users die overal uitgekotst worden, daar weet jij alles van toch?quote:
Users Die Overal Waardering Uitlokkenquote:
omdat de ONZ SC neit meer is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:52 schreef Graseter het volgende:
Waarom heet dit nu UDOWU SC ipv ONZ SC?
Fout!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
users die overal uitgekotst worden, daar weet jij alles van toch?
Waarom? Omdat je hamster ook aan ;t nestelen is ?quote:
Ik krijg daar ongeveer 10% van maar het had er om 12:00u al moeten zijn.quote:
quote:
pot verwijt de ketelquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
users die overal uitgekotst worden, daar weet jij alles van toch?
Ik haat jou.quote:
Bel ze op danquote:
Ik maak me nooit zo'n zorgen dat het later komtquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik krijg daar ongeveer 10% van maar het had er om 12:00u al moeten zijn.
zozo rijke jongenquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik maak me nooit zo'n zorgen dat het later komt
Ik heb nog genoeg over van de maand daarvoor
DW is heul geen potquote:
Mazzelaarquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik in 6 dagen ¤ 1.063,20 heb verdiend?
Ahh oke.. Psych is kut.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
@ DW omdat ik straks naar psycholoog moet.... maar vind het heul niet erg... zo lekker van zonnetje genieten enzovnaaf strandwandeling
zit overigens nu in de trein... ben heul geen inet junk!
Ik kots jou wel uit in ieder geval. Beetje de CSS van mijn broer jatten.quote:
Ja. Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik in 6 dagen ¤ 1.063,20 heb verdiend?
Wel een beetjequote:
Wouterquote:
Wat?quote:
Oeh verse roddelquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kots jou wel uit in ieder geval. Beetje de CSS van mijn broer jatten.
Ik niet dus.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik maak me nooit zo'n zorgen dat het later komt
Ik heb nog genoeg over van de maand daarvoor
Ixxiejquote:
Andere sitequote:
Je verkoopt je kontje op het internet?quote:
Hoe gaat het?quote:
goed hoor 14.gifquote:
Damn, werkquote:
quote:
Morgen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe laat moet je weer kranten lopen?
ING?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zit je nou echt op je ING rekening-overzicht pagina te F5'en?
Rabo dan?quote:
Oh jij hebt die andere bank waarbij je zo'n kastje hebt waar je je bank pas in moet doen en dan allemaal met codes moet zitten kutten?quote:
Ja bij Gerritquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh jij hebt die andere bank waarbij je zo'n kastje hebt waar je je bank pas in moet doen en dan allemaal met codes moet zitten kutten?
Ik krijg een email als er geld wordt gestortquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh jij hebt die andere bank waarbij je zo'n kastje hebt waar je je bank pas in moet doen en dan allemaal met codes moet zitten kutten?
Hier ook goed hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed hoor 14.gif
daar? nog een beetje geil?
ik heb geen zwitsal schuimbadquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga straks lekker tuinieren en daarna ga ik met de trein naar IJlst om samen met DW te Zwitsalbadderen
hihi, bijna altijd vrij.quote:
Neem ik wel mee danquote:
Okequote:
Kom eens voor mij werken?quote:
Ik nu ook, want ik ga fappen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kom eens voor mij werken?
Ik kon net wel even een extra handje gebruiken
Oh, en praat alsjeblieft niet meer over FOK! op mijn hyves.quote:
Ik zei expres al geen FOK!kers.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, en praat alsjeblieft niet meer over FOK! op mijn hyves.
Dat wordt gecensureerd.
Dat klinkt op zoveel manieren zo heel foutquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe het toch maar niet. Ik heb jarenlang een image opgebouwd, weet je.quote:
Wanneer kan ik komen solliciteren als stoeipoes?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ok, even inkoppen. 1 hand voor het vergrootglas, 1 hand voor het pincet. Lijkt me genoeg.quote:
Ik weet hetquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat klinkt op zoveel manieren zo heel fout
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wanneer kan ik komen solliciteren als stoeipoes?Als ik officieel toestemming heb om een stoeipoes secretaresse te nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ok, even inkoppen. 1 hand voor het vergrootglas, 1 hand voor het pincet. Lijkt me genoeg.
[..]
Ik weet het
[..]
Als ik officieel toestemming heb om een stoeipoes secretaresse te nemenNee, mijn piemel is niet klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
[..]
Ok, even inkoppen. 1 hand voor het vergrootglas, 1 hand voor het pincet. Lijkt me genoeg.
[..]
Ik weet het
[..]
Als ik officieel toestemming heb om een stoeipoes secretaresse te nemenIk heb geleerd voor secretaresseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
[..]
[..]
Ik weet het
[..]
Als ik officieel toestemming heb om een stoeipoes secretaresse te nemenDan mag ik je agenda bij gaan houden. Hoezo ik beheers je leven dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Inderdaad, minuscuul is wat anders ja.quote:
Alsof jij voor Bart wil werkenquote:
STOEP IS GROTER GESCHAPEN DAN JIJ JAquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, minuscuul is wat anders ja.
Nee want dan worden jij en Raph boosquote:
Ook niet minuscuul. Om nou ''FUCKING MASSIVE'' te zeggen is ook overdreven. Een klein beetje bovengemiddeld is voldoende.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, minuscuul is wat anders ja.
Okequote:Op dinsdag 6 april 2010 13:39 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Doe het toch maar niet. Ik heb jarenlang een image opgebouwd, weet je.
Hoe weet jij dat nou.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
STOEP IS GROTER GESCHAPEN DAN JIJ JA
Even m'n hyves checken om het één en ander te verwijderen.quote:
Ik niet hoor. Tenzij je onder ;t bureau gaat werken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want dan worden jij en Raph boos
Ik slaap onder jouw bed, ;s nachts.quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan mag ik je agenda bij gaan houden. Hoezo ik beheers je leven dan.Zo druk hoop ik het ook weer niet te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo druk hoop ik het ook weer niet te krijgenNiet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
En als ik slaap, kom je onder m'n bed vandaan om m'n piemel op te meten?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik slaap onder jouw bed, ;s nachts.
Leg hem maar op tafel. Zullen we het zien.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
STOEP IS GROTER GESCHAPEN DAN JIJ JA
Dat zit rond de 14 cm, dat weet je?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ook niet minuscuul. Om nou ''FUCKING MASSIVE'' te zeggen is ook overdreven. Een klein beetje bovengemiddeld is voldoende.
Dan zit ik goed boven het gemiddelde.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Leg hem maar op tafel. Zullen we het zien.
HOE WEET JIJ DAT TROUWENS?!![]()
[..]
Dat zit rond de 14 cm, dat weet je?
Of eraan te likken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En als ik slaap, kom je onder m'n bed vandaan om m'n piemel op te meten?
Was het niet van planquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Tenzij je onder ;t bureau gaat werken.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Nee.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Leg hem maar op tafel. Zullen we het zien.
HOE WEET JIJ DAT TROUWENS?!![]()
Gemiddelde is 13 jaquote:[..]
Dat zit rond de 14 cm, dat weet je?
En ik maar denken dat mijn piemel 's ochtends vochtig was omdat ik EIN-DE-LIJK een natte droom had gehad.quote:
Braaf.quote:
Jezus, wat is het gemiddelde voor zielige lengtequote:Op dinsdag 6 april 2010 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik slaap onder zijn bed, dat zei i ktoch! En ik kom er ook weleens onder vandaan.
[..]
Gemiddelde is 13 ja
Ik ook. Zal hem vast in de naam zitten. En het feit dat wij beiden blonde goden zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan zit ik goed boven het gemiddelde.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee.Oh. Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Sorryquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mijn piemel 's ochtends vochtig was omdat ik EIN-DE-LIJK een natte droom had gehad.
Vast. Vertel mij meer over jouw jeugd. Dan weet ik wat me te wachten staat, aangezien alles 'm toch in de naam zit.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook. Zal hem vast in de naam zitten. En het feit dat wij beiden blonde goden zijn.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jezus, wat is het gemiddelde voor zielige lengte
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee.Het scheelt dat jij altijd alles opgeruimd houdt he BartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Jij hebt nooit je passiepaal opgemeten toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook. Zal hem vast in de naam zitten. En het feit dat wij beiden blonde goden zijn.
Maakt niet uit. Vanavond ga ik doen alsof ik slaap.quote:
Ik ben erger he, dat weet je.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het scheelt dat jij altijd alles opgeruimd houdt he Bart
Rond de 14 zei ik ook, wist het niet meer precies.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jezus, wat is het gemiddelde voor zielige lengte
Jij bent dan ook de uitvinder van de kleine meisjes bomquote:
Een paar klootzakken hebben met hun micropenis het gemiddelde omlaag gehaald.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Rond de 14 zei ik ook, wist het niet meer precies.
[..]
Inderdaad.
Wanneer kan ik komen logeren?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:57 schreef eNGine10 het volgende:
nou wil ik weten wat de kleine meisjes bom is?
En dat is voor jou belangrijk omdat?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Een paar klootzakken hebben met hun micropenis het gemiddelde omlaag gehaald.
Bij deze, 13 cm.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Rond de 14 zei ik ook, wist het niet meer precies.
[..]
Inderdaad.
Ik weet niet of ik dat nog wel wil nu het zo dreigend klinktquote:
Voor mij niet. Het geeft mij alleen maar een goed gevoel over mezelf omdat ik boven het gemiddelde zit.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En dat is voor jou belangrijk omdat?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de uitvinder van de kleine meisjes bom
De laatste tijd wel, serieus. En ja, ik doe het zelfquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het scheelt dat jij altijd alles opgeruimd houdt he Bart
Nope. Ik weet wel dat het groter is dan 13 cm, fo sho.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt nooit je passiepaal opgemeten toch?
Veel werken, sporten, ongein met vrienden uithalen. Dan ga je rond je 14e a 15e de kroeg in, pilsend met je vrienden het leven door. Dat zet je door totdat je nèt geen alcoholist wordt. Oh, en rond die leeftijd blow je ook dagelijks, en op je 18e stop je, omdat het dan niet leuk meer is om te halen. Verder gebruik je ongeveer alles wat Axl ook gebruikt heeft, aan genotsmiddelen en vrouwvleesch.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Vast. Vertel mij meer over jouw jeugd. Dan weet ik wat me te wachten staat, aangezien alles 'm toch in de naam zit.
oh okequote:Op dinsdag 6 april 2010 13:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Voor mij niet. Het geeft mij alleen maar een goed gevoel over mezelf omdat ik boven het gemiddelde zit.
Het valt wel mee hoor. Het zijn alleen kleren. En meestal werkt Ez er ook aan mee door de kleren van mijn lijf te scheuren om mij daarna hardhandig te doorboren met zijn liefdeslans.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nog wel wil nu het zo dreigend klinkt
Iets dat je een keer meegemaakt moet hebben in je leven.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:57 schreef eNGine10 het volgende:
nou wil ik weten wat de kleine meisjes bom is?
Ik weet het niet zeker anders.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De laatste tijd wel, serieus. En ja, ik doe het zelf
[..]
Nope. Ik weet wel dat het groter is dan 13 cm, fo sho.
Hoe rebels!quote:[..]
Veel werken, sporten, ongein met vrienden uithalen. Dan ga je rond je 14e a 15e de kroeg in, pilsend met je vrienden het leven door. Dat zet je door totdat je nèt geen alcoholist wordt. Oh, en rond die leeftijd blow je ook dagelijks, en op je 18e stop je, omdat het dan niet leuk meer is om te halen. Verder gebruik je ongeveer alles wat Axl ook gebruikt heeft, aan genotsmiddelen en vrouwvleesch.
Subtielquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoor. Het zijn alleen kleren. En meestal werkt Ez er ook aan mee door de kleren van mijn lijf te scheuren om mij daarna hardhandig te doorboren met zijn liefdeslans.
Klinkt als een goed leven Ezquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Veel werken, sporten, ongein met vrienden uithalen. Dan ga je rond je 14e a 15e de kroeg in, pilsend met je vrienden het leven door. Dat zet je door totdat je nèt geen alcoholist wordt. Oh, en rond die leeftijd blow je ook dagelijks, en op je 18e stop je, omdat het dan niet leuk meer is om te halen. Verder gebruik je ongeveer alles wat Axl ook gebruikt heeft, aan genotsmiddelen en vrouwvleesch.
die synoniemen van DW vandaagquote:
Liar, liar, pants on fire!quote:
Jupquote:[..]
Hoe rebels!
Weet ik.quote:
And it keeps getting better and betterquote:
Wat is daarmee?quote:
Inderdaad. Ik begin me het nu wel af te vragen. Ga eens meten.quote:
quote:[..]
Jup
En dan ga ik niet op details in
Ik vind ze wel grappig bedachtquote:
Komt door de kleinemeisjesbomquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
And it keeps getting better and better
Beter goed gejat dan slecht verzonnen he.quote:
Hij komt over de helft van mijn beeldscherm. 28" vandaagquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik begin me het nu wel af te vragen. Ga eens meten.
Daar kan ik wel een topic mee vullenquote:[..]Gelukkig niet zeg.
Dan doe ik ook nog wel mee met soastokquote:
Ruzie met je mama?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij komt over de helft van mijn beeldscherm. 28" vandaag
Doe msngesprek er eens mee vullen?quote:[..]
Daar kan ik wel een topic mee vullen
Ik moest lachenquote:
Nooit verstandig om ruzie met je mama te makenquote:
ja mits vrouwelijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:12 schreef Panda72 het volgende:
Wie wil mijn collega's hebben gratis af te halen.
Kijk uit dat ie niet losschiet want dat kan pijn doenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Pak je rolmaat en meet!
[..]
Doe msngesprek er eens mee vullen?
mwoah. Mijn loeder is een goedkope whiskeyhoer daar MOET je gewoon ruzie mee maken ter zelfbeschermingquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nooit verstandig om ruzie met je mama te makenook al is het af en toe wel lekker om je frustraties los te laten
Waarom heb ik dan altijd ruzie met mijn moder?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nooit verstandig om ruzie met je mama te makenook al is het af en toe wel lekker om je frustraties los te laten
Oh, dat had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wou eerst zeggen geo, maar ik weet zeker dat die te klein isquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk uit dat ie niet losschiet want dat kan pijn doen![]()
[..]
mwoah. Mijn loeder is een goedkope whiskeyhoer daar MOET je gewoon ruzie mee maken ter zelfbescherming
1 vrouw met PMS de rest is man maar ook die zijn in een pesthumeurquote:
Komt door het mooie weer en binnen zittenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
1 vrouw met PMS de rest is man maar ook die zijn in een pesthumeur
Ja dat is het denk ik.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Komt door het mooie weer en binnen zitten
Ga naar buiten danquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik word er ook chagrijnig van eigenlijk.
Ben al buiten geweest. ga zo in bad.quote:
HAHAHAAAquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:36 schreef naatje_1 het volgende:
Zou wat zijn als jij ineens geen poes meer had als avv, of ik geen eggdom (snap je ehm, EGGdom) meer in mijn avvbestand had staan
Verkort rooster.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb jij ook vrij van school vandaag of had je slechts een korte dag?
Nee hoor, zelf steeds meer een hekel aan bende gekregenquote:
Niet hier op mijn werk. En thuis ook niet trouwens.quote:
Als het wat rustiger wordt.quote:[..]
Doe msngesprek er eens mee vullen?
Gaat er wel wat van terecht komen denk je? Oh, en ik ben het verstokt kettingroken er nog vergeten bij te zetten.quote:
Vind ik niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:42 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, ik heb bedacht dat wij een soort Donald en Buurman Bolderbast duo zijn
* Ezechielk peuk in bek stopt en naar beneden rent.quote:
Maar dan is een van ons doodquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Meer een soort Axl Rose en Kurt Cobain.
Dat klopt, en ik ben dan Axl Rose.quote:
Komt door de kleinemeisjes bom he?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee hoor, zelf steeds meer een hekel aan bende gekregen
Je wil gewoon dat ik ;t ga doen he?quote:[..]
Niet hier op mijn werk. En thuis ook niet trouwens.
ik niet?quote:
Raad eens wie jij bent.quote:
Haha. Toen was ik er al een paar jaar.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kurt, want die is 2 weken na mijn geboorte overleden
prijs jezelf gelukkigquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Haha. Toen was ik er al een paar jaar.
Axl zal wel op mijn geboortedag iemand geslagen hebben ofzo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kurt, want die is 2 weken na mijn geboorte overleden
Waarom?quote:
Met jou wil ik heel andere dingen doenquote:
quote:
Zwitsalbad enzo?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met jou wil ik heel andere dingen doen![]()
Ik zie net dat ik nog steeds mn Merry Christmas deurmat heb liggen![]()
Even die andere schoonmaken zodat die er kan liggen
Onder andere jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Komt door de kleinemeisjes bom he?
Nee, ik wil dat het helemaal niet gedaan wordt. Wat heeft het voor nut om te kunnen zeggen dat je een klabanus van 25 cm. hebt?quote:[..]
Je wil gewoon dat ik ;t ga doen he?
Niets mis mee. Hoewel, wel met de kerel, niet met de muziekquote:
SM kelder opzoeken dan maarquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Omdat dat betekend dat ik ouder ben dan jij, dus wijzer, en over jou mag heersen.
Tering, die bij Axl lijkt een shemalequote:Op dinsdag 6 april 2010 15:00 schreef Stoeprand het volgende:
Pussy voor Kurt:
[ afbeelding ]
Pussy voor Axl:
[ afbeelding ]
Jij mag dus ook over mij heersen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Omdat dat betekend dat ik ouder ben dan jij, dus wijzer, en over jou mag heersen.
Sorry.quote:
Geen idee. Je homie vond ;t wel nodig om te weten blijkbaar.quote:[..]
Nee, ik wil dat het helemaal niet gedaan wordt. Wat heeft het voor nut om te kunnen zeggen dat je een klabanus van 25 cm. hebt?
Met de muziek is ook veel mis.quote:[..]
Niets mis mee. Hoewel, wel met de kerel, niet met de muziek
Ja en JAquote:
Daar heb ik Ez voor.quote:
Ik kon ook even geen beter vinden. En deze foto was zwart-wit, net als die ander. Dus dat paste wel bij elkaar.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tering, die bij Axl lijkt een shemale
En dat was echt mijn eerste gedachte, dat zeg ik niet om te bashen
Wij gaan trouwen, wij heersen samen.quote:
Dat is nog beter zelfs.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij gaan trouwen, wij heersen samen.
Het was me niet eens opgevallen trouwens laatstquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en JA![]()
Jawel he. De andere mat ligt nu te drogen in de zon dus die kan ik vanavond neerleggen
quote:
Samen heersen over Naatje.quote:
Hij schoot zichzelf door z'n hoofd, en hij maakte grunge-muziek. Daar is niks Rock N' Roll's aan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meer Sex drugs en Rock 'n roll dan dat kan je niet krijgen toch
Dat doet hij ook. Hij mag dat.quote:
Zouden we niet iemand van het andere geslacht uitkiezen om te overheersen?quote:
Dat klopt.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zouden we niet iemand van het andere geslacht uitkiezen om te overheersen?
Ik ben jaloers.quote:
Echt wel, want Stoep en ik gaan trouwen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben ouder dan stoepDus hij kan niet over mij heersen
Stoep heerst over de Stoep..randquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben ouder dan stoepDus hij kan niet over mij heersen
Hoe voelt dat nou? 25 cm aan vlees in je?quote:
Smells like teenspirit is anders wel het beste nummer ooit gemaakt in de rockgeschiedenisquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij schoot zichzelf door z'n hoofd, en hij maakte grunge-muziek. Daar is niks Rock N' Roll's aan.
Axl Rose daarentegen...
Dit.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Echt wel, want Stoep en ik gaan trouwen.
Ik voel me wel gevuld dan in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? 25 cm aan vlees in je?
En jongens heersen over meisjes, ongeacht leeftijdquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Echt wel, want Stoep en ik gaan trouwen.
Het is grunge.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Smells like teenspirit is anders wel het beste nummer ooit gemaakt in de rockgeschiedenis
Smells like teen spirit is een kutnummer, IMOquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Smells like teenspirit is anders wel het beste nummer ooit gemaakt in de rockgeschiedenis
Met 25 cm heb je zelfs een volle maag tijdens het pijpen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik voel me wel gevuld dan in ieder geval.
DW en ik doen het net ietsje anders.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En jongens heersen over meisjes, ongeacht leeftijd
Nee.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En jongens heersen over meisjes, ongeacht leeftijd
Zo ongeveer.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Met 25 cm heb je zelfs een volle maag tijdens het pijpen.
True.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sorry.De laatste x was het al minder.
Die mag hem, tegen zijn wang voelen.quote:[..]
Geen idee. Je homie vond ;t wel nodig om te weten blijkbaar.
Nee.quote:[..]
Met de muziek is ook veel mis.
De SM dan, een kelder heb ik niet.quote:
Misschien kon hij geen betere vindenquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik kon ook even geen beter vinden. En deze foto was zwart-wit, net als die ander. Dus dat paste wel bij elkaar.
Axl neukte fotomodellen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
True.
[..]
Die mag hem, tegen zijn wang voelen.
[..]
Nee.
[..]
De SM dan, een kelder heb ik niet.
[..]
Misschien kon hij geen betere vinden
Niet overtuigd.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:12 schreef naatje_1 het volgende:
http://presents.3fm.nl/page/90s09_top100/90s09
van de 90s dan, en dat is de beste muziekperiode, dus
Ben je nu ook trots op me?quote:
Ga je hem ook aaien?quote:[..]
Die mag hem, tegen zijn wang voelen.
Je hebt een boxquote:[..]
De SM dan, een kelder heb ik niet.
Jaren 80.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:12 schreef naatje_1 het volgende:
http://presents.3fm.nl/page/90s09_top100/90s09
van de 90s dan, en dat is de beste muziekperiode, dus
Hoeveel heb je ?quote:
Zeker niet. Ik zeg niet dat het een slecht nummer is, maar de beste? Nooit.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
INDERDAAAAAD.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik zeg niet dat het een slecht nummer is, maar de beste? Nooit.
Oh.quote:
quote:
Een beetje. Mits je de stijgende lijn doorzet.quote:
Als hij dat wilquote:[..]
Ga je hem ook aaien?
Dat is geen kelder.quote:[..]
Je hebt een box
HAHA, APPETITE FOR DESTRUCTION IS 2 MILJOEN KEER MEER VERKOCHT DAN NEVERMIND!!quote:
Het is dat doodsverwensingen neit mogen, maar anders...quote:
En pornosterren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmm...
[..]
Een beetje. Mits je de stijgende lijn doorzet.
[..]
Als hij dat wil
[..]
Dat is geen kelder.
Maar nooit onder het gemiddelde.quote:
Ach, als ik zo doorga hoef ik niet eens meer wat mee te nemen, ik vergeet toch alles weer mee naar huis te nemen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmm...
[..]
Een beetje. Mits je de stijgende lijn doorzet.
Je weet dat ik ;t over je homie met de waterpijp had he, met z;n 23 cm rauw vleesch.quote:[..]
Als hij dat wil
Dat klopt. Je kan er wel een stel haken in ;t plafond slaan om mij aan op te hangen.quote:[..]
Dat is geen kelder.
Tiefus. We zijn het met elkaar eens qua muziek. Boks ouwe!quote:
Ze zeggen altijd wel dat lengte er niet toe doet, maar dat is wel zo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar nooit onder het gemiddelde.
Tenminste. Wanneer lengte er enigszins toe zou doen, nooit onder het gemiddelde.
Volgens mij heb ik nu sokken van jou aanquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach, als ik zo doorga hoef ik niet eens meer wat mee te nemen, ik vergeet toch alles weer mee naar huis te nemen.
quote:[..]
Je weet dat ik ;t over je homie met de waterpijp had he, met z;n 23 cm rauw vleesch.
[..]
Dat klopt. Je kan er wel een stel haken in ;t plafond slaan om mij aan op te hangen.
Ik ga maar geen meatspin plaatsenquote:
Mjah. Inderdaad. Je moet dan alleen nog een broek vergetenquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach, als ik zo doorga hoef ik niet eens meer wat mee te nemen, ik vergeet toch alles weer mee naar huis te nemen.
Jup. En geen rauw vleesch, kloppend paard.quote:[..]
Je weet dat ik ;t over je homie met de waterpijp had he, met z;n 23 cm rauw vleesch.
Inderdaad. Mits ik de plafondplaten weghaal.quote:[..]
Dat klopt. Je kan er wel een stel haken in ;t plafond slaan om mij aan op te hangen.
Jup, een roze hier.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nu sokken van jou aan![]()
En ik geloof dat er 1 roze sok bij Bart ligt en die andere hier![]()
[..]
Het beste nummer voor mij verschilt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tiefus. We zijn het met elkaar eens qua muziek. Boks ouwe!
Over het beste nummer gaan we het denk ik nooit eens zijn.
Wat is het minimum?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd wel dat lengte er niet toe doet, maar dat is wel zo.
ja en dat geld ook voor ballen want je weet wat ze zeggen. Hoe kleiner de bal hoe groter de kwalquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd wel dat lengte er niet toe doet, maar dat is wel zo.
Je hoeft het ook niet met mij eens te zijn, maar ''quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat, mening verschilt nou eenmaal over muziek
Roep eens wat, buiten G'n'R dan ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het beste nummer voor mij verschilt.
18 jaar.quote:
Baba O' Reily.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Roep eens wat, buiten G'n'R dan ?
[..]
18 jaar.
Qua lengte.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Roep eens wat, buiten G'n'R dan ?
[..]
18 jaar.
welk lied?quote:
quote:
ja sorry dat had ik even gemist.quote:
Tjaquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet met mij eens te zijn, maar ''-en'' gaat me toch wel veel, en veel te ver.
Hm, inderdaad een goed nummer. Alleen jammer dat hij voor CSI (of een kloon daarvan) gebruikt isquote:
Oh, 1 meter 90. Minimaal.quote:
En Shoot To Thrill van AC/DC is ook genialiteit alom.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, inderdaad een goed nummer. Alleen jammer dat hij voor CSI (of een kloon daarvan) gebruikt is
En te soft voor mij eigenlijk
[..]
Oh, 1 meter 90. Minimaal.
toen ik op you tube zocht naar het lied vond ik deze versiequote:Op dinsdag 6 april 2010 15:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, inderdaad een goed nummer. Alleen jammer dat hij voor CSI (of een kloon daarvan) gebruikt is
En te soft voor mij eigenlijk
[..]
/carequote:Op dinsdag 6 april 2010 15:33 schreef Ezechielk het volgende:
Beledig ik hier eigenlijk mensen als ik zeg dat Bohemian Rhapsody het slechtste queennummer ooit gemaakt is? Nog erger dan Ice Ice Baby was voor de rap/hiphop/whatever?
jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:33 schreef Ezechielk het volgende:
Beledig ik hier eigenlijk mensen als ik zeg dat Bohemian Rhapsody het slechtste queennummer ooit gemaakt is? Nog erger dan Ice Ice Baby was voor de rap/hiphop/whatever?
Het eerste concert waar ik ooit ben geweest was Vanilla Icequote:Op dinsdag 6 april 2010 15:33 schreef Ezechielk het volgende:
je bent populairquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit in mijn nopjes, er reageren op dit moment 4 mods op mijn topic, dat serieus in VKZ is gesettled
Nee?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
je bent populairmaar ik had ook niks anders verwacht eerlijk gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |