Zoals ik al zei, ik heb nou een macbook pro gekocht.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zou er gelijk wat software bijnemen TS, dan is hij slechts ¤ 5.849,85 incl. BTW
Sukkelquote:Op vrijdag 17 december 2010 07:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb nou een macbook pro gekocht.
Een 15"?quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb nou een macbook pro gekocht.
Gast, dit begint nu echt zielige vormen aan te nemen. Ben je zo gefrustreerd dat je geen MBP kunt betalen dat je hem af moet zeiken om je goed te voelen over de keuze om voor de XPS te gaan? Mensen die hem wel kunnen betalen en hem gekocht hebben, zijn er uitermate tevreden over. Ben je echt zo kleinzielig dat je moet proberen hun plezier te vergallen door te doen alsof de XPS (die ze niet gekocht hebben) de betere keuze is? Als jij dat vindt, koop die Dell dan, en blijf weg uit Apple-topics met je getroll.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat werkt er nu écht beter dan? Jammer dat je de batterij niet kunt vervangen als ie leeg is of kapot gaat
Voor 750 euro extra tov. een Dell XPS met veel betere specs mag je ook wel wat verwachten heOp zijn minst meer dan 2 usb 2.0 poorten
![]()
De waarheid is hard hequote:Op zondag 19 december 2010 13:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gast, dit begint nu echt zielige vormen aan te nemen. Ben je zo gefrustreerd dat je geen MBP kunt betalen dat je hem af moet zeiken om je goed te voelen over de keuze om voor de XPS te gaan? Mensen die hem wel kunnen betalen en hem gekocht hebben, zijn er uitermate tevreden over. Ben je echt zo kleinzielig dat je moet proberen hun plezier te vergallen door te doen alsof de XPS (die ze niet gekocht hebben) de betere keuze is? Als jij dat vindt, koop die Dell dan, en blijf weg uit Apple-topics met je getroll.
quote:Op zondag 19 december 2010 13:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gast, dit begint nu echt zielige vormen aan te nemen. Ben je zo gefrustreerd dat je geen MBP kunt betalen dat je hem af moet zeiken om je goed te voelen over de keuze om voor de XPS te gaan? Mensen die hem wel kunnen betalen en hem gekocht hebben, zijn er uitermate tevreden over. Ben je echt zo kleinzielig dat je moet proberen hun plezier te vergallen door te doen alsof de XPS (die ze niet gekocht hebben) de betere keuze is? Als jij dat vindt, koop die Dell dan, en blijf weg uit Apple-topics met je getroll.
Dat kun je jezelf beter vragen. De mensen die een MacBook hebben gekocht, zijn hier tevreden over. Jij vindt het nodig een MacBook af te zeiken om je eigen aankoop te rechtvaarden.quote:
Inderdaad, vandaar dat de 15" MacBook Pro op talloze sites de hoogste waardering krijgt. Citaat uit een willekeurige review (van techradar.com):quote:Op zondag 19 december 2010 13:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je je mooi laten naaien. Zoveel geld
leolinedance kan dat laatste niet, en dat zit hem duidelijk behoorlijk hoog.quote:pple's new 15-inch MacBook Pro 2.66GHz Intel Core i7 is a superb machine.
Aside from its incredible power, amazing battery life and upgraded graphics facilities, it's packed with features that really impress. Its aluminium unibody enclosure is sturdy and light, the keyboard illuminates when it gets dark and like all Macs, it comes with Apple's impressive iLife suite, offering a bundle of excellent applications for video editing, music creation, web design, digital photo organisation and a DVD authoring.
Sure, it's expensive, but it's still great value for money. And as Macs hold their value well, you can get a decent price for it should you decide to upgrade in a few years time.
Despite a few relatively-trivial complaints, the new MacBook Pro is a win for Apple, combining power, elegance and an unequalled feature set. Definitely worth buying if you can afford it.
Wat zit jij nou te trollen, of meen je het echt? Linux is wél gebaseerd op UNIX. Het is een kloon, dus misschien is het niet op de sourcecode van Unix gebaseerd, maar wel op het idee en totale werking van het systeem.quote:Op woensdag 7 april 2010 00:16 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Betekent het ook. Linux is alleen niet Unix-based/op Unix gebaseerd.
Nederlands is ook een bazentaal..quote:Op woensdag 7 april 2010 00:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]_! ASP C SHARP HAHAHAHAHAHAHAHAHA
java python c++ dat zijn pas bazen talen
Ja, dat zal het hem zijnquote:Op zondag 19 december 2010 13:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Inderdaad, vandaar dat de 15" MacBook Pro op talloze sites de hoogste waardering krijgt. Citaat uit een willekeurige review (van techradar.com):
[..]
leolinedance kan dat laatste niet, en dat zit hem duidelijk behoorlijk hoog.
Ik zeik niks af. Voor bepaalde doelgroepen vast een goede keuze maar een ervaren computeraar kiest waarschijnlijk toch liever op snelheid / veelzijdigheid (aansluitingen etc) / prijs ed. Maar dat er geen markt voor is heb je mij nooit horen zeggen.quote:Op zondag 19 december 2010 13:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat kun je jezelf beter vragen. De mensen die een MacBook hebben gekocht, zijn hier tevreden over. Jij vindt het nodig een MacBook af te zeiken om je eigen aankoop te rechtvaarden.
Je beschuldigt Mac-gebruikers ervan dat ze de prijs van hun MacBook proberen te rechtvaarden door te verwijzen naar de functies/specificaties van de MacBook en hun persoonlijke ervaring met de laptop. Jij, daarentegen, probeert je aankoop te rechtvaarden door het feit dat hij minder kost dan de MacBook Pro, en deze vervolgens af te zeiken.
Rechtvaarding door tevredenheid over eigen product, of rechtvaarding door andere producten af te zeiken.. Welke van de twee is zieliger?
quote:Op zondag 19 december 2010 14:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zeik niks af. Voor bepaalde doelgroepen vast een goede keuze maar een ervaren computeraar kiest waarschijnlijk toch liever op snelheid / veelzijdigheid (aansluitingen etc) / prijs ed. Maar dat er geen markt voor is heb je mij nooit horen zeggen.
quote:
Zielig figuurquote:Op zondag 19 december 2010 13:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt een medion met dual core voor 400 euro.quote:Op zondag 19 december 2010 13:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een high end pc die alles perfect doet en die kostte 2100 euro maar ik werk liever op mijn macbook.quote:Op zondag 19 december 2010 14:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zeik niks af. Voor bepaalde doelgroepen vast een goede keuze maar een ervaren computeraar kiest waarschijnlijk toch liever op snelheid / veelzijdigheid (aansluitingen etc) / prijs ed. Maar dat er geen markt voor is heb je mij nooit horen zeggen.
Ik ben een ervaren computeraar. Mensen waarmee ik werk zijn ervaren computeraars. Sterker nog, wij gebruiken ze professioneel; software engineering, webdevelopment en grafisch design. Stuk voor stuk prefereren wij een Mac boven een PC. Waarom?quote:Op zondag 19 december 2010 14:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ditquote:Op zondag 19 december 2010 17:19 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik ben een ervaren computeraar. Mensen waarmee ik werk zijn ervaren computeraars. Sterker nog, wij gebruiken ze professioneel; software engineering, webdevelopment en grafisch design. Stuk voor stuk prefereren wij een Mac boven een PC. Waarom?
Dat een Dell een paar poorten meer heeft boeit ons niet. Dat een Dell een paar hertzjes meer heeft boeit ons niet. Dat een Dell goedkoper is boeit ons al helemaal niet, want wij willen het beste, niet het goedkoopste.
Wat boeit ons dan wel? PRODUCTIVITEIT. Op een Mac zijn wij zóveel productiever dan op een PC. Waar dat door komt: gebruiksvriendelijkheid (jaja daar is-ie weer!), stabiliteit, snelheid (ik hoor je denken: "huh?"), portabiliteit. Snelheid, omdat Mac OS X efficienter draait dan Windows, en dat merk je. Portabiliteit, omdat je op een MacBook bijna 10 uur kan werken zonder met een extra accu te slepen. Maar voornamelijk de gebruiksvriendelijkheid. OS X werkt mét je ipv tegen je. Daardoor hoef je minder tijd aan het systeem te besteden en kan je gewoon werken aan de dingen die je wil doen. Daardoor HOEF je geen ervaren computeraar te zijn. En dit alles zal je NOOIT snappen als je geen Mac probeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |