RHCPquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:41 schreef eNGine10 het volgende:
mijn eerste concert was Red Hot Chili Peppers
Saaaaab haat de RHCP ook. Date haar.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
RHCPJa, ik weet het, ik heb een onnormale muzieksmaak
en ik heb bijna half lang haarquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Saaaaab haat de RHCP ook. Date haar.
Guns N' Roses verkocht meer albums, dus ze waren groter.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is het te controleren, nee? Dan is het een mening
Ik ben ook geen echte fan ofzo. Maar vind het wel leuke muziek.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
RHCPJa, ik weet het, ik heb een onnormale muzieksmaak
De TT slaat overal op.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:44 schreef 3keernix het volgende:
TT slaat nergens op. Dit doe je niet goed stoepoep
dat is jou meningquote:
behalve op wat je wil bereikenquote:
Ik kan mijn tongopkrullenquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:45 schreef Graseter het volgende:
Ik kan de intro van By The Way spelen van RHCP
Dan had ik dus eigenlijk net zo goed naar een concert van jou kunnen gaan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:45 schreef Graseter het volgende:
Ik kan de intro van By The Way spelen van RHCP
Wat wil je, als je meer dan 1 album heb gemaaktquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Guns N' Roses verkocht meer albums, dus ze waren groter.
Nirvana had er 13?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat wil je, als je meer dan 1 album heb gemaakt
quote:
Ze zei het in mijn foboquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Dat kan ik niet controleren
ofja kan wel maar zoek het niet op te zoeken
Ik moet nog een beetje into The Who komen.quote:
Ik bedoel, maar 1 album dat goed is, waarmee ze zijn doorgebroken enzo, daarna heeft ie niks meer zelf gemaaktquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:47 schreef Stoeprand het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nirvana_(Amerikaanse_band)
Kijk maar.
Bij Guns N' Roses zijn alle albums goed.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel, maar 1 album dat goed is, waarmee ze zijn doorgebroken enzo, daarna heeft ie niks meer zelf gemaakt
Ik heb The Who pasgeleden herontdekt zeg maar. Prachtig. Ik wil Tommy hebbenquote:
Europe > allquote:
U2quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben al 3x naar U2 geweest![]()
heeft me in totaal ongeveer 800 euro gekostbedenk ik me net
BeeGees > ABBAquote:
Nee, anders zou ik ABBA wel de hemel in prijzen ipv Guns N' Roses.quote:
Die heb ik.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb The Who pasgeleden herontdekt zeg maar. Prachtig. Ik wil Tommy hebben
gingen we toch alquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:53 schreef Panda72 het volgende:
Act Sieneke hilarisch door Richard van de Crommert
AMSTERDAM - Nederland zal op het Eurovisie Songfestival in Oslo voor de nodige hilariteit zorgen. De houten mannetjes op het draaiorgel zullen tot leven komen en gaan dansen met zangeres Sieneke. Dat heeft Pierre Kartner laten weten.
Nooit eerder bediende ons land zich van een komische noot op het liedjesfestival. 'De orgelmannetjes beginnen klein en gaan leven. Ze komen van het pierement af en gaan met Sieneke meedansen. Het wordt heel bijzonder. Geen gespring van de Balkan. Heel artistiek', zegt Kartner. De geschiedenis leert dat een humoristisch effect op het Songfestival goed kan scoren. In 2003 stuurde Oostenrijk een komiek. En in 2005 had Moldavië een oma met een trommel in een schommelstoel gezet. Beide inzendingen eindigden op een zesde plek in de finale.
Tering he hoe kun je zoiets stoms verzinnen we gaan af als een gieter bij het eurovisie kotsfestival
ja daar heb je helemaal gelijk inquote:
Doen ze dat niet al jaren? Afgaan als een gieter? ALS ze het al halen mee te mogen doen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:53 schreef Panda72 het volgende:
Act Sieneke hilarisch door Richard van de Crommert
AMSTERDAM - Nederland zal op het Eurovisie Songfestival in Oslo voor de nodige hilariteit zorgen. De houten mannetjes op het draaiorgel zullen tot leven komen en gaan dansen met zangeres Sieneke. Dat heeft Pierre Kartner laten weten.
Nooit eerder bediende ons land zich van een komische noot op het liedjesfestival. 'De orgelmannetjes beginnen klein en gaan leven. Ze komen van het pierement af en gaan met Sieneke meedansen. Het wordt heel bijzonder. Geen gespring van de Balkan. Heel artistiek', zegt Kartner. De geschiedenis leert dat een humoristisch effect op het Songfestival goed kan scoren. In 2003 stuurde Oostenrijk een komiek. En in 2005 had Moldavië een oma met een trommel in een schommelstoel gezet. Beide inzendingen eindigden op een zesde plek in de finale.
Tering he hoe kun je zoiets stoms verzinnen we gaan af als een gieter bij het eurovisie kotsfestival
Ja, ik quote mezelf jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doen ze dat niet al jaren? Afgaan als een gieter? ALS ze het al halen mee te mogen doen?
ja inderdaad hihi. En elk jaar toch maar weer een poging wagen en hopen dat ze scoren op dat verschrikkelijke festival.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doen ze dat niet al jaren? Afgaan als een gieter? ALS ze het al halen mee te mogen doen?
Heb JIJ het nou over voetbalquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik quote mezelf ja![]()
Eigenlijk is het dus net als met voetbal, dat songfestival en de Nederlandse deelname
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik quote mezelf ja![]()
Eigenlijk is het dus net als met voetbal, dat songfestival en de Nederlandse deelname
Kan je hem niet branden/sturen naar mequote:
Of je download hem gewoonquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je hem niet branden/sturen naar me![]()
* Huppelmuts raakt timmmmm aan
quote:CocoRosie - Lemonade (single, SubPop/Konkurrent, release tba)
Als de beetje vreemde maar wel lekkere zusjes de beat niet waren vergeten, was het net Caro Emerald...
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43298322
Ja, en hoe hard dat faalt, wieso?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en hoe hard dat faalt, wieso?Nou, dat je weet dat nederland afgaat als een gieter bij EK en WK zegt dat je wel iets over voetbal weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, want anders was het wel heel erg he?quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:01 schreef Aneurism het volgende:
Ah gelukkig, het is Onzin voor je leven.
Crap. Er denkt weer iemand te goed na...quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, dat je weet dat nederland afgaat als een gieter bij EK en WK zegt dat je wel iets over voetbal weet
Je moet wel kijken heh, van je vriendquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Crap. Er denkt weer iemand te goed na...
Ik weet ook wat buitenspel is, maar dat wil nog niet zeggen dat ik voetbal niet haat
Ik joetjoebte 'm, maar ik vind het heul niet op Caro lijkenquote:
Die heb ik niet, schatquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet wel kijken heh, van je vriend
Zodra ik iets wil hebben gaat het helemaal mis. Mn vriend wilde dat nooit geloven maar heeft het nu met eigen ogen mogen aanschouwen.quote:
Ik ook niet *kwam net voorbij*. Raar dat ze dat dan zeggen...quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik joetjoebte 'm, maar ik vind het heul niet op Caro lijken
Dan vraag je of timmmmm hem download, en vervolgens per brief opstuurtquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra ik iets wil hebben gaat het helemaal mis. Mn vriend wilde dat nooit geloven maar heeft het nu met eigen ogen mogen aanschouwen.
Als ik iets wil hebben, zijn de files corrupt, linkjes dood of is het gewoon onvindbaar
Mits binair.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan vraag je of timmmmm hem download, en vervolgens per brief opstuurt
Utorrent installeren, dan zal ik je de link PMenquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra ik iets wil hebben gaat het helemaal mis. Mn vriend wilde dat nooit geloven maar heeft het nu met eigen ogen mogen aanschouwen.
Als ik iets wil hebben, zijn de files corrupt, linkjes dood of is het gewoon onvindbaar
quote:
Kijk, iemand die eens een normaal, en ook goed programma noemtquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Utorrent installeren, dan zal ik je de link PMen
quote:
Ik bedoelde Limewirequote:Op dinsdag 6 april 2010 16:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk, iemand die eens een normaal, en ook goed programma noemt
Wat is er mis met BitTorrent?quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk, iemand die eens een normaal, en ook goed programma noemt
Utorrent gebruik ik al eeuwenquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Utorrent installeren, dan zal ik je de link PMen
IK WIL MEEEEEEEEEE!!!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En nu is mijn homie hier en gaan we varen met bier
allesquote:
Een vriendin van me gebruikt dat, ze snapt maar niet hoe ze toch elke keer aan die virussen komtquote:
Weet ik, mag neitquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Utorrent gebruik ik al eeuwen![]()
Stoep heeft me net een link gegeven, straks maar even kijken of het gelukt is![]()
[..]
IK WIL MEEEEEEEEEE!!!!
Mag niet zelfsquote:
quote:
Het protocol? Niets. Tenminste, de snelheid buiten beschouwing gelaten.quote:
Dat was bij mijn homies ook zo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een vriendin van me gebruikt dat, ze snapt maar niet hoe ze toch elke keer aan die virussen komt
Nee, des te meer bier voor onsquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je daalt weer in de peiling
[..]
Het protocol? Niets. Tenminste, de snelheid buiten beschouwing gelaten.
[..]
Dat was bij mijn homies ook zo.
"Hey, leuknummer.mp3.exe is binnen!"ubbelklik* "BART! HELP! HIJ IS STOEK!"
Soulseek
Mjah, niet kijken, gewoon klikkenquote:
Je begint op je vriendje te lijkenquote:
En je huiswerk dan?quote:
Hondengevechtenquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je begint op je vriendje te lijken![]()
Iets met hebbert
Bij DrPhil gaat het over hondengevechten. Ik zit nu boos te worden
Piemelboksen!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
HondengevechtenDe echte bazen gaan voor de cockfights!
Visualquote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Stoep bedankt voor de link, het is gelukt.
timmmmm bedankt voor de backuplink![]()
Jullie zijn schatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |