hoiquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:28 schreef -Datdus- het volgende:
Ha nog nooit gepost hier!![]()
Ik heb advies nodig, ik word 20 juni 18 en defqon is 12 juni...![]()
![]()
zal ik het er gewoon op gokken?
of doen ze heul moeilijk!?
Dat is balen is ik ben namelijk nogal klein! ik moet soms zelfs in de bioscoop legitimerenquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoi
ze checken je portemonnee sowieso op drugs etc. dus dan is er wel een grote kans dat ze je ID kaart zien of, bij twijfel, die ff zoeken en checken
dan zou ik het er, persoonlijk, niet op gokken...quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat is balen is ik ben namelijk nogal klein! ik moet soms zelfs in de bioscoop legitimeren![]()
Ik zou zeggen, stuur een mailtje naar Q-Dance...dan weet je het zekerquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat is balen is ik ben namelijk nogal klein! ik moet soms zelfs in de bioscoop legitimeren![]()
Eens. Maar ik moet wel zeggen dat ik nog nooit iemand geweigerd heb zien worden omdat hij/zij te jong was en bij mij zijn er ook wel al een aantal keer mensen van onder 18 meegegaan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan zou ik het er, persoonlijk, niet op gokken...
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:03 schreef ElDani het volgende:
Ik kreeg net een aanbieding om mee te gaan.. Twijfel, twijfel.
Allereerst wat ReM. zegt;quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:31 schreef -Datdus- het volgende:
Zo´n heerlijk nummertje! Snoeihard maar toch ook weer vrolijk. De eerste keer dat ik ´m hoorde en de vocalen: 'Now that my friend is beautiful' dacht ik precies dat, en toen Oh my God erin kwam kreeg ik al helemaal kippenvel!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:35 schreef eQuaL het volgende:
Now that my friend, is beautifull
Oh my god!
Geef verbeterpunten danquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:09 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik zeg doenIk vond je mix trouwens erg lekker qua tracklist, maar mixtechnisch gezien vond ik het helaas wat minder, iets meer oefenen dus
Ook deze vind ik weer erg lekker!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
gelukkig zijn er i.t.t. showtek artiesten die nog wel lekker hardstyle maken:
Ik baseer me enkel hierop, ben zelf nog geen half uur in de zaal geweestquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:57 schreef T-Force het volgende:
Rebirth was vetMaar Sethje liegt, de gemiddelde leeftijd was verre van 20 jaar
Maakte an sich niks uit, want er werd heerlijk gedraaid. Ik had overigens geen problemen met het geluid
De hele tent stond wel stil, maar ook dat maakte me niet veel uit, want er werd nogmaals superrelaxt gedraaid. Even extra props voor Scope DJ die een geweldige set neerknalde, maar de beste set was al vantevoren beslist en de mannen hebben het weer waargemaakt: AVIOOOOO
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ouch dat wordt een lange nachtquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:41 schreef Grrommit het volgende:
22.00 – 23.00 Slim Shore
23.00 – 00.00 D-Block & S-te-Fan
00.00 – 01.00 Zany
01.00 – 02.00 Zany & Crypsis
02.00 – 02.45 Donkey Rollers & Noisecontrollers LIVE
02.45 – 04.00 Zany & Zatox
04.00 – 05.00 Zany & B-Front
05.00 – 05.30 Zany & The Beholder LIVE
05.30 – 07.00 Zany, Vince & Neophyte
Heel erg veel zin in een dergelijke timetable! Ik zit zo verschrikkeljk te twijfelen haha!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:41 schreef Grrommit het volgende:
22.00 – 23.00 Slim Shore
00.00 – 01.00 Zany
Wat een beukende timetable. Meteen om 10u al raggen met slim shore die het nou ook niet bepaald zachtjes aan doet. Misschien dat DBSTF een inzakkertje is (ookal hoor ik dat ze de laatste tijd wel wat harder draaien zoals bv. op Qountdown), maar de rest van de avond is 't gewoon keihard beuken geblazen! Jammer dat ik er niet bij ben.
5 voor 10..eerst even naar de bar jwtzquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ouch dat wordt een lange nacht
Huigbaas, 22.00 ongeveer binnen?
Wat ik dus echt niet kan begrijpen, die linup is echt gruwelijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:48 schreef Sethje het volgende:
DIe Zany show loopt volgens mij echt zo slecht, ze lopen overal echt gewoon tientallen kaarten uit te delen en dan die rare actie op de site van fusion dat je ze voor 12,50 had! Lekker lullig voor de mensen die 40 euro hebben betaald! Benieuwd wat het zal worden...
Zin in 02.0000.00 t/m 05.00quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:41 schreef Grrommit het volgende:
22.00 – 23.00 Slim Shore
00.00 – 01.00 Zany
Wat een beukende timetable. Meteen om 10u al raggen met slim shore die het nou ook niet bepaald zachtjes aan doet. Misschien dat DBSTF een inzakkertje is (ookal hoor ik dat ze de laatste tijd wel wat harder draaien zoals bv. op Qountdown), maar de rest van de avond is 't gewoon keihard beuken geblazen! Jammer dat ik er niet bij ben.
Ik ben er 1 keer geweest, bij hardcore united in 2005 en toen regende het zweet...om het uur de muziek uit en de deuren open om te luchten etc.... Denk wel dat dat meespeelt, ook pas 1400 bezoekers op pf ongeveer, dat zegt niet alles maar is wel een graadmeter.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:04 schreef Sc0tTy het volgende:
Is de locatie misschien ruk ?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:35 schreef eQuaL het volgende:
Oh my god!
Toneshifterz wordt hier over het algemeen niet zo gewaardeerd volgens mij maar ik vind het lekkere zomerse plaatjesquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:59 schreef Xblister het volgende:
Lekker nummer, zijn goed bezig de laatste tijd![]()
Zou echt heel zonde zijn als dat zo is. Dit zijn juist de betere initiatieven in hardstyle land. Maarja iedereen gaat alleen naar Q-dance feesten en dat is dit niet... (gaat zich in een hoekje verschuilen omdat hij wel naar In Qontrol en Defqon gaat maar niet hierheen)quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:48 schreef Sethje het volgende:
DIe Zany show loopt volgens mij echt zo slecht, ze lopen overal echt gewoon tientallen kaarten uit te delen en dan die rare actie op de site van fusion dat je ze voor 12,50 had! Lekker lullig voor de mensen die 40 euro hebben betaald! Benieuwd wat het zal worden...
Zijn de tracks dan in 320 full te krijgen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:47 schreef ElDani het volgende:
Overigens net de Headhunterz CD aangeschaft aangezien de tracks 320 te downloaden zijn dan.
Nee niet meer, maar volgens mij worden de kaartjes wel voor 20-25 euro aangeboden nu, dus da's ook alweer de helft..quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:18 schreef Grrommit het volgende:
[..]
EDIT: zijn die limited vinyls + kaartje nog te krijgen? Tegen die prijs kan ik waarschijnlijk nog wel iemand van m'n studie meeregelen om mee te gaan.
Begin is bagger. Melodieus super en climax komt er heerlijk in. Dus een omgekeerde "after MF"quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:35 schreef eQuaL het volgende:
Oh my god!
Hm, balen zou wel gegaan zijn voor 15 eu... Kaartjes kosten nog steeds 40eu, dus dat gaat 'm dan helaas niet worden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Nee niet meer, maar volgens mij worden de kaartjes wel voor 20-25 euro aangeboden nu, dus da's ook alweer de helft..
Was er in het vorige topic niet iemand die ze nog kwijt wilde?
lekkerquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
gelukkig zijn er i.t.t. showtek artiesten die nog wel lekker hardstyle maken:
whahaha, ik moest ff goed kijken maar ik zie hem nuquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Even leuke TVP
Check die kerel vooraan, beetje links... (op 0:17 seconde)
Volgens mij wil hij elke keer naar huis, hij zit elke keer op zijn horloge te kijken
te soft voor mijquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:59 schreef Xblister het volgende:
Lekker nummer, zijn goed bezig de laatste tijd![]()
Tuurlijk..quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:10 schreef InGebruik het volgende:
Iets te maken met zo kort op IQ?
ach ja, Lucky profileert zich met name met house (zie ook Absolutely Queensnight en Queensday)quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:56 schreef kollie het volgende:
Wel lekker, jammer dat hardstyle in een tent is.
Ik denk dat ik ook weer aanwezig ben.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:55 schreef ReMcOrE het volgende:
de line-up van Freshtival, 24 juli op 't Rutbeek in Enschede, is bekend gemaakt![]()
![]()
![]()
Ik bedoel op Marktplaats enz, worden er voor 30 euro aangeboden dus 5-10 euro eraf krijgen lukt wel, zeker als je er 2 koopt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:36 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Hm, balen zou wel gegaan zijn voor 15 eu... Kaartjes kosten nog steeds 40eu, dus dat gaat 'm dan helaas niet worden.
quote:Wet tegen doorverkoop kaartjes aangenomen
De Tweede Kamer is dinsdag akkoord gegaan met een wetsvoorstel dat moet tegengaan dat handelaren en ticketbureaus massaal entreekaartjes opkopen om die met zo veel mogelijk winst door te verkopen. Alleen de VVD, de ChristenUnie en de SGP stemden tegen.
Het initiatief is van de Kamerleden Arda Gerkens (SP) en Nicolien van Vroonhoven-Kok (CDA). De wet, die nog door de Eerste Kamer moet, verbiedt de tussenhandel niet.
Wel worden er beperkingen opgelegd. Zo mag de opslag op de originele prijs van een kaartje maximaal 20 procent bedragen. Als blijkt dat een consument toch te veel heeft betaald, kan hij het verschil opeisen bij een geschillencommissie. Ook een gang naar de rechter is mogelijk.
Verheugd
Kamerlid Gerkens reageerde zeer verheugd over de brede steun voor het voorstel. Ze hoopt dat de senaat het wetsvoorstel nog voor de Tweede Kamerverkiezingen in behandeling neemt. Volgens de Kamerleden verdienen momenteel enkele tientallen handelaren, velen met een eigen website, miljoenen met het opkopen van voetbal- of concertkaartjes of toegangsbewijzen voor musicals voor kinderen. Via computerprogramma’s, de inzet van studenten of in sommige gevallen via fraude, slepen ze vaak bakken met kaarten binnen om deze met woekerwinsten door te verkopen, stellen de parlementariėrs. Met de wet moet de toegang tot cultuur en sport tegen een redelijke prijs wordt gewaarborgd.
Kanttekeningen
De beide Kamerleden hebben geruime tijd gedebatteerd met de rest van de Tweede Kamer over hun voorstel. Door enkele kritische kanttekeningen van ministers zagen ze zich genoodzaakt hun voorstel op punten aan te passen. Zo wilden ze aanvankelijk de Consumentenautoriteit een rol geven in de controle op de wet. Maar die bepaling is eruit gehaald. De beoogde maximale opslag voor tussenhandelaren bedroeg eerst 10 procent. Hoe effectief de wet wordt, zal moeten blijken. Gerkens zei dat er drie jaar na de invoering een evaluatie komt. ”Als het moet, kunnen dan aanpassingen worden gedaan.”
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 april 2010 00:22 schreef ElDani het volgende:
Ik ga nu ook officieel naar Zany toe zaterdag. HEEL veel zin in!
Ook interessant voor jullie eventueel:
[..]
Ik twijfelde heel erg aangezien het zo vlak voor IQ is maar die 15 euro plus het anthem voor een kaartje-actie heeft me overgehaald.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:55 schreef de_huig het volgende:
5 voor 10..eerst even naar de bar jwtz
ik heb er zin in gek
maar ik voel me toch ergens ook wel lichtelijk genomen door de volle prijs betaald te hebben![]()
maar ik ga er vanuit dat het het allemaal waard wordt
Jezus wat ben jij vroeg wakker zeg!quote:Op woensdag 7 april 2010 06:43 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik twijfelde heel erg aangezien het zo vlak voor IQ is maar die 15 euro plus het anthem voor een kaartje-actie heeft me overgehaald.En als ik die time-table zo zie lijkt me dat een van de meest wijze beslissingen in de afgelopen week van ondergetekende
Succes! Ik mag vandaag de hele dag door keukenhof lopenquote:Op woensdag 7 april 2010 08:48 schreef CrustyClown het volgende:
Voor deze hele vraag heb ik gewoon een nieuwe post gemaakt? Waarom? Omdat apen!
Vraag: Waarom heeft SlowDrek een podcast? *Ik had hem bijna aangeklikt, omdat mijn muis verschoof*
*Pfffff, opluchting dat ik hem niet aangeklikt heb*
Klickt de koffie in? Nee helemaal niet!? Lieve fokkertjes, fijne dag verder, ik ga genieten van zonlicht achter mijn monitor
Sindsdien is zover ik weet wel heel de airco / beluchtingsinstallatie vervangen. Dus dat probleem zou verholpen moeten zijn. Maar dat merken we zaterdag wel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:08 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest, bij hardcore united in 2005 en toen regende het zweet...om het uur de muziek uit en de deuren open om te luchten etc.... Denk wel dat dat meespeelt, ook pas 1400 bezoekers op pf ongeveer, dat zegt niet alles maar is wel een graadmeter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |