abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80001212
Kleine baby'tjes

08 oktober 2009: 'minisproetje', dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
06 november 2009: Xandy, dochter van lunastar
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 decembe 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
07 januari 2010: Aviva Gabriëlle, dochter van DaviniaHR en PhysicsRules
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
02 februari 2010: 'Teigetje', dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van mama_papa
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi & Kiro, zoons van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok)

Laatste posts:
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:18 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik heb ook niet zoveel te melden.. Nou eigenlijk wel, maar als ik dat hardop zeg kan ik het verder wel vergeten natuurlijk

Eens kijken of dit werkt: Rienk.. slapen.. 23:00-5:30-08:30..

Vanaf 04:00 is het speen pluggen, maar das ook maar 2 keer max. Als ie vaker komt voedt ik gewoon. Zo lekker!
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:47 schreef amaranta het volgende:
Maar ons schema lijkt ook wel een beetje op dat van Rienk. Dus daar ben ik best tevreden over.
Pluggen is hier meestal rond 2, maar hij gaat dan tevreden slapen tot zeker 5. Dus als hij honger zou hebben zou hij zich wel melden.
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:53 schreef freecell het volgende:
Oeh Vlindur, lekker!

Hier was het gisteren 23:15 en vanmorgen 6:30 Dat vind ik doorslapen
En eindelijk een goed geschreven TT Zul je zien dat ze het weer aanpassen

[ Bericht 0% gewijzigd door freecell op 06-04-2010 13:32:56 ]
  dinsdag 6 april 2010 @ 13:00:24 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_80001318
Best kans freecell

Ik was een heel verhaal aan het typen en toen sloot ik mijn browser af, wellicht dat ik later vandaag nog een herkansing probeer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_80001716
Wow Freecell, dat klinkt inderdaad als lekker doorslapen... (*waar kan ik dat aanvragen?) Minke is een beetje van de leg sinds de diarree vorige week, maar het begint weer aardig terug te komen. Afgelopen weekend waren we uit logeren, bij mijn moeder, en daar was slapen echt drama... zondagnacht hebben we haar na een uur huilen/krijsen/mopperen maar tussen ons ingelegd op het aankleedkussen. Gelukkig toen nog tot half 9 kunnen slapen, maar we waren echt allebei/alledrie helemaal op gisteravond. Vannacht ging redelijk, om 5 uur werd ze pas wakker en na een flesje ging ze ook weer lief slapen (na 1 keertje pluggen en beertje erbij leggen). Net sms van het thuisfront, eindelijk een dag dat ze lief is, lief is gaan slapen en mijn lief dus ook lekker heeft kunnen doorwerken... zat me echt niet lekker, maar kennelijk kan het dus wel. Scheelt weer stress in huis.
pi_80001786
Dat is absoluut doorslapen, freecell

Hier nog geen doorslapertje
Sterker nog; van 1 nachtvoeding weer naar 2 sinds ik werk
vannacht 1.20 uur en weer om 3.30 ofzo

Mijn ritme van 6 voedingen om de 4 uur heeft een tijdje gewerkt maar nu niet meer. Dat is wel jammer want toen had ik 1 nachtvoeding om 2.00 uur en dan weer om 6.00 en dat komt lekker uit met werk/school andere kinderen.
pi_80002016
Wat een lekkere slapers bij jullie
Hannah komt in principe elke drie uur. Soms slaapt ze 4 uur en soms is ze na 2 uur alweer hongerig. Behoorlijk gebroken nachten dus.

We zijn net even gaan wegen bij het CB: ze is nu 4670 gram. Het middenlijntje van de groeicurve komt nu dichtbij
Mijn buurvrouw was er ook met haar 2 weken oude meisje, en die was gewoon net zo groot en zwaar als Hannah Een schril contrast met de kleine van mijn vrienden die er ook waren (gezellig de hele buurt :p). Die is nog geen 3 kilo.

Moet sraks nog wel even naar de huisarts met Hannah omdat ze sinds haar navelstreng eraf is gevallen een klein bobbeltje in haar navel heeft zitten wat steeds maar weer gaat bloeden. De kinderarts durfde niet te zeggen wat het was. Ik denk zelf een bloedvaatje wat niet helemaal goed is afgestorven.
  dinsdag 6 april 2010 @ 15:11:21 #6
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80005781
Ik ben wel bijgelezen inmiddels maar omdat ik steeds weer even moest kijken bij mijn niet zo lekkere mannetje (hij snottert en hoest als een volwassene) ben ik alweer alles vergeten...

Wel heb ik goed nieuws (vooral voor mezelf)
Omdat ik tijdens mijn zwangerschap grotendeels in de ziektewet heb gezeten heb ik nog veel vakantiedagen over. Dus ik was vanochtend aan het praten met mijn leidinggevende en die vroeg of ik zin had om te beginnen. En toen ik zei dat ze het verlof van mama's wel eens mochten verlengen toen zei hij heel droog: je hebt nog zoveel uren, waarom blif je niet gewoon wat langer thuis.
Dus nou hoef ik pas 14 juni te beginnen ipv de 2e week van mei!!
Een hele maand langer knuffelen met mijn beebie
pi_80005901
Oh Asy, wat héérlijk!
pi_80006934
Asy, Wat fijn!

Wij moeten de 12e weer naar het cb. Verwacht geen rare dingen. Volgens mij groeit hij hartstikke goed
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_80007015
Asy, dat is mazzel
pi_80007058
Ik kijk er alleszins al naar uit tot die wantjes uit mogen Hij heeft zo'n mooie, fijne vingertjes

Freecell: dat klinkt heel erg als doorslapen ja Zalig! Qua aantal uren slaap aan één stuk geraakt Thomas daar ook aan, alleen begint hij er nu nog iets te vroeg aan

Octopussy: raar hé, zo'n verschil in gewicht Vorige week woog Thomas 4.450 gram en volgende week vrijdag hebben we de gehoortest en dan zal ik vragen of ze hem nog eens zullen wegen Eventjes tussendoor een fijne geruststelling is altijd handig.

Asyniur: wat leuk om nog een extra maandje vakantie te hebben
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:27:18 #11
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80008746
aaaahhhh wat heerlijk Asy!!!

en uhhh ik mompel ook ff wat:
Evie slaapt de laatste 2 weken van ongeveer 0:00 uur tot 8:30 uur....
fingers crossed....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:28:50 #12
57497 happyme28
I'm so happy
pi_80008815
Asy wat heerlijk!! Zo een extra maandje erbij! Het gaat zo snel hè?! Ik moet na pinsteren weer aan de slag maar na 10 weken werken heb ik weer 3 weken vakantie, dus dat is ook wel lekker (en dan nog 10 weken werken en dan weer 2 weken vrij hihi)

Leo, je kunt nu de nageltjes van Thomas toch knippen? dan kan hij die wantjes ook uit.

Free, dat gaat lekker met dat slapen! Ik lees meer goede verhalen van door-/ lang slapende kindjes. Helaas ook wat kleintjes die 's nachts nog komen. Lily, balen dat Leah haar ritme weer heeft losgelaten.

Wij hebben een beetje het "probleem" van Leonieke. Hij haalt wel 6/7 uur tussen de voeding, maar dan heeft hij te vroeg gedronken. Dan komt hij om 20.30 uur en dan is hij om 24.00 uur niet meer wakker te krijgen en dan komt hij om een uur of 3. Op zich vind ik dat ook niet zo erg hoor, maar het zou praktischer zijn als hij van 23 tot 6 zou slapen. Maar dat komt vast goed.

Daan drinkt nu wel nog maar iedere 4 uur en dat geeft ook al erg veel rust moet ik zeggen. Hij lijkt ook minder last te hebben van de reflux en vannacht heeft hij weer voor het eerst de nacht in zijn wiegje geslapen! Nog wel schuin gezet natuurlijk, maar toch, hij wil er weer in liggen.

Ik merk dat als ik een hele voeding afkolf en daar de Jbpm door gooi en de voeding uit de fles geef, dat dat veel minder klachten geef. Nadeel is natuurlijk dat je constant moet kolven, maar ben blij dat het hem helpt. Heb wel besloten Bv af te gaan bouwen en te combineren met FV, want zo de hele dag kolven hou ik niet vol en dat trekt mijn productie ook niet volgens mij.
pi_80009069
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:27 schreef Beessie-Jen het volgende:

en uhhh ik mompel ook ff wat:
Evie slaapt de laatste 2 weken van ongeveer 0:00 uur tot 8:30 uur....
fingers crossed....

Maar ook hier een goede slaper (vanaf de kraamweek sliep hij al door) na de fles van +- 23.30 leg ik heb slapend in zn bedje en dan slaapt hij tot 6.30-7.00 en vanmorgen tot 7.30
Eind van de week gaan we starten met het uitproberen van een laastste fles rond 19/20.00 met rijstebloem erdoor.

Asyniur, wat heeeeerlijk! dat is nog eens een enorme mazzel!

Twinkly, fijn dat Niels goed geslapen heeft

Hier had meneer gister niet gepoept (anders altijd 1x daags) en het heeft hem dwars gezeten ofzo, vanmorgen kwam er een mega lading groene! smurrie uit, alles zat eronder en het stonk enorm, ik voelde gewoon mn ontbijt weer naar boven komen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_80011704
Mag ik ook een beetje magie van de doorslapers. Hier een bijna 6 maanden oud meisje die nog steeds 6 flessen nodig heeft......

Asy, heerlijk nog zo veel extra verlof!!

Poppejans, blech maar gelukkig is het eruit.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_80011952
@ BJ
Ik moet doordeweeks op werkdagen om 7 uur de deur uit en de andere 2 dagen om 8 uur. Als Leah door zou slapen tot 8.30 dan zou ik haar toch vroeg moeten wakker maken om zelf haar eerste voeding te kunnen geven.
Werkt het bij Evie ook als je de fles vroeger in de avond geeft? (Sowieso red ik 00.00 niet)
pi_80011984
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:28 schreef happyme28 het volgende:
Daan drinkt nu wel nog maar iedere 4 uur en dat geeft ook al erg veel rust moet ik zeggen. Hij lijkt ook minder last te hebben van de reflux en vannacht heeft hij weer voor het eerst de nacht in zijn wiegje geslapen! Nog wel schuin gezet natuurlijk, maar toch, hij wil er weer in liggen.
  dinsdag 6 april 2010 @ 18:01:46 #17
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80012269
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 17:53 schreef lily het volgende:
@ BJ
Ik moet doordeweeks op werkdagen om 7 uur de deur uit en de andere 2 dagen om 8 uur. Als Leah door zou slapen tot 8.30 dan zou ik haar toch vroeg moeten wakker maken om zelf haar eerste voeding te kunnen geven.
Werkt het bij Evie ook als je de fles vroeger in de avond geeft? (Sowieso red ik 00.00 niet)
Evie krijgt nog maar 5 flessen.. en dr zit zo'n 3,5 uur tot 4 uur tussen, dus veel speelruimte hebben we niet.. maar afgelopen week ook een keertje de laatste fles om 22:30 uur gehad en toen sliep ze ook tot na 8 uur door....
pi_80012403
Ah ok.

Doorslapen tot na 8 uur heeft hier dus geen zin. Dat zou alleen maar lastig zijn voor mijn planning
Maar Leah krijgt haar laatste voeding om 21.00/21.30 nu. Borstvoeding in bed.
Later trek ik gewoonweg niet want dan slaap ik.

Ik ben nooit een avondmens geweest hoor. Ik ging voor Leah ook al om 21.30 naar bed.
  dinsdag 6 april 2010 @ 18:09:56 #19
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80012573
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:05 schreef lily het volgende:
Ah ok.

Doorslapen tot na 8 uur heeft hier dus geen zin. Dat zou alleen maar lastig zijn voor mijn planning
Maar Leah krijgt haar laatste voeding om 21.00/21.30 nu. Borstvoeding in bed.
Later trek ik gewoonweg niet want dan slaap ik.

Ik ben nooit een avondmens geweest hoor. Ik ging voor Leah ook al om 21.30 naar bed.
als ik een dagdienst heb; doet vriendlief altijd de laatste fles, dat is dan een voordeel van de fles (met BV).
ik ga dan ook vaak rond 22:30 uur slapen. (moet nog wel kolven natuurlijk).
en Evie heeft niet zo'n standaard vroeg tijdstip; aangezien ik ook veel late diensten heb.
  dinsdag 6 april 2010 @ 18:10:25 #20
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80012593
Ja hè? Heeft die vervelende zwangerschap toch wat opgeleverd
Ik wist overigens niet dat ik nog zoveel uren had hoor! Daar kwam ik dus vandaag pas achter.
Maar inderdaad een maandje langer genieten van mijn mannetje. Hij is dan 4 maanden als ik weer aan het werk moet.

Harry slaapt overigens ook door. Meestal vanaf een uur of 11 's avonds tot ongeveer half 7. Dan voed ik hem half slapend en dan slaapt hij vaak nog door tot 9 uur ofzo...
Ik voed hem meestal 's avonds op de bank als hij pyjama en slaapzak al aanheeft (en schone luier) en dan ga ik naar boven, poets tanden etc en dan geef ik hem in bed nog een slokje (het toetje ) en dan leg ik hem soezerig van het drinken in de wieg, licht uit en slapen maar
pi_80012739
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
en Evie heeft niet zo'n standaard vroeg tijdstip; aangezien ik ook veel late diensten heb.
Ja, ik beslis natuurlijk ook haar biologische klok eigenlijk, doordat ik er standaard vroeg uitmoet. Al mijn (en haar) hele kraamtijd natuurlijk.
pi_80012780
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:10 schreef Asyniur het volgende:
Ik voed hem meestal 's avonds op de bank als hij pyjama en slaapzak al aanheeft (en schone luier) en dan ga ik naar boven, poets tanden etc en dan geef ik hem in bed nog een slokje (het toetje ) en dan leg ik hem soezerig van het drinken in de wieg, licht uit en slapen maar
klinkt goed en gezellig
pi_80018712
Oh Asyniur, dat klinkt echt als een leuke slaapwel Bij ons gaat het ongeveer op dezelfde manier, behalve dat het toetje nog beneden wordt gegeven.

Wanneer kon jullie baby eigenlijk hun hoofdje recht houden? Thomas kan het hier vrij goed als hij op zijn buik ligt (zie één van de vorige foto's), maar als hij op zijn rug ligt en we trekken hem op aan zijn armpjes (moeten we van Kind en Gezin elke dag een paar keer doen) dan laat hij zijn hoofdje wel nog altijd helemaal hangen.
  dinsdag 6 april 2010 @ 21:25:41 #24
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_80020350
Hallo dames,
even snel een berichtje van mij. Vandaag dus geopereerd en ze hebben alles weg kunnen halen en een spiraaltje geplaatst. Werd ipv om 9 uur om 11 uur geholpen. Ze hadden de tijd veranderd zonder mij daarvan op de hoogte te stellen. Met Tessa is alles goed, die bleef lekker bij Oma en dat heeft ze goed gedaan
Ik heb veel geslapen en ben nu nog moe hihi.
Ik sluit dus hierbij af en wil jullie nog bedankt voor jullie berichtjes
Truste
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_80020419
mama_papa wat fijn dat alles goed is verlopen, alleen jammer dat ze jou niet op de hoogte hadden gebracht. Maar misschien was er een spoedgeval tussen gekomen?
Slaapwel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')