Ik heb nu een leenmobieltje waar je alleen mee kan bellen en sms-en.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:40 schreef Joene het volgende:
5 dagen zonder mobiel dan ben ik al 6 x gestorven man
Waarheen, Ctje?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:42 schreef Chowi het volgende:
Dilemma:
Zal ik gaan of niet?
Te beantwoorden met: Ja/Nee/Anders, namelijk:
Naar een vriend. Wat op zich wel leuk is.quote:
Ik dacht de Afhaalquote:Op woensdag 7 april 2010 11:51 schreef Swetsenegger het volgende:
De enige goede chinees is een dode chinees.
In ieder geval levert het me een tijdje weg van huis op, waar ik de laatste tijd wel aardig behoefte aan heb. Daarnaast levert het me weer een aantal uren van socializen op, wat ik ook te weinig doe. Wellicht levert het me tevens gratis bier op, aangezien ik alleen maar met de trein terug hoef.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vind dat een steekhoudende, zij het wat platvloerse vraag, J.
M.a.w., wat levert het twee uur in de trein zitten je potentieel op, C?
Dat ligt toch ook dood op je bord? Hoewel ik in Taiwan een levende garnaal op m'n bord had, maar dat terzijde.quote:
Nou, zie mijn ondertitelquote:Op woensdag 7 april 2010 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met je ban, Swetsedinges?
Hejje die toen opgegeten?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat ligt toch ook dood op je bord? Hoewel ik in Taiwan een levende garnaal op m'n bord had, maar dat terzijde.
ik vroeg alleen of dat erin zit C.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
In ieder geval levert het me een tijdje weg van huis op, waar ik de laatste tijd wel aardig behoefte aan heb. Daarnaast levert het me weer een aantal uren van socializen op, wat ik ook te weinig doe. Wellicht levert het me tevens gratis bier op, aangezien ik alleen maar met de trein terug hoef.
Over dat neuken zit ik niet zo in.
Is Danny God ?quote:
Nee gefilmd... Ik heb wel de rest van de shashimi opgegeten, want dat bewoog echt niet meer. Beetje prikken met die chopsticks voor de zekerheid.quote:
Lekkor !quote:Op woensdag 7 april 2010 11:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat ligt toch ook dood op je bord? Hoewel ik in Taiwan een levende garnaal op m'n bord had, maar dat terzijde.
Ah, je klinkt overwegend positief. Gewoon lekker bier gaan drinken dus.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:54 schreef Chowi het volgende:
In ieder geval levert het me een tijdje weg van huis op, waar ik de laatste tijd wel aardig behoefte aan heb. Daarnaast levert het me weer een aantal uren van socializen op, wat ik ook te weinig doe. Wellicht levert het me tevens gratis bier op, aangezien ik alleen maar met de trein terug hoef.
Over dat neuken zit ik niet zo in.
De sfeer is een beetje ellendig de laatste tijd, aangezien ik uit huis moet(/wil) maar dat nog niet echt lukt. Mijn ouders vinden het niet tof dat ik wegga denk ik, daardoor frustraties.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:56 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vroeg alleen of dat erin zit C.
Dat neuken dus.
Hoezo wil je niet thuis zijn niet ?
Dat is wel het hoofdthema uit jullie aller levens hè? Jesters.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, je klinkt overwegend positief. Gewoon lekker bier gaan drinken dus.
Voordeel voor ons is dat je straks weer dronken terug naar huis gaat en makkelijk bent over te halen nog meer billen- en jesterfoto's te plaatsen..
Je vergeet billen.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is wel het hoofdthema uit jullie aller levens hè? Jesters.
Bewust. Ik zie "billen" niet staan in elke Oldbies TT.quote:
Klote zo van die sfeer met je ouders.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
De sfeer is een beetje ellendig de laatste tijd, aangezien ik uit huis moet(/wil) maar dat nog niet echt lukt. Mijn ouders vinden het niet tof dat ik wegga denk ik, daardoor frustraties.
En ik zei dat ik niet in zit over dat neuken, daarmee wil ik zeggen dat ik er in mijn hoofd niet mee bezig ben en dus niet weet of het erin zit of niet..
Goh, gek hè, bij van die dertigers die al jaren een relatie hebben.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:00 schreef Chowi het volgende:
Dat is wel het hoofdthema uit jullie aller levens hè? Jesters.
Gelukkig heeft die niet de macht over Twittertquote:
Het is dus aan jou om ons af en toe van jesterplaatjes te voorzien.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:04 schreef Chowi het volgende:
Ja, nou, kan ik er wat aan doen dat jullie vunzige dertigers zijn.
Kennen wij het helpen dat we je tieten willen zien ?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:04 schreef Chowi het volgende:
Ik ben bijna een vunzige 40'erquote:Op woensdag 7 april 2010 12:04 schreef Chowi het volgende:
Je bent er weer!quote:Op woensdag 7 april 2010 12:29 schreef Tally het volgende:
Ik een geile dertiger
Net dertig
Of nou ja. Ik word al bijna 31 nu ik er aan denk
Ik ben 40 met een dito BMI dekt de ladingquote:Op woensdag 7 april 2010 12:43 schreef Chowi het volgende:
Is het zo erg?
Ik weet uit ervaring dat mannen graag overdrijven en zeker als ze de dertig zijn gepasseerd, dus met een bierbuikje na je 30e is niets mis, hoor.
Ja gotver. Sport ik me eindelijk het zweet voor de ogen kom jij met dit gerelativeer.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:43 schreef Chowi het volgende:
Is het zo erg?
Ik weet uit ervaring dat mannen graag overdrijven en zeker als ze de dertig zijn gepasseerd, dus met een bierbuikje na je 30e is niets mis, hoor.
Told ye.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja gotver. Sport ik me eindelijk het zweet voor de ogen kom jij met dit gerelativeer.
Nou, je moet er heus wel wat voor doen, hoor.quote:
Hallo, wij zijn vunzige 30'ers. ZO naïef zijn we niet meer.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, je moet er heus wel wat voor doen, hoor.
Lief en complimenteus zijn, bijvoorbeeld. En veel cadeaus geven..
Braaf zo.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:53 schreef Chowi het volgende:
Je zegt het verkeerd, Swets. Het is jester.
quote:Op woensdag 7 april 2010 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar blijven die jetser foto's dan? Nou nou?
Leugenaar! 40-er zei je net!quote:Op woensdag 7 april 2010 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hallo, wij zijn vunzige 30'ers. ZO naïef zijn we niet meer.
Heb je al een lijstje gemaakt met potentieeltjes ?quote:
Ja midlife crisis enzo toch?quote:
Als ze een polsslag heeft is het goed.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je al een lijstje gemaakt met potentieeltjes ?
Owh je hebt geen eisen enzo.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ze een polsslag heeft is het goed.
Die polsslag hoeft niet eens, als ze nog maar warm is.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh je hebt geen eisen enzo.
Behalve een polsslag
Ik zeg waarom kiezen!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan de minnares variant J
Nou ja, het moet wel ergens van betaald worden. En een minnares zonder polsslag is dnek ik goedkoper dan een Harley.quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die polsslag hoeft niet eens, als ze nog maar warm is.
En jesters natuurlijk.
Ik zeg: Waarom niet gewoon allebei?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik geef de voorkeur aan de minnares variant J
Uiteindelijk komt er denk ik wel een geurtje aan alsof ze die BH nu wel ERG lang niet verwisseld heeft.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Zouden jesters eigenlijk "mooi" blijven als je dood zou gaan
Dat is toch die rechts extreme user die in Denemarken zijn gal zit te spuwen?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:03 schreef Swetsenegger het volgende:
hehehe ik zei dnek
Mja dan zijn ze ook niet meer warmquote:Op woensdag 7 april 2010 13:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt er denk ik wel een geurtje aan alsof ze die BH nu wel ERG lang niet verwisseld heeft.
Ik van de benenquote:
Hoi JKquote:
Ja ik ook hoor, vooral als ze een beetje voorovergebogen staat met d'r billen een beetje wijd hard "Neuk me in mijn knijpkutje" staat te roepen. Pure poëzie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |