abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80047062
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:48 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Weer zo'n kort-door-de-bocht-ik-geef-m'n-bek-maar-een-douw-stukje
Hoezo? Het geeft aan dat door overheidsbemoeienis de markt volkomen scheef gegroeid is. Een beetje VVD-er of ander soort liberaal zou zich er aan kapot ergeren toch?
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_80047171
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:43 schreef xenobinol het volgende:

[..]

En hoe moet dat dan met al die mensen die het probleem hebben dat zij zich niet in willen laten met het nemen van onverantwoordelijk hoge risico's? Deze mensen worden aan alle kanten bestraft door het volk dat maar doet. Ik vind dat deze mensen wel degelijk geconfronteerd mogen worden met de kwalijke gevolgen. Niet dat ik dit mijn medemens gun maar gewoon omdat het nu eenmaal zo in het leven gaat. In Den Haag is met al reeds begonnen met het beleid van de hand boven de hoofden houden van mensen die de gemeenschap op kosten jagen
Onder het mom van: "maar de noodopvang kost ook een hoop centjes", in de VSA zijn ze tenminste een stuk consequenter en mogen die mensen fijn in een tentenkamp gaan wonen
Helemaal mee eens. Persoonlijk denk ik er ook zo over. Ik heb jarenlang een vaste relatie, maar zijn pas sinds 1 jaar uit huis. We hebben bewust ervoor gekozen om te gaan huren, omdat je niet weet hoe de relatie zich gaat houden. Als ik in mijn omgeving kijk, zie ik vooral stelletje die van hun eerste verdiende maandsalaris, gelijk naar de bank rennen om een bouwval van 2 ton te kopen. En niet zelden ploft de relatie en zit je met een te duur huis. Er wordt simpelweg niet meer nagedacht over eventuele gevolgen. En het erge is, dat niet nadenken beloond wordt. De overheid heeft talloze regelingen om de boel niet te laten klappen. Soms vraag ik me af waarom ik me niet kansloos in de schulden steek..............
pi_80047372
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:16 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Hoezo? Het geeft aan dat door overheidsbemoeienis de markt volkomen scheef gegroeid is. Een beetje VVD-er of ander soort liberaal zou zich er aan kapot ergeren toch?
De tendentieuze kop 'hoeveel kost het de schatkist' is gewoonweg onwaar. Dat geld komt immers niet op spaarrekeningen terecht.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_80047563
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:19 schreef Freak188 het volgende:
Soms vraag ik me af waarom ik me niet kansloos in de schulden steek..............
Goed plan

Als iedereen zich kansloos in de schulden steekt zijn we zo weer allemaal gelijk

Het geeft maar weer eens aan hoe slecht de evolutie van het mensdom aan het uitpakken is, we worden steeds dommer als we dit soort volk laten doorFok!en
I'll sing you a lullaby.
pi_80047622
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:23 schreef Five_Horizons het volgende:

De tendentieuze kop 'hoeveel kost het de schatkist' is gewoonweg onwaar. Dat geld komt immers niet op spaarrekeningen terecht.
Jawel, voornamelijk op de bankrekening van zelfbenoemde topbankiers
I'll sing you a lullaby.
pi_80048351
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:23 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Iemand die het snapt

Iedereen die HRA heeft is een netto betaler aan de BV Nederland,
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80049128
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Iemand die het snapt

Dus? Ik wil ook wel een belastingkorting krijgen, moet ik mezelf nu ook onverantwoordelijk gaan gedragen en een vermogen gaan lenen voor een betonnen kippenhok? Ik vind het prima dat mensen dat doen, maar dan niet gaan zeuren als de overheid besluit de HRA in te perken of zelfs helemaal te stop te zetten.
I'll sing you a lullaby.
pi_80049488
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:46 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Het zou ook een hoop schelen als je je niet tot je oogballen toe had laten financieren
Heb ik niet gedaan.

Maar wil jij elke maand 350 euro extra afstaan aan de overheid? Ik niet.

Daarom ben ik voor de instandhouding van de HRA. Goed voor mijn portomonee.
  Moderator woensdag 7 april 2010 @ 17:13:58 #84
236264 crew  capricia
pi_80049560
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:03 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Dus? Ik wil ook wel een belastingkorting krijgen, moet ik mezelf nu ook onverantwoordelijk gaan gedragen en een vermogen gaan lenen voor een betonnen kippenhok? Ik vind het prima dat mensen dat doen, maar dan niet gaan zeuren als de overheid besluit de HRA in te perken of zelfs helemaal te stop te zetten.
Wat is er nou onverantwoordelijk aan het kopen van een huis? Niet iedereen zit tot z'n nek toe in de schulden.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_80049598
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:03 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Als je belastingkorting wil koop je een huis
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80050464
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Iemand die het snapt

Iedereen?
Ook een stel met drie kinderen en een niet al te hoog inkomen?
Denk aan kinderopvangtoeslag, zorgtoeslag, (aanvullende)combinatiekorting etc.
Deze kortingen vallen ook nog eens hoger uit in vergelijking met huurders met hetzelfde inkomen omdat het belastbaar inkomen lager is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_80054546
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:12 schreef HansvD het volgende:

[..]

Heb ik niet gedaan.

Maar wil jij elke maand 350 euro extra afstaan aan de overheid? Ik niet.

Daarom ben ik voor de instandhouding van de HRA. Goed voor mijn portomonee.
Ik moet meer belasting betalen omdat jij minder betaald, dus ik ben voor het afschaffen ervan.
I'll sing you a lullaby.
pi_80054581
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:24 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik moet meer belasting betalen omdat jij minder betaald, dus ik ben voor het afschaffen ervan.
Wat houdt je tegen om ook een huis te kopen?
pi_80054636
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:13 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat is er nou onverantwoordelijk aan het kopen van een huis? Niet iedereen zit tot z'n nek toe in de schulden.
Het kopen van een huis is geen onverantwoordelijke daad, hoe je de boel financiert kan wel zeer riskant zijn. Ik beweer ook niet dat iedereen zich schuldig maakt aan onverantwoordelijk gedrag, maar zeker met de enorme prijsstijgingen van de afgelopen jaren zijn veel starters over gegaan tot onverantwoordelijk gedrag.
I'll sing you a lullaby.
pi_80054657
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je belastingkorting wil koop je een huis
Nope, dan pleit je voor afschaffing van de HRA
I'll sing you a lullaby.
pi_80054714
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Wat houdt je tegen om ook een huis te kopen?
De slechte verhouding tussen de vraagprijs en datgene wat je voor die prijs krijgt.
I'll sing you a lullaby.
pi_80054732
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:27 schreef xenobinol het volgende:

[..]

De slechte verhouding tussen de vraagprijs en datgene wat je voor die prijs krijgt.
Heb jij effe pech
pi_80054789
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Heb jij effe pech
Nope, degene die mij zijn waar probeert aan te prijzen, die heeft pech
I'll sing you a lullaby.
pi_80055011
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:28 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Nope, degene die mij zijn waar probeert aan te prijzen, die heeft pech
Jij betaalt meer belasting omdat iemand anders wel waar koopt. Dat lijkt me een duidelijk gevalletje van genaaid worden
pi_80055203
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Jij betaalt meer belasting omdat iemand anders wel waar koopt. Dat lijkt me een duidelijk gevalletje van genaaid worden
Als de prijzen een beetje redelijk zouden zijn, dan zou ik het misschien zo kunnen voelen. Maar met de huidige marktprijzen voel ik me niet genaaid

Overigens DAM, jij ook gefeliciteerd met deeltje 50, op naar de volgende 50

[ Bericht 12% gewijzigd door xenobinol op 07-04-2010 19:43:19 ]
I'll sing you a lullaby.
pi_80056427
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 21:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
HRA niet afschaffen is ook duidelijk
Volgens mij ben jij gewoon een mol. Je gedrag in deze topic reeks is zo onderhand het beste argument tegen de HRA.
  Moderator woensdag 7 april 2010 @ 20:07:44 #97
236264 crew  capricia
pi_80056574
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:05 schreef Jordi1978 het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij gewoon een mol. Je gedrag in deze topic reeks is zo onderhand het beste argument tegen de HRA.
Mwah, van mij hoeft die afschaffing ook niet. En bij de komende verkiezingen ga ik daar, samen met veel NLers, eens extra op letten.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_80056760
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:07 schreef capricia het volgende:

Mwah, van mij hoeft die afschaffing ook niet. En bij de komende verkiezingen ga ik daar, samen met veel NLers, eens extra op letten.
Dat is natuurlijk je goed recht, maar ik neem aan dat er ook nog andere punten zijn waar je aandacht voor hebt?
I'll sing you a lullaby.
  Moderator woensdag 7 april 2010 @ 20:22:03 #99
236264 crew  capricia
pi_80057290
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:11 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk je goed recht, maar ik neem aan dat er ook nog andere punten zijn waar je aandacht voor hebt?
Tuurlijk, maar dat valt een beetje buiten dit topic. Zelf ben ik voorstander van goed en betaalbaar onderwijs, en nog zo wat punten.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_80057386
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:22 schreef capricia het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar dat valt een beetje buiten dit topic. Zelf ben ik voorstander van goed en betaalbaar onderwijs, en nog zo wat punten.
Mee eens, goed onderwijs is de backbone van de toekomstige economie imho
I'll sing you a lullaby.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')