Het was 16+ en ID verplicht, gemiddelde leeftijd lag rond de 20 jaar. We waren uitverkocht en hadden bewust 100 kaarten minder verkocht zodat het niet te druk in de tent zou worden. Dit pakte goed uit, iedereen had genoeg ruimte en de sfeer was goed. En natuurlijk gaat het bij de hitjes meer los maar dat is bij ieder feestquote:Op maandag 5 april 2010 11:05 schreef Da_Ripper het volgende:
Naar wat ik heb begrepen was het ook voornamelijk jong volk wat daar rond liep. Wat ik me dan voorstel is dat het meer een lokaal feesje is waar grote namen staan.
[..]
Nice! Dat die Matrix lyrics nu al voor de zoveelste keer worden herkauwd zij hem vergeven.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
gelukkig zijn er i.t.t. showtek artiesten die nog wel lekker hardstyle maken:
Whahahahhahahquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:59 schreef eQuaL het volgende:
To be the best, you have to beat the best!
We win! You lose! We live! You DIE!
Dat roep ik altijd voor elke maaltijd
hoiquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:28 schreef -Datdus- het volgende:
Ha nog nooit gepost hier!![]()
Ik heb advies nodig, ik word 20 juni 18 en defqon is 12 juni...![]()
![]()
zal ik het er gewoon op gokken?
of doen ze heul moeilijk!?
Dat is balen is ik ben namelijk nogal klein! ik moet soms zelfs in de bioscoop legitimerenquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoi
ze checken je portemonnee sowieso op drugs etc. dus dan is er wel een grote kans dat ze je ID kaart zien of, bij twijfel, die ff zoeken en checken
dan zou ik het er, persoonlijk, niet op gokken...quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat is balen is ik ben namelijk nogal klein! ik moet soms zelfs in de bioscoop legitimeren![]()
Ik zou zeggen, stuur een mailtje naar Q-Dance...dan weet je het zekerquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat is balen is ik ben namelijk nogal klein! ik moet soms zelfs in de bioscoop legitimeren![]()
Eens. Maar ik moet wel zeggen dat ik nog nooit iemand geweigerd heb zien worden omdat hij/zij te jong was en bij mij zijn er ook wel al een aantal keer mensen van onder 18 meegegaan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan zou ik het er, persoonlijk, niet op gokken...
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:03 schreef ElDani het volgende:
Ik kreeg net een aanbieding om mee te gaan.. Twijfel, twijfel.
Allereerst wat ReM. zegt;quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:31 schreef -Datdus- het volgende:
Zo´n heerlijk nummertje! Snoeihard maar toch ook weer vrolijk. De eerste keer dat ik ´m hoorde en de vocalen: 'Now that my friend is beautiful' dacht ik precies dat, en toen Oh my God erin kwam kreeg ik al helemaal kippenvel!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:35 schreef eQuaL het volgende:
Now that my friend, is beautifull
Oh my god!
Geef verbeterpunten danquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:09 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik zeg doenIk vond je mix trouwens erg lekker qua tracklist, maar mixtechnisch gezien vond ik het helaas wat minder, iets meer oefenen dus
Ook deze vind ik weer erg lekker!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
gelukkig zijn er i.t.t. showtek artiesten die nog wel lekker hardstyle maken:
Ik baseer me enkel hierop, ben zelf nog geen half uur in de zaal geweestquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:57 schreef T-Force het volgende:
Rebirth was vetMaar Sethje liegt, de gemiddelde leeftijd was verre van 20 jaar
Maakte an sich niks uit, want er werd heerlijk gedraaid. Ik had overigens geen problemen met het geluid
De hele tent stond wel stil, maar ook dat maakte me niet veel uit, want er werd nogmaals superrelaxt gedraaid. Even extra props voor Scope DJ die een geweldige set neerknalde, maar de beste set was al vantevoren beslist en de mannen hebben het weer waargemaakt: AVIOOOOO
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ouch dat wordt een lange nachtquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:41 schreef Grrommit het volgende:
22.00 – 23.00 Slim Shore
23.00 – 00.00 D-Block & S-te-Fan
00.00 – 01.00 Zany
01.00 – 02.00 Zany & Crypsis
02.00 – 02.45 Donkey Rollers & Noisecontrollers LIVE
02.45 – 04.00 Zany & Zatox
04.00 – 05.00 Zany & B-Front
05.00 – 05.30 Zany & The Beholder LIVE
05.30 – 07.00 Zany, Vince & Neophyte
Heel erg veel zin in een dergelijke timetable! Ik zit zo verschrikkeljk te twijfelen haha!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:41 schreef Grrommit het volgende:
22.00 – 23.00 Slim Shore
23.00 – 00.00 D-Block & S-te-Fan
00.00 – 01.00 Zany
01.00 – 02.00 Zany & Crypsis
02.00 – 02.45 Donkey Rollers & Noisecontrollers LIVE
02.45 – 04.00 Zany & Zatox
04.00 – 05.00 Zany & B-Front
05.00 – 05.30 Zany & The Beholder LIVE
05.30 – 07.00 Zany, Vince & Neophyte
Wat een beukende timetable. Meteen om 10u al raggen met slim shore die het nou ook niet bepaald zachtjes aan doet. Misschien dat DBSTF een inzakkertje is (ookal hoor ik dat ze de laatste tijd wel wat harder draaien zoals bv. op Qountdown), maar de rest van de avond is 't gewoon keihard beuken geblazen! Jammer dat ik er niet bij ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |