Ik heb nu een leenmobieltje waar je alleen mee kan bellen en sms-en.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:40 schreef Joene het volgende:
5 dagen zonder mobiel dan ben ik al 6 x gestorven man
Waarheen, Ctje?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:42 schreef Chowi het volgende:
Dilemma:
Zal ik gaan of niet?
Te beantwoorden met: Ja/Nee/Anders, namelijk:
Naar een vriend. Wat op zich wel leuk is.quote:
Ik dacht de Afhaalquote:Op woensdag 7 april 2010 11:51 schreef Swetsenegger het volgende:
De enige goede chinees is een dode chinees.
In ieder geval levert het me een tijdje weg van huis op, waar ik de laatste tijd wel aardig behoefte aan heb. Daarnaast levert het me weer een aantal uren van socializen op, wat ik ook te weinig doe. Wellicht levert het me tevens gratis bier op, aangezien ik alleen maar met de trein terug hoef.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vind dat een steekhoudende, zij het wat platvloerse vraag, J.
M.a.w., wat levert het twee uur in de trein zitten je potentieel op, C?
Dat ligt toch ook dood op je bord? Hoewel ik in Taiwan een levende garnaal op m'n bord had, maar dat terzijde.quote:
Nou, zie mijn ondertitelquote:Op woensdag 7 april 2010 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met je ban, Swetsedinges?
Hejje die toen opgegeten?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat ligt toch ook dood op je bord? Hoewel ik in Taiwan een levende garnaal op m'n bord had, maar dat terzijde.
ik vroeg alleen of dat erin zit C.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
In ieder geval levert het me een tijdje weg van huis op, waar ik de laatste tijd wel aardig behoefte aan heb. Daarnaast levert het me weer een aantal uren van socializen op, wat ik ook te weinig doe. Wellicht levert het me tevens gratis bier op, aangezien ik alleen maar met de trein terug hoef.
Over dat neuken zit ik niet zo in.
Is Danny God ?quote:
Nee gefilmd... Ik heb wel de rest van de shashimi opgegeten, want dat bewoog echt niet meer. Beetje prikken met die chopsticks voor de zekerheid.quote:
Lekkor !quote:Op woensdag 7 april 2010 11:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat ligt toch ook dood op je bord? Hoewel ik in Taiwan een levende garnaal op m'n bord had, maar dat terzijde.
Ah, je klinkt overwegend positief. Gewoon lekker bier gaan drinken dus.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:54 schreef Chowi het volgende:
In ieder geval levert het me een tijdje weg van huis op, waar ik de laatste tijd wel aardig behoefte aan heb. Daarnaast levert het me weer een aantal uren van socializen op, wat ik ook te weinig doe. Wellicht levert het me tevens gratis bier op, aangezien ik alleen maar met de trein terug hoef.
Over dat neuken zit ik niet zo in.
De sfeer is een beetje ellendig de laatste tijd, aangezien ik uit huis moet(/wil) maar dat nog niet echt lukt. Mijn ouders vinden het niet tof dat ik wegga denk ik, daardoor frustraties.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:56 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vroeg alleen of dat erin zit C.
Dat neuken dus.
Hoezo wil je niet thuis zijn niet ?
Dat is wel het hoofdthema uit jullie aller levens hè? Jesters.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, je klinkt overwegend positief. Gewoon lekker bier gaan drinken dus.
Voordeel voor ons is dat je straks weer dronken terug naar huis gaat en makkelijk bent over te halen nog meer billen- en jesterfoto's te plaatsen..
Je vergeet billen.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is wel het hoofdthema uit jullie aller levens hè? Jesters.
Bewust. Ik zie "billen" niet staan in elke Oldbies TT.quote:
Klote zo van die sfeer met je ouders.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
De sfeer is een beetje ellendig de laatste tijd, aangezien ik uit huis moet(/wil) maar dat nog niet echt lukt. Mijn ouders vinden het niet tof dat ik wegga denk ik, daardoor frustraties.
En ik zei dat ik niet in zit over dat neuken, daarmee wil ik zeggen dat ik er in mijn hoofd niet mee bezig ben en dus niet weet of het erin zit of niet..
Goh, gek hè, bij van die dertigers die al jaren een relatie hebben.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:00 schreef Chowi het volgende:
Dat is wel het hoofdthema uit jullie aller levens hè? Jesters.
Gelukkig heeft die niet de macht over Twittertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |