Ik zie die foto wel in m'n PM-box verschijnen. Als je uitgephotoshopt bent.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:31 schreef Bulletslut het volgende:
later trieste fok-pikkies.
Nu toon je ballenquote:
Dag puistenpiemeltje!quote:
En nog een typisch mannelijke reactie, puberaal of niet.quote:
Nu je het zegt ...quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:31 schreef yvonne het volgende:
Ik word sowieso niet geil van puistenjochies,
ook vroeger niet
lalalala, beelddenker, lalalalaquote:
Yvonne? Waarom zit je nooit meer op MSN?quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:34 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Yvonne? Waarom zit je nooit meer op MSN?![]()
![]()
En wanneer wordt ik weer mod?![]()
![]()
En hoe het het nou met jou?
Kusjes en veel liefs van AdvancedPower
quote:
Waarom wil je zo graag mod worden?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:34 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
![]()
En wanneer wordt ik weer mod?![]()
![]()
Kusjes en veel liefs van AdvancedPower
Ik klem mijn geslacht tussen mijn benen en trek een bh van mijn moeder aan. Dan schreeuw ik nachten lang tegen mezelf 'Je bent je bent smerig!!'. Zoiets hebben we allemaal wel. Maar op het internet als wijf voordoe in de hoop dat je reacties krijgtquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het heeft wel iets, ik trek ook vaak kleding voor kleine meisjes aan en zeg dan "Je bent een stoute meid!" tegen mezelf voor de spiegel.
Yvonne? Waarom zit je nooit meer op MSN?quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:36 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik klem mijn geslacht tussen mijn benen en trek een bh van mijn moeder aan. Dan schreeuw ik nachten lang tegen mezelf 'Je bent je bent smerig!!'. Zoiets hebben we allemaal wel. Maar op het internet als wijf voordoe in de hoop dat je reacties krijgt
Was het alsof je in je eigen dagboekje las?quote:
hoe het het nouquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:37 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
![]()
En wanneer word ik weer mod?![]()
![]()
Kusjes en veel liefs van AdvancedPower.
Ik kan mij best voorstellen dat het iets smerigs heeft, iets lekker geks. Waar kan ik mijn gebruikersnaam laten veranderen in Vaginabaard?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:36 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik klem mijn geslacht tussen mijn benen en trek een bh van mijn moeder aan. Dan schreeuw ik nachten lang tegen mezelf 'Je bent je bent smerig!!'. Zoiets hebben we allemaal wel. Maar op het internet als wijf voordoe in de hoop dat je reacties krijgt
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kan mij best voorstellen dat het iets smerigs heeft, iets lekker geks. Waar kan ik mijn gebruikersnaam laten veranderen in Vaginabaard?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kan mij best voorstellen dat het iets smerigs heeft, iets lekker geks. Waar kan ik mijn gebruikersnaam laten veranderen in Vaginabaard?
Petra-utd Pricilla-utd, vind ik toch mooiere naamquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
jij bent een vieze hoer. Hoeveel pikken heb je vandaag al op gezetenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het alsof je in je eigen dagboekje las?
Sybrand Niessenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat kan ik voor andere naam krijgen?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:42 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
jij bent een vieze hoer. Hoeveel pikken heb je vandaag al op gezeten
quote:
In ieder geval niet op dat puisterige minigevalletje van jou.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:42 schreef Bulletslut het volgende:
quote:
En, heb je vandaag al een vingerhoedje vol kunnen rukken, of heb jij daar 60 rukbeurten voor nodig?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:42 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Zie je! Slet!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
In ieder geval niet op dat puisterige minigevalletje van jou.
En nu niet meer zo stampvoeten, knul!
Ik hoorde dat jij een vieze hoer bent.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
In ieder geval niet op dat puisterige minigevalletje van jou.
En nu niet meer zo stampvoeten, knul!
Schelden als een echte puber, zo kennen we je weerquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:42 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Hoe triest lang kun je dit nu blijven proberen? Ga je huiswerk eens maken, recalcitrante kutpuber!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:49 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Zie je! Slet!en hou eens op me impliceren dat ik een man ben met puisten
je zou toch weggaan. Lekker aftrekken op de reacties. Gore faker die je bent......quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:49 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Zie je! Slet!en hou eens op me impliceren dat ik een man ben met puisten
Gaan we huilie-huilie doenquote:
kanker lekker opquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:51 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Hoe triest lang kun je dit nu blijven proberen? Ga je huiswerk eens maken, recalcitrante kutpuber!
Je hoeft geen topicwending te forceren hoor APquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |