in Amsterdam loopt ook neit altijd wat mooisquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:02 schreef Dewardo het volgende:
ik leefde in een wereld waar ik dacht dat hoeren altijd heel knap waren
Er zitten er wel een paar bij die ik wel in mijn bed zou willen vinden (wel gratis ofc!)quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:02 schreef Dewardo het volgende:
Het kan niet altijd Cindy Salou zijn jongen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:02 schreef Dewardo het volgende:
haha, daar was ik ook net aanbelandquote:
Mag ik dan eerst als ik als eerste geld geef?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:07 schreef Twizu het volgende:
Dit meisje is nog te redden! Inzamelingsactie!
[ afbeelding ]
Op de gene die niet blank zijn na, ja!quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:07 schreef Dewardo het volgende:
valt het iemand ook op dat ze bijna allemaal blank zijn?
Volgens mij heeft zij een hele zoete vagina. Zoveel talent, zo weinig mee gedaan. Ze kan zo lang bij mij blijven om te herstellen.quote:
Ze moet gewoon juffrouw worden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij een hele zoete vagina. Zoveel talent, zo weinig mee gedaan. Ze kan zo lang bij mij blijven om te herstellen.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij een hele zoete vagina. Zoveel talent, zo weinig mee gedaan. Ze kan zo lang bij mij blijven om te herstellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |