quote:
Je denkt dat ik zo maar een foto ga nemen van haarquote:
quote:
Het is maar hoe je het ziet maar ik weet zeker dat ik in de verlegenheid raak als ik bij haar vader in de auto zitquote:
Pics van je moederquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:31 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je wilt een vrouw zien van in de 50
Heb je een gespreksonderwerp.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:34 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het ziet maar ik weet zeker dat ik in de verlegenheid raak als ik bij haar vader in de auto zit
Ja uhh hoe is het met uw dochter? , Waar gaat ze uit? Oh daar dat ken ik! Als ze eens met mij mee wilt dan is dit mijn nummer...quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:37 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Heb je een gespreksonderwerp.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:39 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja uhh hoe is het met uw dochter? , Waar gaat ze uit? Oh daar dat ken ik! Als ze eens met mij mee wilt dan is dit mijn nummer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:29 schreef BereNDD het volgende:
pics van de dokter
Daar ben ik ook blij om. Ik krijg zelfs lessen op gesloten terrein.quote:
Madonna is een voorbeeld van een vrouw die dat dus wel kan hebben. Is je achternaam dezelfde als die van Madonna? Dan is de kans groot dat ik die dus wel wil zien.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:31 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je wilt een vrouw zien van in de 50
Het komt niet overeen met de achternaam van Madonna en geloof me je wilt het niet zienquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:52 schreef Case4 het volgende:
[..]
Madonna is een voorbeeld van een vrouw die dat dus wel kan hebben. Is je achternaam dezelfde als die van Madonna? Dan is de kans groot dat ik die dus wel wil zien.
Ik heb het niet over Maradonna he, subtiel verschil
Dan doe maar een pic van die dochterquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het komt niet overeen met de achternaam van Madonna en geloof me je wilt het niet zien
Ik krijg de rijlessen daarquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:55 schreef henrydg het volgende:
Maar, krijg je nou die rijlessen daaro of niet?
Ja, blond en lichtbruine ogenquote:
Beetje dikke tieten?quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:59 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik krijg de rijlessen daar![]()
[..]
Ja, blond en lichtbruine ogenmooi lichaam aan de voor en achterkant
Oh mijn god nu voel ik mij op mijn teentjes getraptquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja toevalllig weet ik welke rijschool TS ws. bedoelt
Of rijschool Fermonia te Roermond of eentje waar ik even niet van op de naam kom
Ok ik bedankquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:02 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je denkt haar te kennen?![]()
Uhmm denk een b cup
quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:12 schreef klaagbaas het volgende:
nu ben je wel snel van je rijlessen af he, die gozer wil natuurlijk niet dat jij de jolige johan gaat uithangen omdat je zijn dochtertje wil doorboren
misschien is dat het eerste wat je tegen d'r pa moet zeggen dalijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ten eerste ben ik niet iemand die een meid doorboort op de eerste de beste dag.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:29 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je denkt dat ik zo maar een foto ga nemen van haarJa ik heb een foto gemaakt, heerlijk dat fotografisch geheugen
Wie zijn kloon is dit?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:01 schreef hc-sjonny het volgende:
haha, maar je hebt ook geen hyves van haar?
als ik jou was zal ik zo gouw mogelijk kontact opnemen, en als je haar wat beter kent, benaderen om wat te gaan doen etc...
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |