Wandelen is prima fitnessquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:10 schreef Redcoon het volgende:
De dieetist zei tegen mij; "beweeg meer", "snoep minder", "wissel je broodbeleg vaak af", "Kaas en pindakaas zijn vet".
En het werkt.Niet supersnel zoals bij Sonja, maar gestaag gaan de kilo's naar de prullenmand.
Ik haal de meeste beweging uit het lopen naar mijn werk, vanaf de trein 20 minuten heen en weer 20 minuten terug. En ik Squash één keer per week. Ik haaaaat de fitnish, ik haal er geen voldoening uit. Squash heeft een wedstrijdelement en dat houdt me enthousiast.
Voetbal kijken doen we hier niet, helaasquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:02 schreef golfer het volgende:
We hebben net al boodschappen gedaan voor vanavond. Ander keertje maar eens doen.
plus ik wil CL-voetbal kijken
Klopt!quote:
Het grappige is dat mijn huisarts een blaadje had meegegeven om mijn cholesterol iets te laten zakken en tevens wat af te vallen. Daarop stond pindakaas juist als goed. Kaas moest inderdaad een zo laag mogelijk vetgehalte hebben.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:10 schreef Redcoon het volgende:
De diëtist zei tegen mij; "beweeg meer", "snoep minder", "wissel je broodbeleg vaak af", "Kaas en pindakaas zijn vet".
Succes!
Is er nog wat uit het gesprek met je baas gekomen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:15 schreef Tezz het volgende:
Ik zit man en dochter de deur uit te kijken, dan kan ik zometeen lekker in badje.....
op verzoek van milou kipvleugeltjes daarbij salade, lekker makkelijk dus. En nee, nog geen oppasquote:
Jah maar squash is ook een super intensieve sport, zelfs als je het rustig aan doet ga ik al helemaal kapot :pquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:10 schreef Redcoon het volgende:
De diëtist zei tegen mij; "beweeg meer", "snoep minder", "wissel je broodbeleg vaak af", "Kaas en pindakaas zijn vet".
En het werkt.Niet supersnel zoals bij Sonja, maar gestaag gaan de kilo's naar de prullenmand.
De meeste beweging haal ik uit het lopen naar mijn werk, vanaf de trein 20 minuten heen en weer 20 minuten terug. Daarnaast squash ik één keer per week. Ik haaaaat de fitness, ik haal er geen voldoening uit. Squash heeft een wedstrijdelement en dat houdt me enthousiast.
Het snoepen deed ik toch al niet zo erg, maar ik jatte wel vaak stukjes vlees uit de pan, of doopte een stuk brood in wat braadvet. Dat is nu wel over.
Succes!
Jah, komt ie danquote:Nou ben ik benieuwd!
Bluezzquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:24 schreef Bluezz het volgende:
Nembrio
Verhouding eiwit hoog/koolhydraten laag werkt hier ook prima
Klinkt als een goeie dagquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:44 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah, komt ie dan
Vandaag moest ik steunzolen opnieuw laten aanmeten want die ik eerst had boden gewoon niet genoeg steun. Alleen ik moest met eigen vervoer, aangezien ik geen auto had betekende dat de bus en de trein. Maar goed, ik dacht bij mezelf 'laat ik mezelf vandaag eens matsen, het weer is mooi, de zon schijnt de vogeltjes fluiten' en zo doende werd het de fiets en de trein.
Een paar trein stations verder had ik intussen meer mooie (jonge) dames gezien (en gesproken) dan ik me uit de hele winterperiode kan herinnerenIk weet niet wat het is met die zomer, maar iedere vrouw die een beetje borst heeft laat het zien
![]()
Evenals alle jonge dames die vinden een mooie kont te hebben. Allemaal strakke spijkerbroeken, of die witte semi-doorzichtige dingen waarbij je net kunt zien of ze een onderbroek of string ofzo aan hebben. En echt ongelovelijk veel mooie vormen.
![]()
I DECLARE THE TRAIN - FLIRT SEASON OFFICIALLY OPENED![]()
![]()
Daarnaast een paar leuke hill-climb acties op de mountainbike uitgevoert opweg van het laatste station naar plaats van bestemming en terug. De hele dag was diensttijd dus die krijg ik betaald. En ik mag me treinreis + horeca lunch + 2x dagdeel verwijdert van kazerne terug declareren. Das weer mooi 30 euro in de pocket(nu heb ik er ook 30 voor uitgegeven dus dat scheelt)
Mijn oma zij altijd 'hoe is het met je jonge' en een opa had ik niet gekend *awwww*quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:54 schreef Nembrionic het volgende:
Het regent nog vrijwel iedere dag en Braam heeft het over zomer
Mijn oma zei altijd:
"Eén tiet maakt niet geen zomer"
Mijn opa zei altijd: "Beter één tiet in de hand, dan geen hand"quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Mijn oma zij altijd 'hoe is het met je jonge' en een opa had ik niet gekend *awwww*
Maar als ik een opa had gekend zou die zeggen, ''1 tiet maakt nog geen zomer, maar twee tieten maken wel een man gelukig'' ik zou een hele wijze opa gehad hebben !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |