hmm sorry dat ik er even tussenval ( lurk al een paar deeltjes mee )quote:Op woensdag 14 april 2010 16:42 schreef annie.m het volgende:
Wordt auto-ontwerper....en denk beter na dan de ontwerpers bij ford![]()
Ik zat me opeens af te vragen waar ik de bijrijders airbag van mij anderhalf jaar oude ford fiesta uit kon zetten, aangezien er over een half jaar een maxi cosi in zal moeten.
Maar niets over te vinden in het boekje dus even een nederlandse forddealer gebeld en gevraagd hoe dat moet. Maar dat kan dus gewoon helemaal niet....en achterin past niet, sowiezo niet omdat ik een 2 deurs heb maar ook de gordels zijn te kort.![]()
Zeg ik tegen die man: dus ik kan eigenlijk gewoon geen baby vervoeren in een ford fiesta?
Hard stotterend: euh....nee mevrouw.
quote:*het is sowizo beter ze achterin te zetten
dunno of gordels te kort zijn, maar zijn verlengingen te krijgen speciaal voor dit soort problemen (komt bij alle oem's voor)
*maar bij fiesta niet uitzetten??
zover ik weet kan dat wel! (tenminste bij de huidige en vorige versie)
Een schakelaar om je airbag uit te zetten zit er niet standaard op, maar is een schakelaar die je moet in laten bouwen
quote:Op zondag 18 april 2010 18:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een kamergenote uit Bocholt
Als ik thuis was geweest hadden wij ongetwijfeld ook de Grill aangeslingerd
Bij het nieuwe model Fiesta kan de bijrijdersairbag dus niet meer uit.quote:Op zondag 18 april 2010 20:57 schreef ZwarteSteen het volgende:
[..]
hmm sorry dat ik er even tussenval ( lurk al een paar deeltjes mee )
Had dit stukje gecopy past naar een vriend die een ford auto-ontwerper in Aken is en dit was z'n antwoord:
[..]
bouwjaar?quote:Op zondag 18 april 2010 21:21 schreef annie.m het volgende:
[..]
Bij het nieuwe model Fiesta kan de bijrijdersairbag dus niet meer uit.
Achterin is inderdaad altijd beter, maar ik krijg er geen maxi cosi in zonder hem met kind en al op zn kop te houden(ik heb een tweedeurs). Bij een 4deurs lukt dat wel maar daar is dus de gordel ook te kort.
Daar zijn inderdaad weer verlengstukjes voor verkrjigbaar maar die zijn wettelijk niet toegestaan, een autogordel dient 1 geheel te zijn.
Dus we gaan maar eens paar dealers bezoeken komende weken.
voor de nieuwe fiesta is een airbag deactiverings knop die geinstalleerd kan wordenquote:Op zondag 18 april 2010 22:36 schreef annie.m het volgende:
[..]
2008, in december gekocht, 1 van de eerste van het nieuwe model
Echt? En dat weten ze bij de dealer niet? Nog maar eens een andere dealer bellen dan.quote:Op maandag 19 april 2010 19:21 schreef ZwarteSteen het volgende:
[..]
voor de nieuwe fiesta is een airbag deactiverings knop die geinstalleerd kan worden
moet je bij een Ford dealer vragen om te laten installeren
is een knopje in de dashboard en een display in centre console
Joepiedepoepie! Dat zal wel een hele opluchting zijn na wel 2 weken in het krankenhaus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |