Ik ben een keer ingecheckt in een F1 hotel en meteen weer weggegaan. De gezamenlijke douche was erg vies en in het bed lagen dingen die wel verdacht veel leken op bosjes schaamhaar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:19 schreef mikoxx het volgende:
Formule 1 hotels zijn, van wat ik er van heb gehoord, dus geen eigen ervaringen, niet zo erg schoon. Worden ook nog wel eens 'gebruikt' voor mannen die op zoek zijn naar
Klinkt goed... Via welke reisorganisatie boeken jullie? Het zou voor ons de eerste keer vliegen worden, ben dus blanco op dit gebied.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:59 schreef Memmel het volgende:
Ja, wij gingen altijd naar Magic Life Manar in Hammamet. Dat gaat nu volgens mij over van eigenaar. Ik hoorde van de hostess dat Paradis Palace ook heel leuk is met kinderen. Ga ik ook naar kijken voor voorjaar.
Ah, kijk. Dat zoek ik dus... ervaringen. Klinkt goed! En via welk organisatie zijn jullie geweest?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:08 schreef miss_sly het volgende:
Wij waren met Senna in Turkije, Alba Resort. Was ook erg leuk voor kinderen, leuk kinderentertainment (hoewel ze daar misschien nog wat klein voor zijn), veel kinderstoelen in de eetzaal, speeltuintje, kleine(re) zwembaden, ook strand.
Het is tegenwoordig lekker goedkoop in ieder geval.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:19 schreef draaijer het volgende:
Ik heb gehoord dat Dubai ook echt briljant is met kids. Laten we dan maar even onderzoeken
We hebben 3 kids, dus in de zomervakantie denk ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig lekker goedkoop in ieder geval.
Wanneer ga je? Graag rapport
Ik ook, maar in de zomer zou ik zeer zeker niet gaan, veelste warm.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:28 schreef draaijer het volgende:
[..]
We hebben 3 kids, dus in de zomervakantie denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |