Ik probeer TS over de zeik te krijgen. Snap dat dan. Maar schijnbaar valt het nog wel meequote:
Met je blauwe naam zou je wel verwachten dat je de posts door leestquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:12 schreef capricia het volgende:
TS: Neem je je vriendin wel volledig serieus als mens? Bedoel: Besef jij wel dat zij ook haar eigen boontjes kan doppen, en dat ze dat waarschijnlijk ook graag wil?
Jawel hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:14 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Ik probeer TS over de zeik te krijgen. Snap dat dan. Maar schijnbaar valt het nog wel mee
Opzich wel een punt jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:13 schreef Strogus het volgende:
En toch zou ik eens met een psycholoog gaan praten.
kan nooit kwaad, en je hoeft het tegen niemand te zeggen.
Je brengt het hier als een probleem, en het heeft te maken met hoe je reageert op bepaalde situaties.
En dat betekend dat het een reactie is op wat jou psyche je ingeeft.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:13 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Zuid-Gelderland/Noord-Brabant
En idd mijn vriendin zoekt geen ruzie
Ze trekt gewoon veel aandacht omdat ze er wat leuker uitziet dan menig ander meisje. Maar goed zoals ik zei: Ik gaf maar een voorbeeld
helemaal waar!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:13 schreef HunterSThompson het volgende:
En door types als TS wordt er zoveel gevochten in het uitgaansleven. Zet maar twee van die "overbeschermende" tokkies tegen over elkaar.
Ik zeg niet dat ze willen slaan, dreigend kan ook sexueel dreigend zijn.. maar goed IQ op fok is niet zo hoogquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
![]()
dus omdat je vriendin knap is willen mensen haar op haar bek slaan?
ik mis hier wat stappen, maar dat zal wel aan mij liggen
[..]
helemaal waar!!
ik weet niet hoe oud TS is maar laten we hopen dat ie er nog overheen groeit
Dat had ik ook gedaan...quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:14 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Met je blauwe naam zou je wel verwachten dat je de posts door leest
Ik heb hier zelf ook wel last van, maar als je wat ouder wordt merk je toch dat je vriendinnen dit niet op prijs stellen, sterker nog. Met een beetje pech kost het je je relatie.quote:
Ik gaf aan dat het om een voorbeeld gaatquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat had ik ook gedaan...![]()
En je gaf aan dat ze zelf ook vond dat ze het zelf makkelijk op kon lossen.
En daardoor krijg ik het gevoel dat jij dat stukje van haar niet echt serieus tot je door laat dringen...dat zij dat zelf wel aan kan.
ik zou mezelf ook niet als lelijk omschrijven of zo, maar ik kom toch nooit in sexueel dreigende situaties terecht (en al helemaal niet als mn vriend er bij is)quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:16 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze willen slaan, dreigend kan ook sexueel dreigend zijn.. maar goed IQ op fok is niet zo hoog
Ben bijna 20
Maar heeft ze dan vaak het gevoel dat ze het zelf niet op kan lossen en dus eigenlijk jou nodig heeft in die situaties? Volgens mij niet...toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:18 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik gaf aan dat het om een voorbeeld gaat
Tjaa het zal zeker deels aan de omgeving liggenquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou mezelf ook niet als lelijk omschrijven of zo, maar ik kom toch nooit in sexueel dreigende situaties terrecht (en al helemaal niet als mn vriend er bij is)
Ik denk dat dat meer met jouw sociale omgeving/millieu te maken heeft dan mijn IQ
En als dat al het geval is kan ik dat best zelf handelen en wil ik dat ook liever zelf oplossen
Soms wel soms niet, vaker niet dan wel iddquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar heeft ze dan vaak het gevoel dat ze het zelf niet op kan lossen en dus eigenlijk jou nodig heeft in die situaties? Volgens mij niet...toch?
Ten eerste: jouw gedrag getuigd niet van veel vertrouwen in je vriendin. Neem als voorbeeld bovenstaande quote. Waarom is het erg als een jongen op 'jouw' vriendin (i.v.m. de problematiek lijkt het me handig alle bezittelijke voornaamwoorden tussen aanhalingstekens te zettenquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:16 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze willen slaan, dreigend kan ook sexueel dreigend zijn.. maar goed IQ op fok is niet zo hoog
Ben bijna 20
Dan ben je dus wel jaloers. Want diep van binnen ben je gewoon bang dat je vriendin op die sexuele aantijgingen in gaat. En als je daar zelf niet op kan komen of mee om kan gaan op je 20e, zou ik eens vraagtekens zetten bij je eigen IQ. Dit is namelijk gedrag wat past bij een 15 jarige.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:16 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ben bijna 20
Niet alleen bij haar maar ook bij onbekenden. Maar iddquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:23 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Wil jij graag haar ridder te paard zijn dan? Die haar komt redden als het moeilijk wordt?
Ik heb het niet over flirten. idootquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:24 schreef Demise het volgende:
[..]
Ten eerste: jouw gedrag getuigd niet van veel vertrouwen in je vriendin. Neem als voorbeeld bovenstaande quote. Waarom is het erg als een jongen op 'jouw' vriendin (i.v.m. de problematiek lijkt het me handig alle bezittelijke voornaamwoorden tussen aanhalingstekens te zetten) af komt lopen om met haar te flirten? Zij is 'jouw' vriendin, die gozer kan ze zelf echt wel afwimpelen. Ze vindt jou immers leuk, anders had ze nu geen relatie met je.
Ten tweede: het is gewoon een oerdrift. Dat is goed! Als 'je' vriendin jouw hulp echt nodig heeft, vindt ze het maar al te fijn dat je graag voor haar opkomt. Maar ze wil zelf ook iets kunnen, mogen doen. Jij bent de holbewoner, zij de geėmancipeerde broekendrager. Respecteer dat.
Ten derde: probeer je gewoon eens in te houden? Kijk wat er gebeurt en overleg eventueel met 'je' vriendin, achteraf, wat zij van je reactie vond.
Geld ook voor jouwquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:24 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Dan ben je dus wel jaloers. Want diep van binnen ben je gewoon bang dat je vriendin op die sexuele aantijgingen in gaat. En als je daar zelf niet op kan komen of mee om kan gaan op je 20e, zou ik eens vraagtekens zetten bij je eigen IQ. Dit is namelijk gedrag wat past bij een 15 jarige.
Tot dat t fout gaat.. en dan neem ik het mijzelf de rest van mijn leven kwalijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
anders leg je aan haar uit dat je het moeilijk in te schatten vind en dat je vanaf nu probeert om je er buiten te houden tot ze jouw hulp vraagt/een teken geeft
doet ze dat niet dan hoef je achteraf ook geen spijt te hebben want dan was je hulp niet gewenst en hoef je ook niet te gaan twijfelen of je wel of niet had in moeten grijpen
Geldt ook voor jouwquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |