TS gebruikt Telfortquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:23 schreef FoolWithMokey het volgende:
Veels te vaak storing bij telfort, nu kan ik niet eens op hun eigen website om te kijken of het echt een storing is of het aan mijn modem ligt.
Niet waar. Nergens last vanquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:29 schreef DeLiLaHtJe het volgende:
Telfort ligt eruit ...
Vriendin van me heeft ook geen internet en telefoon
Een draadloos toegangspunt een modem noemenquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:26 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Goedkoop incl. draadloos modem, weet jij een betere?
Die ding heet een mdem en is draadloos dus een draadloos modem, of zie ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:31 schreef cumulus007 het volgende:
[..]
Een draadloos toegangspunt een modem noemen![]()
Router op z'n Nederlands zeggen, zoals in de reclame![]()
Nee hij is gewoon een nerd die net een nieuwe term op het mbo heeft geleerd.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:33 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Die ding heet een mdem en is draadloos dus een draadloos modem, of zie ik het verkeerd?
Hou op Jood!quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:31 schreef Frishe het volgende:
Telfort was natuurlijk ook ¤18,- goedkoper per maand!![]()
![]()
![]()
![]()
Benzine goedkoop
De modem vertaalt data van je computer naar een formaat geschikt voor je ADSL/glasvezel/whutever-verbinding en omgekeerd. Een draadloos toegangspunt is gewoon een manier om je interne netwerk uit te breiden dmv bijvoorbeeld WiFi.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:33 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Die ding heet een mdem en is draadloos dus een draadloos modem, of zie ik het verkeerd?
Wat zeg jij dan, ICT_Hunk1988. Roeter?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:31 schreef cumulus007 het volgende:
[..]
Goed geradenquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:36 schreef
tho_Omas het volgende:
[..]
Wat zeg jij dan, ICT_Hunk1988. Roeter?
Online is ook goedkoop met een draadloos modem. En sinds ze die brakke Liveboxen hebben vervangen door een Thomsom 712 modem, heb ik niets te klagen met 14Mb download speed continue.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:26 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Goedkoop incl. draadloos modem, weet jij een betere?
Leuk om te weten, maar ik blijf het gewoon een draadloos moden noemen als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:36 schreef cumulus007 het volgende:
[..]
De modem vertaalt data van je computer naar een formaat geschikt voor je ADSL/glasvezel/whutever-verbinding en omgekeerd. Een draadloos toegangspunt is gewoon een manier om je interne netwerk uit te breiden dmv WiFi.
Online? kun je specifieker zijn?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:38 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Online is ook goedkoop met een draadloos modem. En sinds ze die brakke Liveboxen hebben vervangen door een Thomsom 712 modem, heb ik niets te klagen met 14Mb download speed continue.
Knullie, zeker nog nooit Amerikaans horen lullen. Daar spreek je het echt uit als rauter. En op z'n Engels is het inderdaad roeter, maar waar is dat ding nu uitgevonden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:31 schreef cumulus007 het volgende:
[..]
www.online.nl zo dan? De opvolger van Orange dus.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:40 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Online? kun je specifieker zijn?
Online/Orange/Wannadoo ligt eruitquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:41 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
www.online.nl zo dan? De opvolger van Orange dus.
Nou bij mij in Utrecht doet tie het nog steeds zo te zien. En ik zit echt niet op de Rauter/Roeter van m'n buurman.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:42 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Online/Orange/Wannadoo ligt eruit
Heb altijd respect voor andere computeraars. Ongeacht taal of denkbeelden. Samen staan we sterk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |