quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:35 schreef aeque het volgende:
Avond eten moet ook gebeuren he...
The true story dan maar.
Sacre en ik hadden een relatie van 2 jaar ong. dat ging uit idd. Toen ben ik idd naar Pvoess gegaan omdat dat toen een goede vriendin van me was. Waarmee ik ooit ook een relatie heb gehad.
Ik ben daar in totaal 2 weken geweest wat toen af en toe best gezellig was, dat is bekend bij iedereen. Dit ging toen fout omdat mevrouw Pvoess serieus dacht dat we een relatie hadden(vind ik knap in 2 weken), ik dacht dat ik een loge was maar goed. En daarom dacht ze dat ze het alleen recht had op mij en daardoor dacht dat ze maar simpelweg kon verbieden dat ik sacre en dochter niet meer mocht zien. En dat pikte ik niet.
Ben toen weg gegaan mede omdat ik ook echt nog wel wat voelde voor sacre. Anders zouden we nu niet samen wonen.
Ik ben de laatste die zegt dat ik niets fout heb gedaan maar het blijft leuk om te weten wat er hier allemaal wel niet werd rond gebazuind in die tijd.
Voor de bonus dvd met commentaar van de director mag je altijd pmen!
joy ...quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:38 schreef aeque het volgende:
Nog maar een keer dan, anders mist iedereen alle actie.
[..]
Ik pak altijd een maat kleiner. Ook voor mezelf, dat geeft zo'n heerlijk rollade-push-up-effect!quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:39 schreef _evenstar_ het volgende:
Even een heel domme vraag een zwempakje, pak je dat in de kledingmaat of juist wat kleiner, omdat het in het water sowieo vaak losser wordt ( is mijn ervaring)
Even in de herhaling
voor mezelf pak ik altijd in mijn maat. maar voor een kind, phoe, zou ff passen en zorgen dat hij niet snijd in de liezenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:39 schreef _evenstar_ het volgende:
Even een heel domme vraag een zwempakje, pak je dat in de kledingmaat of juist wat kleiner, omdat het in het water sowieo vaak losser wordt ( is mijn ervaring)
Even in de herhaling
Waarom denk je dat het iemand hier iets interesseert?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:38 schreef aeque het volgende:
Nog maar een keer dan, anders mist iedereen alle actie.
[..]
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:40 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik pak altijd een maat kleiner. Ook voor mezelf, dat geeft zo'n heerlijk rollade-push-up-effect!
Alles wat los en vast zit.quote:
Omdat sommige mensen zich er maar al te druk om makenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het iemand hier iets interesseert?
Dan waren jullie een setjequote:
Echt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen zich er maar al te druk om maken
Denk je dat echt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen zich er maar al te druk om maken
Ja dan kunnen we straks weer smullen van de drama'squote:Op dinsdag 6 april 2010 19:46 schreef Ticootje het volgende:
Whehe, ik zat al te wachten met popcorn.. Altijd leuk..
Maar fijn hoor Aeque dat je lekker geneukt hebt, of niet. En fijn ook dat je weer terug bent bij sacre, of niet.
gezelligquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:47 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja dan kunnen we straks weer smullen van de drama's
ansich goed, alleen gezondheidstechnisch nogal beroerd, van een holteontsteking naar dubbel;zijdige oorontsteking naar longontsteking.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:42 schreef Saffier het volgende:
Opletten dat het idd niet snijdt in de liezen Evenstar, zou dus even naar de maat kijken. Ik heb er nog nooit last van gehad dat een badpak in het water losser zit dan wanneer het droog is. Hoe is het verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |