DIe jongen is flink genaaidquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:32 schreef Yreal het volgende:
die chap in die vrachtwagen was opzich wel tof toch? Maar dat wijf... ooooooh...
Ik ben zo bang dat we het niet redden![]()
Nee werken dan, kanker snol
Zo zwak die mensen. Jij bent jij. Je wil dat kind toch of niet? als je er niet goed voor gaat zorgen haal het dan weg bespaar het een kanker leven.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:34 schreef StephanL het volgende:
Tamara komt echt uit een lagere klassen, iedereen die rookt in huis. Vriend die ook rookt.
Tienerzwangerschappen komen 99 vd 100x voor in de laagste kastes van de maatschappij...quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:34 schreef StephanL het volgende:
Tamara komt echt uit een lagere klassen, iedereen die rookt in huis. Vriend die ook rookt.
Nee ik ook niet echt. Al vind ik het wel zonde van sommige meiden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tienerzwangerschappen komen 99 vd 100x voor in de laagste kastes van de maatschappij...
Geen medelijden mee met dat soort types.
Data entry valt daaronder tegewoordigquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:45 schreef trovey het volgende:
Administratieve functie zonder middelbare schooldiploma....dream on
Nooit, nummertjes in excel rammen vergt net zoveel hersenactiviteit dan pallets sorterenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zelfs dat kunnen ze niet, is te veel denk werk
hehequote:Op dinsdag 20 april 2010 23:55 schreef trovey het volgende:
43 jaar zijn en twee kleinkinderen hebben....ik zou er nog aan moeten beginnen
Zielig voor die tweeling jaquote:Op woensdag 21 april 2010 00:01 schreef iBenny het volgende:
..ach, we doen er nog een tatoo bijwaarom ook niet
wel zielig voor dat meisje met die tweeling
Dat was de grootste zeiksnol van allemaal joh. Hier in nederland hebben we een vangnet voor deze dames. Dit moet je in de usa ofzo niet proberen, mag je lekker op straat leven.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:01 schreef iBenny het volgende:
..ach, we doen er nog een tatoo bijwaarom ook niet
wel zielig voor dat meisje met die tweeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |