Sybrand Niessenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat kan ik voor andere naam krijgen?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:42 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
jij bent een vieze hoer. Hoeveel pikken heb je vandaag al op gezeten
quote:
In ieder geval niet op dat puisterige minigevalletje van jou.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:42 schreef Bulletslut het volgende:
quote:
En, heb je vandaag al een vingerhoedje vol kunnen rukken, of heb jij daar 60 rukbeurten voor nodig?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:42 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Zie je! Slet!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
In ieder geval niet op dat puisterige minigevalletje van jou.
En nu niet meer zo stampvoeten, knul!
Ik hoorde dat jij een vieze hoer bent.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
In ieder geval niet op dat puisterige minigevalletje van jou.
En nu niet meer zo stampvoeten, knul!
Schelden als een echte puber, zo kennen we je weerquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:42 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Hoe triest lang kun je dit nu blijven proberen? Ga je huiswerk eens maken, recalcitrante kutpuber!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:49 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Zie je! Slet!en hou eens op me impliceren dat ik een man ben met puisten
je zou toch weggaan. Lekker aftrekken op de reacties. Gore faker die je bent......quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:49 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Zie je! Slet!en hou eens op me impliceren dat ik een man ben met puisten
Gaan we huilie-huilie doenquote:
kanker lekker opquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:51 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Hoe triest lang kun je dit nu blijven proberen? Ga je huiswerk eens maken, recalcitrante kutpuber!
Je hoeft geen topicwending te forceren hoor APquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |