hihi vet gay ja, hihi.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:04 schreef assileM90 het volgende:
[..]
dat vind ik zo gay he als mensen dat typen vooral jongens![]()
hihi xD :$quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:25 schreef MB23 het volgende:
hihi ja nu lijkt het alsof je hyves hebt terwijl je een slegte kloon bent en dus is het nu geloofwaardiger maar toch eigenlijk niet egt raar :S:S xD
Ze is wel naïef, of hij faked het goedquote:
Het is idd een dwaze boel daar hoor, meisje, je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:47 schreef assileM90 het volgende:![]()
Das toch raar? je voegt toch niet zomaar een vreemd iemand toe of ben ik nou gek?![]()
Ik word al een tijd lang af en toe door vreemde mensen toegevoegd en dan stuur ik een krabbel waarom?
nou ja ik vond je foto leuk zeggen ze dan![]()
Ik accepteer die mensen ook gewoon niet want ik vind dat gewoon raar hoor![]()
Owja wat ook gewoon raar is als mensen rustig 300+ vrienden op hyves hebben![]()
alsof je ze allemaal goed kent lolegt gewoon raar
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:30 schreef Splutje het volgende:
Misschien moet je trouwens die naaktpics van je profiel halen
Het hoofd van een zelf uitgekozen willekeurig Amerikaans meisje doet het goed op Hyves???!!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:32 schreef assileM90 het volgende:
[..]
![]()
lol
ik heb alleen een foto van mn hoofd
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het hoofd van een zelf uitgekozen willekeurig Amerikaans meisje doet het goed op Hyves???!!!
Verbazend!
En ik maar denken dat puistkopjes dom waren.
Ik heb zowat 5 pagina's Anonieme respect.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:47 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik krijg ook wel eens zo respect van een onbekend iemand, en dan denk ik ook van "Wat doe je nou". Sowieso waarde hechten aan respect op je profielfoto
.
http://flitskikker.hyves.nl/fotos/682216369/0/F5Bm/quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:02 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik heb zowat 5 pagina's Anonieme respect._
Lol, dat ben ik niet. Dat die bestaat joh.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
http://flitskikker.hyves.nl/fotos/682216369/0/F5Bm/
Ik zie niks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |