Goeie fipo!quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goede vraag, even volgen.
Ik snap het heel goed, ik heb min of meer hetzelfde "probleem".quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:01 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Goeie fipo!
Hoop dat het punt een beetje duidelijk is
Tis idd niet echt een probleem. Maar soms struikel ik er idd ook over en dan is het wel een probleemquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed, ik heb min of meer hetzelfde "probleem".
Nee het is niet normaal. Maar het is ook geen psychologisch probleem.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:02 schreef Strogus het volgende:
Ik zou toch eens met een psycholoog gaan praten.
Echt normaal is het namelijk niet.
Echt niet!
Oh ja en dan loopt het uit de hand en dan zit je voor de rest van de leven met een schuldgevoelquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
euh tot tien tellen?
niet reageren tot iemand je hulp vraagt?
je zegt zelf dat ze het zelf wel af kanquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:06 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Oh ja en dan loopt het uit de hand en dan zit je voor de rest van de leven met een schuldgevoel
Ik weet niet wat voor tokkie jouw vriendin is, maar die van mij zoekt nooit ruzie. Misschien moet je eens een normale vriendin zoekenquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:06 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Oh ja en dan loopt het uit de hand en dan zit je voor de rest van de leven met een schuldgevoel
En wie zegt dat het aan zijn vriendin zou liggen? Het lijkt me niet haar schuld dat hij overbeschermend is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:09 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor tokkie jouw vriendin is, maar die van mij zoekt nooit ruzie. Misschien moet je eens een normale vriendin zoeken![]()
Oh kut, ga je nou flippen?
Hier best vaak.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je zegt zelf dat ze het zelf wel af kan
en ik weet niet hoe vaak dingen in jou omgeving 'uit de hand lopen' maar mij overkomt zelden iets waarbij ik dacht oeh had ik mn vriend maar bij om me te beschermen
dan zou ik beginnen daar eens kritisch naar te kijkenquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:10 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Hier best vaak.
Maar goed ik gaf maar een voorbeeld
Mensen slaan niet zomaar een dreigende toon tegen je aan, dan zal je wel een rotkop hebben of er om vragenquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:10 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
En wie zegt dat het aan zijn vriendin zou liggen?
Wat een insinuaties.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:11 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Mensen slaan niet zomaar een dreigende toon tegen je aan, dan zal je wel een rotkop hebben of er om vragen
Zuid-Gelderland/Noord-Brabantquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:09 schreef HunterSThompson het volgende:
Is echt een boeren tokkie opstelling. Je komt zeker uit de provincie? Op Koninginnedag zit heel Amsterdam vol met die opgefokte tokkies die het niet kunnen hebben als iemand die er niet uitziet als een kettingdragende, shirtloze boer praat met hun vriendinnetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |