quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:35 schreef aeque het volgende:
Avond eten moet ook gebeuren he...
The true story dan maar.
Sacre en ik hadden een relatie van 2 jaar ong. dat ging uit idd. Toen ben ik idd naar Pvoess gegaan omdat dat toen een goede vriendin van me was. Waarmee ik ooit ook een relatie heb gehad.
Ik ben daar in totaal 2 weken geweest wat toen af en toe best gezellig was, dat is bekend bij iedereen. Dit ging toen fout omdat mevrouw Pvoess serieus dacht dat we een relatie hadden(vind ik knap in 2 weken), ik dacht dat ik een loge was maar goed. En daarom dacht ze dat ze het alleen recht had op mij en daardoor dacht dat ze maar simpelweg kon verbieden dat ik sacre en dochter niet meer mocht zien. En dat pikte ik niet.
Ben toen weg gegaan mede omdat ik ook echt nog wel wat voelde voor sacre. Anders zouden we nu niet samen wonen.
Ik ben de laatste die zegt dat ik niets fout heb gedaan maar het blijft leuk om te weten wat er hier allemaal wel niet werd rond gebazuind in die tijd.
Voor de bonus dvd met commentaar van de director mag je altijd pmen!
joy ...quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:38 schreef aeque het volgende:
Nog maar een keer dan, anders mist iedereen alle actie.
[..]
Ik pak altijd een maat kleiner. Ook voor mezelf, dat geeft zo'n heerlijk rollade-push-up-effect!quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:39 schreef _evenstar_ het volgende:
Even een heel domme vraag een zwempakje, pak je dat in de kledingmaat of juist wat kleiner, omdat het in het water sowieo vaak losser wordt ( is mijn ervaring)
Even in de herhaling
voor mezelf pak ik altijd in mijn maat. maar voor een kind, phoe, zou ff passen en zorgen dat hij niet snijd in de liezenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:39 schreef _evenstar_ het volgende:
Even een heel domme vraag een zwempakje, pak je dat in de kledingmaat of juist wat kleiner, omdat het in het water sowieo vaak losser wordt ( is mijn ervaring)
Even in de herhaling
Waarom denk je dat het iemand hier iets interesseert?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:38 schreef aeque het volgende:
Nog maar een keer dan, anders mist iedereen alle actie.
[..]
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:40 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik pak altijd een maat kleiner. Ook voor mezelf, dat geeft zo'n heerlijk rollade-push-up-effect!
Alles wat los en vast zit.quote:
Omdat sommige mensen zich er maar al te druk om makenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het iemand hier iets interesseert?
Dan waren jullie een setjequote:
Echt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen zich er maar al te druk om maken
Denk je dat echt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dan kunnen we straks weer smullen van de drama'squote:Op dinsdag 6 april 2010 19:46 schreef Ticootje het volgende:
Whehe, ik zat al te wachten met popcorn.. Altijd leuk..
Maar fijn hoor Aeque dat je lekker geneukt hebt, of niet. En fijn ook dat je weer terug bent bij sacre, of niet.
gezelligquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:47 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja dan kunnen we straks weer smullen van de drama's
ansich goed, alleen gezondheidstechnisch nogal beroerd, van een holteontsteking naar dubbel;zijdige oorontsteking naar longontsteking.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:42 schreef Saffier het volgende:
Opletten dat het idd niet snijdt in de liezen Evenstar, zou dus even naar de maat kijken. Ik heb er nog nooit last van gehad dat een badpak in het water losser zit dan wanneer het droog is. Hoe is het verder?
krijg je dan ook het hele levensverhaal tot in detail te horen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, supergrappig toch.
Ik vraag ook weleens of mensen nog geneukt hebben.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:42 schreef aeque het volgende:
[..]
ga jij nou maar chickies hosselenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, supergrappig toch.
Ik vraag ook weleens of mensen nog geneukt hebben.
Neuh, meestal niet en blijft het bij wat oneliners.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:54 schreef Ynske het volgende:
krijg je dan ook het hele levensverhaal tot in detail te horen?
altijd toch jewaaaytzzttttquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:56 schreef Socios het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Helpt mij dan.
Vraag het dan nóóit aan mijn ouders... *trauma*quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Neuh, meestal niet en blijft het bij wat oneliners.
Lol, vraag het dan aan je vriendinnen ofzo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:57 schreef moussy het volgende:
Vraag het dan nóóit aan mijn ouders... *trauma*
Dankjewel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:56 schreef _evenstar_ het volgende:
altijd toch jewaaaytzztttt
quote:
Nou-hou,quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zullen we het nu maar weer over iets leuks gaan hebben dan?
Iemand anders mag beginnen want ik weet niets
Van die wielrenbenen...quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
stalpoten van steppen...goed dat ik dus niet ben gegaan vanavond
Oh nou gelukkig. Spinning lijkt me zo mogelijk nog erger namelijk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hmmm ik heb het nog niet gemerkt. maar ben ook niet mega fanatiek erin.
Hier is het een half uur flink fanatiek steppen dan een half uur spierverstevigende oefeningen voor de vrouwelijke probleemzones. Maar ik doe dit feest 1 keer per week, dat schiet niet echt op eigenlijk, maar wel lekker.
Vanavond maar even niet, ben nog zo gaar van de afgelopen dagen, denk dat ik zo van de step pleur...die lol wil ik ze besparen!
oh hahahahaha, ja, dat zou ik ook doen. Maar dan wel met een smoes. Ja, mijn gewrichten hèquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Degene die ervoor staat kan een les maken en breken idd
Spinning was ook niks voor mij, ik heb die disipline niet, "beetje meer verzet erop" en dan gewoon niet doen....
Pilates, dat doe ik óók. Marteluur. Maar goed, en stevig enzo. dus damoetdanmaar. en sinds ik dat doe geen aanval meer gehad *afklopt* En Zumba van de leuke juf als beloning.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb hartkloppingen en een ritmeafwijking, ik mag niet spinnen
Ik deed vroeger bodybalance, mic van pilates en yoga enzo. Vond dat wel erg fijn en wil dat eigenlijk wel weer gaan doen
Oehh bodybalance, ik vond dat zooo lekker om te doen!quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb hartkloppingen en een ritmeafwijking, ik mag niet spinnen
Ik deed vroeger bodybalance, mic van pilates en yoga enzo. Vond dat wel erg fijn en wil dat eigenlijk wel weer gaan doen
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kan niet hardlopen. Ook niet trampolinespringen of touwtjespringen trouwens![]()
Dat kan ik dan weer wélquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
meike vroeg me laatst of ik even een handstand wou doen, ik dacht dat ik dat nog wel kon,.....maar volgens mij kwam ik nog geen 15 cm van de vloer haha
Nou, voorlopig niet hoor! Ik heb zelfs 2 dagen voor mijn menstruatie een positieve ovulatietestquote:
Die dingen geven altijd 2 streepjes bij mij. Gaat erom dat de ene streep donkerder moet zijn ofzo.. Daarom gebruikte ik de digitale variant.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nou, voorlopig niet hoor! Ik heb zelfs 2 dagen voor mijn menstruatie een positieve ovulatietest
hoe cool is mijn lichaam!
dat snap ik..in mijn geval was ie positief positiefquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die dingen geven altijd 2 streepjes bij mij. Gaat erom dat de ene streep donkerder moet zijn ofzo.. Daarom gebruikte ik de digitale variant.
ze zijn hier ook al uitverkocht, nou ja, de leuke gevalletjes dan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:03 schreef Lishe het volgende:
Even verbaasd reageren: volgens een verkoopster was ik vandaag laat (LAAT) voor een zomerjas voor de kinderen. Echt. Prutsers.
Fijn!quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:10 schreef miss_sly het volgende:
Hier ook goed, MvD. Heerlijk he, dat het weer beter wordt? Het was zo mooi vandaag, zelfs gezien vanaf mijn bureaustoel.
Nog 26 tekens over! #quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
Sport! Leuk!Softbal!
Maar mooi wel morgen bekken-fysio bellen. Echt heel erg vervelend.
#tenaismynewbestfriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |