110 gaan rijden op de snelweg!quote:Op zondag 4 april 2010 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Niet te hard rijden (110 ipv 120), scheelt ook al liters
lol 110 rijden.quote:Op zondag 4 april 2010 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
zondagsrijderquote:Op zondag 4 april 2010 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Minimumsnelheid is 80... Max is 120.quote:Op zondag 4 april 2010 13:06 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
110 gaan rijden op de snelweg!
Tenzij je >65 en grijs behaard en/of vrouw bent; niet doen.
Er is geen minimumsnelheid. Zolang je voertuig snel genoeg kan om op de snelweg te mogen is er geen minimumsnelheid. Maar ga in godsnaam geen 110 rijden als je gewoon door kunt rijden, alleen maar irritant voor je medeweggebruikers.quote:
Jawel toch? Net zoals 50 de minumumsnelheid is waar je 80 mag, en 30 waar je 50 mag. Zo is het mij geleerd geloof ik....quote:Op zondag 4 april 2010 13:13 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Er is geen minimumsnelheid. Zolang je voertuig snel genoeg kan om op de snelweg te mogen is er geen minimumsnelheid. Maar ga in godsnaam geen 110 rijden als je gewoon door kunt rijden, alleen maar irritant voor je medeweggebruikers.
Hoe zie jij dat voor je trouwens, een minimumsnelheid op de snelweg? Iedereen die in de file staat pleegt een overtreding?
Koop een Jood. Die loopt op.....quote:
als ik 50 zou gaan op een snelweg, waar ik e.v.t. 120 kan wordt je wel van de weggeplukt hoor...quote:Op zondag 4 april 2010 13:13 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Er is geen minimumsnelheid. Zolang je voertuig snel genoeg kan om op de snelweg te mogen is er geen minimumsnelheid. Maar ga in godsnaam geen 110 rijden als je gewoon door kunt rijden, alleen maar irritant voor je medeweggebruikers.
Hoe zie jij dat voor je trouwens, een minimumsnelheid op de snelweg? Iedereen die in de file staat pleegt een overtreding?
ik rij lekker 100/110 op de snelweg, lekker zuinig!quote:Op zondag 4 april 2010 13:16 schreef Frishe het volgende:
[..]
Jawel toch? Net zoals 50 de minumumsnelheid is waar je 80 mag, en 30 waar je 50 mag. Zo is het mij geleerd geloof ik....
Dat het irritant is moge duidelijk zijn. Maar dat is het ook als je 120 rijdt en er iemand met 180 voorbij komt.
Koop een Emiel Ratelband, die loopt op hete kolen.quote:Op zondag 4 april 2010 13:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Koop een Jood. Die loopt op.....![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 13:16 schreef Frishe het volgende:
[..]
Jawel toch? Net zoals 50 de minumumsnelheid is waar je 80 mag, en 30 waar je 50 mag. Zo is het mij geleerd geloof ik....
Dat het irritant is moge duidelijk zijn. Maar dat is het ook als je 120 rijdt en er iemand met 180 voorbij komt.
quote:Het gebruik van de autoweg is alleen toegestaan voor bestuurders van een motorvoertuig waarmee een snelheid van ten minste 50 kilometer per uur mag en kan worden gereden. Het gebruik van de autosnelweg is alleen toegestaan voor bestuurders van een motorvoertuig waarmee met een snelheid van ten minste 60 kilometer per uur mag en kan worden gereden.
Heb het even nagezocht; je voertuig moet 60km/h kunnen voordat het de snelweg op mag, maar er is geen minimumsnelheidquote:Op zondag 4 april 2010 13:16 schreef Frishe het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is vanwege het gevaar opleveren voor andere weggebruikers. Er is echter geen vaste minimumsnelheid, die is geheel afhankelijk van de omstandigheden op dat moment.quote:Op zondag 4 april 2010 13:19 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik 50 zou gaan op een snelweg, waar ik e.v.t. 120 kan wordt je wel van de weggeplukt hoor...
Koop een Jezus, die loopt op water.quote:Op zondag 4 april 2010 13:19 schreef Frishe het volgende:
[..]
Koop een Emiel Ratelband, die loopt op hete kolen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |