Uitslapen, ademhalen en tot mezelf komen - wat een mooie definitie van wachtgeld.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:11 schreef star_gazer het volgende:
Tijd voor mezelf nodig... Links lullen,r echts vullen
Iddquote:Op donderdag 8 april 2010 23:11 schreef fratsman het volgende:
Chabot ook weer met z'n voorovergebogenADHDbegrijpendjaknikken.
De relatie is stuk. Da's niet voor niksquote:
quote:Wie stemt er nu op een Jood
De bloedtoevoer naar mijn edele delen is nog dagen gestaakt na het zien van Mariëtte Hamer.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:17 schreef star_gazer het volgende:
Blijft best aantrekkelijk, die Albayrak.
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:19 schreef TNA het volgende:
[..]
De bloedtoevoer naar mijn edele delen is nog dagen gestaakt na het zien van Mariëtte Hamer.
Ik moest hard lachen om die amendementen en het geschater van Gordon erachteraan.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vermoeiend, die Chabot![]()
. En dan ook nog die verschrikkelijke Gordon.
Wat een stupide vraag aan Cohen.:')quote:Op donderdag 8 april 2010 23:21 schreef star_gazer het volgende:
Chabot valt wel een beetje door de mand trouwens. Hij heeft zich nauwelijks verdiept en doet een beetje grappig om dat te verbloemen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt bij een Thai de ogen dus nog verder dichtslaan dan de fase "spleetoog"
Die moralistische openingszin - "Hij werkt dus niet?"quote:Op donderdag 8 april 2010 23:24 schreef Arcee het volgende:
Oh, vreselijk. Dit is de ex-directeur van de EO. Een van de engste Christen fundi's van Nederland.
Dat was een Kirgiziër.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt bij een Thai de ogen dus nog verder dichtslaan dan de fase "spleetoog"
Bij zulke mensen hoop ik stiekem altijd dat een van hun dierbaren een ziekte met ondraaglijk lijden krijgt. Kijken of ze dan nog zo moralistisch zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:24 schreef TNA het volgende:
[..]
Die moralistische openingszin - "Hij werkt dus niet?"
Ik denk dat religie het dan nog wint. Staat 'ie daar waarschijnlijk moralistisch te glimlachen dat het lijden erbij hoort.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Bij zulke mensen hoop ik stiekem altijd dat een van hun dierbaren een ziekte met ondraaglijk lijden krijgt. Kijken of ze dan nog zo moralistisch zijn.De mens is baas over zijn eigen lichaam, zijn eigen leven. En daar heeft zo'n reli-fundi geen FUCK mee te maken.
Ja, goed punt.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:27 schreef star_gazer het volgende:
Waarom geeft hij geen eerlijk antwoord en begint hij niet met "HET STAAT IN DE BIJBEL, DUS HET IS ZO?!". Schaamt hij zich voor zijn overtuiging en begrijpt hij dat het achterlijk is?
Neen. Hij moet zeer, zeer lang uitzichtloos lijdenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Barmhartigheid en liefde." Val dood, kerel. Ik zap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |