in Amsterdam loopt ook neit altijd wat mooisquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:02 schreef Dewardo het volgende:
ik leefde in een wereld waar ik dacht dat hoeren altijd heel knap waren
Er zitten er wel een paar bij die ik wel in mijn bed zou willen vinden (wel gratis ofc!)quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:02 schreef Dewardo het volgende:
Het kan niet altijd Cindy Salou zijn jongen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:02 schreef Dewardo het volgende:
haha, daar was ik ook net aanbelandquote:
Mag ik dan eerst als ik als eerste geld geef?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:07 schreef Twizu het volgende:
Dit meisje is nog te redden! Inzamelingsactie!
[ afbeelding ]
Op de gene die niet blank zijn na, ja!quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:07 schreef Dewardo het volgende:
valt het iemand ook op dat ze bijna allemaal blank zijn?
Volgens mij heeft zij een hele zoete vagina. Zoveel talent, zo weinig mee gedaan. Ze kan zo lang bij mij blijven om te herstellen.quote:
Ze moet gewoon juffrouw worden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij een hele zoete vagina. Zoveel talent, zo weinig mee gedaan. Ze kan zo lang bij mij blijven om te herstellen.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij een hele zoete vagina. Zoveel talent, zo weinig mee gedaan. Ze kan zo lang bij mij blijven om te herstellen.
Sommigen inderdaad wel. Er zitten echt potentie in sommigen, die hadden makkelijk golddigger kunnen worden oid.quote:
Die bovenste ookquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:23 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Die onderste foto's lijken allemaal op elkaar
Ik denk dat ze in elkaar zijn geslagen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:29 schreef tho_Omas het volgende:
Leg me nou eens uit hoe drugs je schedel vervormen.
Op hun hoofd gevallen als baby, daarom zijn ze de prostitutie/drugs ingegaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:29 schreef tho_Omas het volgende:
Ik denk dat je nogal achterlijk moet zijn om meth te gaan gebruiken op een feestje voor de lol.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:34 schreef Maitje het volgende:
Allemaal meisjes die met feestjes drugs probeerde en verslaafd raakte.. zone
precies! Dit is gewoon scary!quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:29 schreef tho_Omas het volgende:
Dan moet ik misschien toch harder slaan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in elkaar zijn geslagen?
Ja, hallooo.. Amerikanen!quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:35 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik denk dat je nogal achterlijk moet zijn om meth te gaan gebruiken op een feestje voor de lol.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:41 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, hallooo.. Amerikanen!![]()
Die tieners daar krijgen ineens vrijheid van pappie en mammie, gaan studeren en hebben studenten feestjes. Gebeurd hier ook gewoon in Nederland alleen je ziet het minder.
Ja, want dat is altijd zo representatief. Ik ben echt al op de meest gekke college feestjes geweest daar, en het ''ergste'' wat ik gezien heb is cocaine.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mag je vinden. Heb er genoeg over gelezen en een docu op tv erover gezien...
Er wordt ook meth (crystal) gebruikt... Maar het wil niet zeggen dat als jij op een feestje bent je alles ziet!quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:54 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja, want dat is altijd zo representatief. Ik ben echt al op de meest gekke college feestjes geweest daar, en het ''ergste'' wat ik gezien heb is cocaine.
Heb maar eens de wiki opgezocht:quote:
Nu weet ik het nog steeds niet!!!quote:Methamfetamine werkt op catecholaminergene zenuwcellen, en vooral op dopaminebevattende cellen. De stof kan op verschillende manieren de cel binnenkomen: door actief en passief transport.
Methamfetamine vormt door zijn chemische overeenkomsten met catecholamines een substraat voor retentie mechanismen. Het wordt actief door Dopamine plasma membraan transporters en vesicular monoamine transporters binnen de cel getransporteerd. Dit zijn transporter eiwitten welke normaal voor de heropname van vrijgekomen Dopamine geschikt zijn en onder andere bepalend zijn voor de Dopamineconcentratie in de synapsspleet. De affiniteit van methamfetamine tot de transporter eiwitten is 10 keer hoger dan voor amfetamine. Het passieve transportmechanisme is diffusie over de membraan heen.[4]
Binnen de cel gaat methamfetamine verder de organellen met inbegrip van mitochondria en vesikels in. Hier verhoogt het de pH en verandert enzymactiviteiten.[1] Van bijzonder belang is hierbij de verlaging van de MAO activiteit in de mitochondria en inhibitie van catechol opslag in vesikels. Hierdoor wordt de neurotransmitter concentratie in de cel verhoogd. De neurotransmitter bindt aan de naar binnen wijzende kant van de transportereiwitten en wordt in de synapsspleet getransporteerd. Het catecholamine bindt aan de postsynaptischen receptoren en oefent er zijn functie uit.[5][6]
[bewerken] Effecten op het lichaam
Door de verhoogde afgifte van catecholamines worden er zogenoemde “fight-or-flight” reacties geïnduceerd. Typische effecten zijn:
Verhoging van de hartslag
Verhoging van de bloeddruk
Vernauwing van de bloedvaten
Verhoogde transpiratie
Verwijding van de luchtwegen
Vergroting van de pupillen
Wie praat er nou dom? Jij haalt documentaires aan als feiten, veel daarvan is gewoon bullshit en er wordt een hoop overdreven. En die mensen die daar aan coke deden, waren nog lang niet gek genoeg om aan de meth te gaan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:56 schreef Maitje het volgende:
[..]
Er wordt ook meth (crystal) gebruikt... Maar het wil niet zeggen dat als jij op een feestje bent je alles ziet!
Praat astublieft niet zo dom
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wie praat er nou dom? Jij haalt documentaires aan als feiten, veel daarvan is gewoon bullshit en er wordt een hoop overdreven. En die mensen die daar aan coke deden, waren nog lang niet gek genoeg om aan de meth te gaan.
Jij gelooft ook zeker alles wat Oprah etc zegt
Effecten in de hersenenquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:58 schreef boofer het volgende:
[..]
Heb maar eens de wiki opgezocht:
[..]
Nu weet ik het nog steeds niet!!!![]()
Ik dacht dat wiki door gewone mensen geschreven werd...
Niks mis mee. Maar dat betekent niet dat het de waarheid is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wat is er mis met docu's en stukken op het internet erover lezen?
Ik kan gewoon niet meegaan in jouw mening
Jennifer Manistonquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha Jennifer Aniston is naar de kapper geweest ook een straat hoer geworden.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |