote:Op maandag 20 december 2010 04:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Lang leve onderbouwing.Fuck redenering, hé? Laten we alleen de voordelen noemen.
Er is geen enkele reden waarom een Mac beter zou zijn dan een PC. Zogenaamd omdat de hardware op elkaar is afgesteld? Als je een professional zou betalen om een PC voor je samen te stellen, kom je nog goedkoper uit en heb je hetzelfde resultaat. Als je wilt dat daar MacOS X op draait, kan dat ook - X draait met wat hardware overwegingen feilloos i.c.m. Intel processors.
Het is puur een OS keuze, en dan kiezen de meeste mensen alsnog niet voor MacOS omdat de meesten gewoon een Windows werkwijze zijn gewend, omdat daar meer ondersteuning en programma's voor zijn en omdat software waarom MacOS door fanatiekelingen zo wordt aangeprijst (zoals Photoshop) ook gewoon priiiima op Windows draait.
Ja, staat mooi in de huiskamer zeker. Mag ook wel voor zo'n bedrag! Zou trouwens sowieso beroerd zijn, koop je zo'n dure laptop en ben je er nog ontevreden over ook...quote:Op maandag 20 december 2010 14:56 schreef Graseter het volgende:
Mijn moeder heeft altijd met Windows gewerkt en heeft sinds een maand een Macbook Pro. Ze vind hem helemaal geweldig.
Had je die moeten kopen.quote:Op maandag 20 december 2010 15:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Inderdaad, stiekem heb ik veel liever een Medion laptop met Windows Vista Home Premium dan mijn Macbook Pro.
Jij hebt echt de minst rationele redenering die ik in tijden heb gezien. Dus mensen zijn alleen tevreden over een MacBook omdat hij veel geld kost? Daarbij vergeet je dat "zo'n bedrag" maar 100 euro meer is dan wat jij voor je Delletje wilt betalen. Je kunt het keer op keer blijven roepen, maar MacBooks zijn helemaal niet te duur. Kosten ze veel geld? Ja. Zijn ze duur? Een beetje. Krijg je er een laptop voor terug die fijner werkt dan bijna alle anderen? Zeker weten.quote:Op maandag 20 december 2010 16:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, staat mooi in de huiskamer zeker. Mag ook wel voor zo'n bedrag! Zou trouwens sowieso beroerd zijn, koop je zo'n dure laptop en ben je er nog ontevreden over ook...![]()
Hou toch op man. Onderbouwing heb ik al lang en breed gegeven in m'n vorige post, waar je totaal niet op reageert. Je kan beter leolinedance er op aanspreken, die komt niet verder dan die godsdienst troep. Nou ja, van hem verwachtte ik sowieso al geen snuggere argumenten.quote:Op maandag 20 december 2010 04:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Lang leve onderbouwing.Fuck redenering, hé? Laten we alleen de voordelen noemen.
Er is geen enkele reden waarom een Mac beter zou zijn dan een PC. Zogenaamd omdat de hardware op elkaar is afgesteld? Als je een professional zou betalen om een PC voor je samen te stellen, kom je nog goedkoper uit en heb je hetzelfde resultaat. Als je wilt dat daar MacOS X op draait, kan dat ook - X draait met wat hardware overwegingen feilloos i.c.m. Intel processors.
Het is puur een OS keuze, en dan kiezen de meeste mensen alsnog niet voor MacOS omdat de meesten gewoon een Windows werkwijze zijn gewend, omdat daar meer ondersteuning en programma's voor zijn en omdat software waarom MacOS door fanatiekelingen zo wordt aangeprijst (zoals Photoshop) ook gewoon priiiima op Windows draait.
Hier ben ik gestopt. Mijn reactie opnieuw lezen graag en dan fatsoenlijk reageren.quote:Op maandag 20 december 2010 16:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jij hebt echt de minst rationele redenering die ik in tijden heb gezien. Dus mensen zijn alleen tevreden over een MacBook omdat hij veel geld kost?
Al jouw reacties zijn hetzelfde. Misschien moet jij eens leren lezen.quote:Op maandag 20 december 2010 16:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hier ben ik gestopt. Mijn reactie opnieuw lezen graag en dan fatsoenlijk reageren.
frustiequote:Op maandag 20 december 2010 16:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dus,
[..]
Al jouw reacties zijn hetzelfde. Misschien moet jij eens leren lezen.
De jongen laat gewoon weten dat hij en zijn moeder beiden uitermate tevreden zijn met hun MacBook (IN EEN MAC-TOPIC NOG WEL!) en jij voelt je, wederom, geroepen om denigrerend te doen. Man, betaal gewoon een maandje je huur/alimentatie niet, en koop ook een MacBook. Hopelijk wordt je dan een wat minder negatief persoon.
Dus.. 1100 - 1000 =/= 100? Het ging namelijk over de MacBook van zijn moeder, die "met zo'n prijs" wel mooi moest zijn. Dat sommige mensen genoeg hebben aan een 13" scherm en jouw Dell een 15" scherm heeft, betekent niet dat 100 euro verschil geen 100 euro verschil meer is.quote:Op maandag 20 december 2010 16:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hier ben ik gestopt. Mijn reactie opnieuw lezen graag en dan fatsoenlijk reageren.
Die 100 euro is trouwens incorrect want dat gaat over de 15", maar dat weet jij ook wel. Ik heb het hier overigens helemaal niet over een Dell.
Gast, kijk jezelf even aan in de spiegel. Denk je dan niet: "Waar ben ík in hemelsnaam mee bezig?!".quote:Op maandag 20 december 2010 16:22 schreef retorbrapi het volgende:
Samengevat: het voordeel van een Mac is usability (gebruiksvriendelijkheid).
jajaquote:Op maandag 20 december 2010 16:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je bent gewoon zielig bezig.
Surequote:Op maandag 20 december 2010 16:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat sommige mensen genoeg hebben aan een 13" scherm en jouw Dell een 15" scherm heeft, betekent niet dat 100 euro verschil geen 100 euro verschil meer is.
Duur.quote:Op maandag 20 december 2010 16:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, staat mooi in de huiskamer zeker. Mag ook wel voor zo'n bedrag! Zou trouwens sowieso beroerd zijn, koop je zo'n dure laptop en ben je er nog ontevreden over ook...![]()
Sinds wanneer reageer jij niet meer inhoudelijk? Oh ik weet het al, sinds je geen argumenten meer hebt.quote:Op maandag 20 december 2010 16:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gast, kijk jezelf even aan in de spiegel. Denk je dan niet: "Waar ben ík in hemelsnaam mee bezig?!".
Een vergelijk? Ga jij maar een vergelijk maken jongen.quote:Op maandag 20 december 2010 16:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
SureZo kan ik ook een vergelijk maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |