Door hotlinking niet zichtbaar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:46 schreef Knipoogje het volgende:
Toiletspoelbakken in China
[ afbeelding ]
tja kwestie van smaak denk ik, mr ik vond ze beide niks..quote:
Inderdaad, je ziet Europa, dus geen willekeurige hoop neergesmeten kleding.quote:
Ben jij blind of heb je niet goed opgelet tijdens aardrijkskunde?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:05 schreef TheThirdMark het volgende:
En plaatjes van een leeg getrokken kast is leuk omdat?
Nee, het moet garpig zijn. Funny. Niet wazig. Die laars is wel aardig, maar voor de rest stelt het dus geen flikker voor en is het dus nutteloos. Kan er nog geen glimlach van krijgen. Aan de andere kant ben jij een vrouw en dus voorzien van simpele humor en begin je al te kwijlen van de gedachte aan die kleding. Dus van jouw standpunt snap ik het wel.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Inderdaad, je ziet Europa, dus geen willekeurige hoop neergesmeten kleding.
Toch leuk of moet het per se altijd shockerend of ranzig zijn
Grappig hoeft niet altijd duidelijk te zijn hoor, soms moet je even nadenken voor de grap tot je doordringt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:37 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee, het moet garpig zijn. Funny. Niet wazig. Die laars is wel aardig, maar voor de rest stelt het dus geen flikker voor en is het dus nutteloos. Kan er nog geen glimlach van krijgen. Aan de andere kant ben jij een vrouw en dus voorzien van simpele humor en begin je al te kwijlen van de gedachte aan die kleding. Dus van jouw standpunt snap ik het wel.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Grappig hoeft niet altijd duidelijk te zijn hoor, soms moet je even nadenken voor de grap tot je doordringt.
Maar jij bent een lul dus ik snap jouw standpunt ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |