Als iedereen dat zou doen, dan haalt ze een aardige provisie binnen...quote:Op woensdag 7 april 2010 14:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Niets, maar tegen de assistente van die makelaar zeg ik geen nee

quote:Op woensdag 7 april 2010 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als iedereen dat zou doen, dan haalt ze een aardige provisie binnen...

Vrijdagavond??quote:Op woensdag 7 april 2010 14:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nee, niet gezien, ik zag dat je hem vrijdagavond nog wel bij je had
 Stomme CBS.
 Stomme CBS.

Dan krijg je makelaarhoppers. Althans, dat zou ik dan doenquote:Op woensdag 7 april 2010 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als iedereen dat zou doen, dan haalt ze een aardige provisie binnen...

(zo een op je voorhoofd, niet eentje in een stal
 (zo een op je voorhoofd, niet eentje in een stal  ) maar ik heb haar zonder slag dus ik denk dat dat niet zo heel mooi wordt. Tenminste, niet zoals ik het zou willen
) maar ik heb haar zonder slag dus ik denk dat dat niet zo heel mooi wordt. Tenminste, niet zoals ik het zou willen  

quote:Sommige iPads krijgen geen contact met wifi-netwerken, verliezen het signaal, of maken niet automatisch opnieuw contact als het apparaat uit de sluimerstand komt.
Apple erkent een deel van die problemen, en adviseert gebruikers om hun netwerkinstellingen aan te passen. Ook zou het soms helpen om dichterbij de router te gaan zitten.
 ja hoor, die is mooi
 ja hoor, die is mooi 

En bij dat soort pony's/ponies vind ik dat ik een hoog voorhoofd krijg, vind ik niet mooiquote:Op woensdag 7 april 2010 15:11 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik denk dat zonder pony mooier is, dat is bij de meeste mensen zo.
 Dus waarschijnlijk geen pony pour moi
 Dus waarschijnlijk geen pony pour moi  

Kan best. In standby gaat het stroomverbruik natuurlijk omlaag, ook van de WiFi-chip. Als je op de grens zit qua vermogen gaat dichterbij zitten zeker helpenquote:Op woensdag 7 april 2010 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]ja hoor, die is mooi
Het mooie van draadloos is toch dat niet kunt gaan zitten waar je wil?

What the hell heeft die 3de uitgespooktquote:Op woensdag 7 april 2010 15:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen

Dat haar zit ook alleen voor de foto zo leuk hoor, dat hangt anders ookquote:Op woensdag 7 april 2010 15:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou wel zoiets willen als pony
[ afbeelding ]
Maar mijn haar is eigenwijs en valt zoals het valt: recht naar beneden
En ik ben bang dat ik me ga ergeren

In standby gebruik je hem toch niet?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan best. In standby gaat het stroomverbruik natuurlijk omlaag, ook van de WiFi-chip. Als je op de grens zit qua vermogen gaat dichterbij zitten zeker helpen

Die heeft klappen gekregen toen ze d'r vent tegensprak.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
What the hell heeft die 3de uitgespookt

Zo, zijn de Olsen's eindelijk weer eens gaan eten? Ziet er een stuk beter uitquote:Op woensdag 7 april 2010 15:14 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]

Ow dat is inderdaad wel mooi... dat zou bij mij nog wel kunnen, denk ik. Ik heb nu een hele lange pony langs mn gezicht hangen.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:14 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]

Volgens mij is het een oud plaatjequote:Op woensdag 7 april 2010 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo, zijn de Olsen's eindelijk weer eens gaan eten? Ziet er een stuk beter uit

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |