dat dusquote:Op donderdag 8 april 2010 14:22 schreef zquing het volgende:
iig, heb de laatste 2 paginas doorgescrolled van deel 1, en kom op dezelfde conclusie dat een deeltje2 niet nodig is.
we bekijken alle topics voor zich, deze verdient geen deel 2quote:Op donderdag 8 april 2010 14:32 schreef Fortitude het volgende:
Mensen die niet van gamen houden...
Die vraag stond anders nog volledig open. En is beter dan de gemiddelde OP. Maarja ok best.
Als jullie deze reeks policy aanhouden, dan mogen jullie wel is notes gaan uitdelen voor mensen die expres een topic op slot gooien door bagger posts te spammen.
Joh, man, het is vrijdagmiddag na de lunchpauze, iedereen zit achter z'n computertje uit te buiken en is melig van het zoute en vette vreten. Laat ze toch even.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:13 schreef Broekpaling het volgende:
mensen met een stijve
Mensen die een stijve aanraken in de bios
Mijn stijve heeft een vriendin
Mijn vriendin wordt stijf als ik haar aanraak..
Mijn
Mijn vriendin krijgt een stijve nek als ik haar in dr kont..
Mijn nek krijgt een stijve door de vriendelijke kou
Mijn stijve vriendin heeft een vriend
Als ik hem aanraak krijgt mijn vriendin een stijve
Mijn stijve krijgt een vriendin als ik hem aan raak
Mijn vriendin krijgt een stijvve als ik hem aanraak
Mijn vriendin heeft een stijve
Erectiestoornis
Mijn vrienden krijgt een stijve als ik haar aanraak
Mijn vriendin krijgt een stijve als ik haar aanraak
stijve als ik mijn vriendin aanraak
And counting.....
ik was gisteren in Roffaquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die onzin van je?![]()
schrijf maar in je dagboek met al je andere onzin
Eens.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:24 schreef RichCalibier het volgende:
Dus om dit meteen als 'bagger' te bestempelen, vind ik nogal ver gezocht...
Dit is geen trolltopic, ik heb het net meegemaakt, en ik vond dat het best klachtwaardig zou zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Eens..
Bagger vind ik niks zeggende posts of alleen een plaatje of linkje met wat gereutel.
Dit zou ik een verzonnen trolltopic noemen.
Maarja, patato-patato.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:29 schreef RichCalibier het volgende:[spoiler]Veel plezier met stoepranden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spioler]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:26 schreef WillFerrell het volgende:
Jongens die een overhemd uit de broek doen.
Squing, report.
Heb jij nooit wezen koffie zetten met een condoom van je vader om je nageslacht dan?quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:30 schreef Adelante het volgende:
Ik vind je topic vergezocht, veel plezier buiten
Gast, hou nou eens op, je poept baggertopics en die gaan toch niet meer open.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:35 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Heb jij nooit wezen koffie zetten met een condoom van je vader om je nageslacht dan?
Jou reactie op mijn topic, dat was pas baggerquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gast, hou nou eens op, je poept baggertopics en die gaan toch niet meer open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |