Als iedereen dat zou doen, dan haalt ze een aardige provisie binnen...quote:Op woensdag 7 april 2010 14:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Niets, maar tegen de assistente van die makelaar zeg ik geen nee
quote:Op woensdag 7 april 2010 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als iedereen dat zou doen, dan haalt ze een aardige provisie binnen...
Vrijdagavond??quote:Op woensdag 7 april 2010 14:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nee, niet gezien, ik zag dat je hem vrijdagavond nog wel bij je had
Dan krijg je makelaarhoppers. Althans, dat zou ik dan doenquote:Op woensdag 7 april 2010 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als iedereen dat zou doen, dan haalt ze een aardige provisie binnen...
quote:Sommige iPads krijgen geen contact met wifi-netwerken, verliezen het signaal, of maken niet automatisch opnieuw contact als het apparaat uit de sluimerstand komt.
Apple erkent een deel van die problemen, en adviseert gebruikers om hun netwerkinstellingen aan te passen. Ook zou het soms helpen om dichterbij de router te gaan zitten.
En bij dat soort pony's/ponies vind ik dat ik een hoog voorhoofd krijg, vind ik niet mooiquote:Op woensdag 7 april 2010 15:11 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik denk dat zonder pony mooier is, dat is bij de meeste mensen zo.
Kan best. In standby gaat het stroomverbruik natuurlijk omlaag, ook van de WiFi-chip. Als je op de grens zit qua vermogen gaat dichterbij zitten zeker helpenquote:Op woensdag 7 april 2010 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]ja hoor, die is mooi
Het mooie van draadloos is toch dat niet kunt gaan zitten waar je wil?
What the hell heeft die 3de uitgespooktquote:Op woensdag 7 april 2010 15:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
Dat haar zit ook alleen voor de foto zo leuk hoor, dat hangt anders ookquote:Op woensdag 7 april 2010 15:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou wel zoiets willen als pony
[ afbeelding ]
Maar mijn haar is eigenwijs en valt zoals het valt: recht naar beneden![]()
En ik ben bang dat ik me ga ergeren
In standby gebruik je hem toch niet?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan best. In standby gaat het stroomverbruik natuurlijk omlaag, ook van de WiFi-chip. Als je op de grens zit qua vermogen gaat dichterbij zitten zeker helpen
Die heeft klappen gekregen toen ze d'r vent tegensprak.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
What the hell heeft die 3de uitgespookt
Zo, zijn de Olsen's eindelijk weer eens gaan eten? Ziet er een stuk beter uitquote:Op woensdag 7 april 2010 15:14 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ow dat is inderdaad wel mooi... dat zou bij mij nog wel kunnen, denk ik. Ik heb nu een hele lange pony langs mn gezicht hangen.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:14 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het een oud plaatjequote:Op woensdag 7 april 2010 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo, zijn de Olsen's eindelijk weer eens gaan eten? Ziet er een stuk beter uit
Ik heb het een beetje zoals op de op één na laatste foto. De rest ook in laagjes geknipt vooraan, en dan valt het leukquote:Op woensdag 7 april 2010 15:11 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik denk dat zonder pony mooier is, dat is bij de meeste mensen zo.
Ja, dat maakt knolhollen een stuk leuker...quote:Op woensdag 7 april 2010 15:14 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
We zien de fotoshoot morgen wel, hoeft niet per se vanavond...quote:Op woensdag 7 april 2010 17:00 schreef Diaan73 het volgende:
Vrij en nu op weg naar de trein!!Fijne avond... aangezien mijn haar eerst ontkleurd moet worden, wordt het een lange zit vanavond denk ik!
als je vanaf de vismarkt voor de grotemarkt(bakkerbart) rechtsaf slaat in die winkel straat.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:21 schreef LadyBlack het volgende:Waar stonden die?
Dat is nog best fris wat die linker draagt
Wie van de 3 is Tim nou?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
loop je door groningen kom je dit tegen
[ afbeelding ]
Ik heb me vandaag rotgezweetquote:Op woensdag 7 april 2010 17:21 schreef LadyBlack het volgende:Waar stonden die?
Dat is nog best fris wat die linker draagt
Ik vind met pony bij mij lelijker dan zonder ponyquote:Op woensdag 7 april 2010 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje zoals op de op één na laatste foto. De rest ook in laagjes geknipt vooraan, en dan valt het leukEn zonder pony staat mij eigenlijk echt niet
heb het wel een tijd gehad, maar ik heb daar echt het hoofd niet voor
Koe Loe Yuk (of zo), Cha sieuw, buikspek.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb besloten dat ik vanavond Chinees ga halen, omdat ik daar vet veel zin in heb. Iemand nog tips buiten de gebruikelijke babi pangang en foe yong hai om?
Eerste twee zijn lekker (en heb ik al eens gehad), buikspek was ik niet zo over te spreken. Ik zie nog wel even en als het bijzonder is meld ik het hier wel weerquote:Op woensdag 7 april 2010 18:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Koe Loe Yuk (of zo), Cha sieuw, buikspek.
Of haal gewoon Spareribs.
Nem, nog wat van die films gekeken?
Wij hebben ook chinees gegetenquote:Op woensdag 7 april 2010 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb besloten dat ik vanavond Chinees ga halen, omdat ik daar vet veel zin in heb. Iemand nog tips buiten de gebruikelijke babi pangang en foe yong hai om?
Nog niet maar ga ik zeker doenquote:Op woensdag 7 april 2010 18:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Koe Loe Yuk (of zo), Cha sieuw, buikspek.
Of haal gewoon Spareribs.
Nem, nog wat van die films gekeken?
Hebben jullie daar een Indiaas restaurant? Die wil ik ookquote:Op woensdag 7 april 2010 18:40 schreef wyccie het volgende:
Aan het lijstje met Chinese gerechten op Wikipedia heb je ook niet veel. Ruim de helft heb ik nog nooit op een menukaart gezien, en bij die omschrijvingen krijg ik geen honger.
Ik heb zojuist Indiaas gehad en ga nu lekker uitbuiken. Eet smakelijk, Tim.
Smakelijk eten is gelukt, bedankt Wycciequote:Op woensdag 7 april 2010 18:40 schreef wyccie het volgende:
Aan het lijstje met Chinese gerechten op Wikipedia heb je ook niet veel. Ruim de helft heb ik nog nooit op een menukaart gezien, en bij die omschrijvingen krijg ik geen honger.
Ik heb zojuist Indiaas gehad en ga nu lekker uitbuiken. Eet smakelijk, Tim.
Hier in Leeuwarden weet ik er twee te vindenquote:Op woensdag 7 april 2010 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hebben jullie daar een Indiaas restaurant? Die wil ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |